Την απόλυτη συμπαράστασή του στον αγώνα του εκπαιδευτικού κόσμου εναντίον της τοποθέτησης καμερών στα Σχολεία αλλά και γενικότερα κατά του Νομοσχεδίου για την Δημόσια Παιδεία που προσπαθεί να περάσει εν καιρώ πανδημίας η Κυβέρνηση, εκφράζει ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας Γιάννης Γκιόλας, o οποίος λόγω της συμμετοχής του στην Εξεταστική Επιτροπή του σκανδάλου NOVARTIS, δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών, στον προαύλιο χώρο της Α’θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας.
Ακολουθεί η παρέμβαση του βουλευτή:
«Είναι φανερή πλέον η προσπάθεια να μετατραπεί το αγαθό της Δημόσιας Παιδείας, σε προνόμιο των ολίγων. Όλες οι αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας, συντείνουν στο να αποκλειστούν όλα εκείνα τα παιδιά που δυσκολεύονται είτε για οικονομικούς είτε για μαθησιακούς λόγους και να τεθεί υπό έλεγχο κάθε ενέργεια που αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι κάμερες δεν εξυπηρετούν απολύτως τίποτε, ενώ απέτυχαν παταγωδώς όπου κι αν έγινε προσπάθεια να εφαρμόσουν το μέτρο. Η σύσσωμη αντίδραση των εκπαιδευτικών καταδεικνύει ότι οι πεφωτισμένοι της σκέψης αυτής, πρέπει να μην έχουν καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία. Ακόμη και η ψευδής «συνδρομή» της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, την οποία επικαλέστηκε ανερυθρίαστα ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας, δεν έφερε αποτέλεσμα, αφού διαπιστώθηκε ότι η Αρχή, ουδέποτε έδωσε την συγκατάθεσή της.
Η Κυβέρνηση προσπαθεί να διαλύσει την Δημόσια Παιδεία και αυτό είναι φανερό από ολόκληρο το νομοσχέδιο, που έρχεται υπό ψήφιση σε μια περίοδο που η Βουλή υπολειτουργεί για τους γνωστούς λόγους. Το νομοσχέδιο, που συνέταξε η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς, δρομολογεί μια θλιβερή οπισθοδρόμηση στις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις των αλήστου μνήμης υπουργών Διαμαντοπούλου και Αρβανιτόπουλου. Σχεδιάζονται νέα εμπόδια στη μόρφωση της νέας γενιάς, διογκώνονται οι ταξικοί φραγμοί στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, διευρύνεται ο χώρος για την εμπορευματοποίηση της γνώσης. Ουσιαστικά, επανέρχονται οι πλέον συντηρητικές ρυθμίσεις που τόση ζημιά επισώρευσαν στην εκπαίδευση πριν καταργηθούν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ»
Ακολουθεί η παρέμβαση του βουλευτή:
«Είναι φανερή πλέον η προσπάθεια να μετατραπεί το αγαθό της Δημόσιας Παιδείας, σε προνόμιο των ολίγων. Όλες οι αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας, συντείνουν στο να αποκλειστούν όλα εκείνα τα παιδιά που δυσκολεύονται είτε για οικονομικούς είτε για μαθησιακούς λόγους και να τεθεί υπό έλεγχο κάθε ενέργεια που αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι κάμερες δεν εξυπηρετούν απολύτως τίποτε, ενώ απέτυχαν παταγωδώς όπου κι αν έγινε προσπάθεια να εφαρμόσουν το μέτρο. Η σύσσωμη αντίδραση των εκπαιδευτικών καταδεικνύει ότι οι πεφωτισμένοι της σκέψης αυτής, πρέπει να μην έχουν καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία. Ακόμη και η ψευδής «συνδρομή» της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, την οποία επικαλέστηκε ανερυθρίαστα ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας, δεν έφερε αποτέλεσμα, αφού διαπιστώθηκε ότι η Αρχή, ουδέποτε έδωσε την συγκατάθεσή της.
Η Κυβέρνηση προσπαθεί να διαλύσει την Δημόσια Παιδεία και αυτό είναι φανερό από ολόκληρο το νομοσχέδιο, που έρχεται υπό ψήφιση σε μια περίοδο που η Βουλή υπολειτουργεί για τους γνωστούς λόγους. Το νομοσχέδιο, που συνέταξε η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς, δρομολογεί μια θλιβερή οπισθοδρόμηση στις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις των αλήστου μνήμης υπουργών Διαμαντοπούλου και Αρβανιτόπουλου. Σχεδιάζονται νέα εμπόδια στη μόρφωση της νέας γενιάς, διογκώνονται οι ταξικοί φραγμοί στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, διευρύνεται ο χώρος για την εμπορευματοποίηση της γνώσης. Ουσιαστικά, επανέρχονται οι πλέον συντηρητικές ρυθμίσεις που τόση ζημιά επισώρευσαν στην εκπαίδευση πριν καταργηθούν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ»