Στροφή στις αγορές μέσω διαδικτύου έκαναν οι Έλληνες καταναλωτές στη διάρκεια της καραντίνας λόγω κορωνοϊου. Ο περιορισμός στο σπίτι μετέβαλε άρδην τις συνήθειες των Ελλήνων που έκαναν τα ψώνια τους από την ασφάλεια του σπιτιού τους μέσω ιντερνετ.
Τα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού έκλεισαν στα σπίτια τους για εβδομάδες τους Έλληνες και τους ανάγκασαν να στραφούν ως ένα βαθμό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αποκτήσουν προϊόντα που ήθελαν. Το αποτέλεσμα είναι στα eshop να σημειωθεί αύξηση 134% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Οι 10 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις:
Όργανα γυμναστικής +625,6%
Μάσκες εργασίας + 327,3%
Ιατρικά αναλώσιμα +304,7%
Παιδικά παιχνίδια +242,1%
Ρούχα εργασίας +231,5%
Παιδικά και βρεφικά παιχνίδια +224,0%
Περιφερειακά +175,8%
Αναλώσιμα εκτυπωτών +143,3%
Εργαλεία +120,5%
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές +90,78%
Οι πέντε κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων
PUZZLES +2.675,5%
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ +2.329,2%
WEB CAMERAS +1.859,4%
ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ +625,6%
MULTIMEDIA +563,0%
Κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση:
Hobby – Αθλητισμός: +70,4%
Υγεία – Ομορφιά: +54,3%
Τεχνολογία: +43,7%
Σπίτι – Κήπος: +35,6%
Τα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού έκλεισαν στα σπίτια τους για εβδομάδες τους Έλληνες και τους ανάγκασαν να στραφούν ως ένα βαθμό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αποκτήσουν προϊόντα που ήθελαν. Το αποτέλεσμα είναι στα eshop να σημειωθεί αύξηση 134% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Οι 10 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις:
Όργανα γυμναστικής +625,6%
Μάσκες εργασίας + 327,3%
Ιατρικά αναλώσιμα +304,7%
Παιδικά παιχνίδια +242,1%
Ρούχα εργασίας +231,5%
Παιδικά και βρεφικά παιχνίδια +224,0%
Περιφερειακά +175,8%
Αναλώσιμα εκτυπωτών +143,3%
Εργαλεία +120,5%
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές +90,78%
Οι πέντε κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων
PUZZLES +2.675,5%
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ +2.329,2%
WEB CAMERAS +1.859,4%
ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ +625,6%
MULTIMEDIA +563,0%
Κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση:
Hobby – Αθλητισμός: +70,4%
Υγεία – Ομορφιά: +54,3%
Τεχνολογία: +43,7%
Σπίτι – Κήπος: +35,6%
INFO: Τα στοιχεία του γραφήματος του ΑΠΕ-ΜΠΕ αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice και από εκατομμύρια δεδομένα τοποθεσίας των Google Maps.