V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αργολίδας: Η σχολική ζωή δεν είναι ριάλιτι

Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αργολίδας: Η σχολική ζωή δεν είναι ριάλιτι
Μετά το νέο αντιεκπαιδευτικό νόμο που πρότεινε η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας εν μέσω καραντίνας, θέλοντας να βρει απροετοίμαστη την εκπαιδευτική κοινότητα, συνεχίζει απτόητη και αποφασίζει το σταδιακό άνοιγμα των σχολείων, χωρίς να παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο. Κατηγοριοποιεί τους μαθητές βάζοντας την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία ως θέμα προσωπικής επιλογής, πράγμα που οδηγεί στη διάλυση της σχολικής ζωής
.

Είναι απαράδεκτο να δίνουν οδηγίες για τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας, ενώ αναγορεύουν ως κύριο παράγοντα την ατομική ευθύνη των εκπαιδευτικών και των γονιών, κρύβοντας από την κοινή γνώμη τις συχνά άθλιες συνθήκες των σχολείων που αναγκάζουν τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς να συνωστίζονται με κίνδυνο της υγείας τους με αποτέλεσμα πολλά παιδιά, εφόσον τους δίνεται η επιλογή, να μένουν στο σπίτι. Το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι θέμα προσωπικής επιλογής.

Επίσης, καταγγέλλουμε την απαράδεκτη ρύθμιση για την ταυτόχρονη διδασκαλία με τη ζωντανή μετάδοσή της από κάμερες στην τάξη, που αιφνιδιαστικά ψήφισε η κυβέρνηση με μία τροπολογία που έφερε στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μετανάστευσης, εκπρόθεσμα μάλιστα, νύχτα, (κατά την προσφιλή τους συνήθεια), της Παρασκευής στις 8 Μάη 2020. Τέτοιου είδους κυβερνητικές πρακτικές είναι επικίνδυνες, ύποπτες και επιζήμιες για την εκπαίδευση και για ολόκληρη την κοινωνία..

Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας αρνούνται τον σύνθετο, επιστημονικά και κοινωνικά, χαρακτήρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και επιδιώκουν να την μετατρέψουν σε ριάλιτι «οργουελικής» έμπνευσης και κακής ποιότητας με θύματα τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Σαφώς και προκύπτουν πολλά νομικά ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Το υπ. Παιδείας επιδιώκει την απομάκρυνση των μαθητών από τον πυρήνα της γνώσης που είναι το ζωντανό μάθημα στην τάξη θέλοντας να καταργήσουν με αυτό τον τρόπο τη ζωντανή και δημιουργική σχέση δάσκαλου - μαθητή, αλλά και την αναγκαία για την εκπαίδευση κοινωνικότητα που το σχολείο οφείλει να καλλιεργεί. Επιδιώκει τη διάλυση της συλλογικής βάσης του σχολείου, τον κοινωνικό διαχωρισμό των παιδιών. Επιδιώκει το τσαλάκωμα της επιστημονικής και κοινωνικής οντότητας των εκπαιδευτικών.

Η κυβέρνηση προσπαθεί να μετατοπίσει τις ευθύνες για την ανεπάρκεια της Παιδείας στους εκπαιδευτικούς και δημιουργεί την εντύπωση ότι οι εκπαιδευτικοί φοβούνται την αξιολόγηση, εκείνοι που αξιολογούνται κάθε στιγμή από τους πιο αυστηρούς κριτές που είναι οι μαθητές τους…

Οι εργαζόμενοι-γονείς, δε θα επιτρέψουμε να μετατραπεί το ζωντανό κύτταρο της τάξης σε τηλεοπτικό σόου με πρωταγωνιστές τα παιδιά μας και τους εκπαιδευτικούς τους. Καλούμε τα εργατικά σωματεία, τους συλλόγους γονέων, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να μην επιτρέψουν την καταστρατήγηση του δικαιώματός τους στην ελεύθερη έκφραση και ουσιαστική εκπαίδευση.

Καλούμε την κυβέρνηση της ΝΔ να αποσύρει την απαράδεκτη τροπολογία για τη διδασκαλία με κάμερες. Δεν θα γίνουν τα παιδιά μας “VIRAL”. Να δοθούν άμεσα τα κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό για:

- Μέτρα προστασίας και σοβαρή αντιμετώπιση για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

- Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

- Ασφαλή και κατάλληλα σχολικά κτίρια.

- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας με πλήρες ωράριο.

- Κατάλληλες υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό σε κάθε σχολείο.


ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΡΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ - 

ΌΧΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ