ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε. Αργολίδας: Αυθαίρετες και πιεστικές ενέργειες ασκεί το Υ.ΠΑΙ.Θ στους συναδέλφους

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:40:00 π.μ. | | |
Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε. Αργολίδας: Αυθαίρετες και πιεστικές ενέργειες ασκεί το Υ.ΠΑΙ.Θ στους συναδέλφους
Με έγγραφο «Υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών σε σχολικές μονάδες» που αναγγέλλει ότι «προτίθεται να προβεί στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού» το Υπουργείο Παιδείας επιβεβαιώνει ό,τι μέχρι τώρα κατήγγειλε το εκπαιδευτικό κίνημα για τις τεράστιες ελλείψεις σε εξοπλισμό που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι οικογένειες τους ενώ αποδεικνύει ότι είναι ψεύτικοί οι πανηγυρισμοί της ηγεσίας του Υπουργείου για πλήρη κάλυψη και δυνατότητα πρόσβασης στην επικοινωνία των εκπαιδευτικών με τους μαθητές. 

Το έγγραφο του Υπουργείου που ζητάει στοιχεία για εξοπλισμό μαθητών και εκπαιδευτικών είναι απαράδεκτο :

1 . Έρχεται το ΥΠΑΙΘ με εκβιασμούς χρονικούς «μη υποβολής των αναγκών εντός της προθεσμίας που ορίζεται από το Υπουργείο συνεπάγεται τη μη συμμετοχή» να βάλει άλλο ένα ασφυκτικό τετελεσμένων συνεχίζοντας την ίδια πιεστική τακτική προς τις σχ. μονάδες ( βλ. επείγουσα καταγραφή του προηγούμενου Σαββάτου για αριθμό μαθητών που συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως). Αυτό αποδεικνύει άλλωστε ότι δεν ενδιαφέρεται να καλύψει το σύνολο των αναγκών μαθητών και εκπαιδευτικών , αλλά απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις περί παροχών.

2. Αποκαλύπτεται ότι το πρόγραμμα δεν είναι αμιγώς συνδεδεμένο με την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» της παρούσας φάσης -που έτσι κι αλλιώς δε είναι εκπαιδευτική διαδικασία- αλλά έχει μακροπρόθεσμες αμφισβητούμενες από την εκπαιδευτική κοινότητα στοχεύσεις που αφορούν σχέδια αξιοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο μέλλον.

3.Μεταφέρει στον κάθε Δ/ντή και κυρίως στον εκάστοτε εκπαιδευτικό την ευθύνη καταγραφής στοιχείων των μαθητών -μπαίνοντας σε προσωπικά δεδομένα των οικογένειών τους-με τη διαδικασία της διερεύνησης’’ποιος έχει και ποιος όχι’’και μάλιστα με διαδικασίες fast track!

4. Εάν έστω και ένας γονιός που δεν ρωτήθηκε (και πως να ερωτηθεί εντός λίγων ωρών) δεν συμπεριληφθεί σε αυτούς που θα πάρουν laptop, tablet ενδεχομένως να στραφεί κατά του σχολείου και του διευθυντή και του εκπαιδευτικού. Ποιος θα έχει την ευθύνη γι΄αυτό;

4. Μετατρέπει εκπαιδευτικούς και δ/ντες σε διαφημιστές μιας παροχής του υπουργείου «το υπουργείο προτίθεται να δώσει» δημιουργώντας προσδοκίες που δεν έχουμε κανένα δεδομένο αν και πότε και πως θα υλοποιηθούν – και θα φαίνονται οι εκπαιδευτικοί εκτεθειμένοι στην οικογένεια για την υλοποίηση ή όχι μιας ακόμα υπόσχεσης.

Επαναλαμβάνουμε για ακόμα μια φορά ότι ο βασικός εξοπλισμός (ένα tablet για κάθε παιδί και σύγχρονο laptop για κάθε εκπαιδευτικό) είναι απολύτως αναγκαίο εργαλείο και είναι αναγκαίο αγαθό ιδιαίτερα σ αυτές τις συνθήκες που ζούμε. Όπως και για επόμενο χρόνο είναι εργαλείο για ενημέρωση, επικοινωνία, πρόσβαση σε μορφωτική και πολιτιστική δραστηριότητα για τα οποία έχουν δικαίωμα όλοι και πρέπει να εξασφαλίσει το κράτος.

Η αποστολή στοιχείων και για τα νηπιαγωγεία θεωρούμε ότι ανοίγει πραγματικά επικίνδυνους δρόμους. Εάν δοθεί στα νηπιαγωγεία θα πρέπει να δοθεί ως εργαλείο για μελλοντική χρήση και σε καμιά περίπτωση να μη μεταφραστεί ως εξοπλισμός για άμεση χρήση και πολύ περισσότερο για «εξ αποστάσεως διδασκαλία»

Με βάση αυτά: Καμία σχ. Μονάδα- Δ/ντές-εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να μπουν σε διερεύνηση αλλά να καταγράψουν το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού και των εκπαιδευτικών.

· ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ το tablet το σύνολο των μαθητών της σχολικής μονάδας. Άλλωστε αυτό είναι ατομικός εξοπλισμός και πρέπει να υπάρχει δυνατότητα σε κάθε παιδί να τον χρησιμοποιεί ταυτόχρονα με το αδελφάκι του για παράδειγμα.

· ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ επίσης το σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου για την παροχή laptop ώστε να μην πρέπει οι ίδιοι να αξιολογήσουμε την δυνατότητα ανταπόκρισης του βασικού εργαλείου που ο καθένας ενδεχόμενα να έχει - τώρα και σε βάθος χρόνου συμβατό σε κάθε πρόγραμμα ή λογισμικό.

· Επίσης σχετικά με ενδεχόμενη παροχή ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς το εκπαιδευτικό κίνημα δεν θα επιτρέψει να θεωρηθεί από το ΥΠΑΙΘ ότι ανοίγεται ο δρόμος για τα αντιεκπαιδευτικά σχέδιά του και σχέδια του Ο.Ο.Σ.Α για θεσμοθέτηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και υποκατάστασης της σχολικής τάξης, είτε την επιβολή παράδοσης ύλης και ΄΄ κανονικής΄΄ διδασκαλίας από μακριά. Αυτό δεν γίνεται και δεν θα το επιτρέψουμε. Θα βρει όλο το εκπαιδευτικό κίνημα και την κοινωνία απέναντί του.

ΑΚΟΜΗ:

· Ανεξάρτητα αν έχουν σταλεί από τα σχολεία στοιχεία καλούμε να προβούν σε ανακοινοποίηση των στοιχείων στη λογική της ανακοίνωσής μας.

· Καλούμε το Δ.Σ π.ε Αργολίδας (τις πλειοψηφούσες παρατάξεις ΔΗΣΥ-ΔΑΚΕ) να πάρουν επιτέλους(!) θέση για όλες τις αυθαίρετες-πιεστικές ενέργειες που ασκεί το ΥΠΑΙΘ στους συναδέλφους όλο αυτό το διάστημα.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ