ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Ευχές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

ΕΥΧΕΣ

Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

Mykeplive: Το Ναύπλιο στους Δήμους με ψηφιακή εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ και με βιντεοκλήση

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:26:00 π.μ. | |
Mykeplive: Το Ναύπλιο στους Δήμους με ψηφιακή εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ και με βιντεοκλήση
Την ψηφιακή παροχή δεκάδων υπηρεσιών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), μεταξύ των οποίων και τη διαδικασία για κλείσιμο τηλεραντεβού, παρουσίασε, τη Δευτέρα 37 Ιούλη, στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη -μέσω τηλεδιάσκεψης- η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς συνδέθηκε με το ΚΕΠ Παλαιού Φαλήρου και αιτήθηκε από την υπάλληλο ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, το οποίο ζήτησε και έλαβε ηλεκτρονικά, στο δηλωμένο e-mail του.

H πλατφόρμα myKEPlive δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας. Το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑμεΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής. Η ενδεικτική βιντεοκλήση που έγινε με το ΚΕΠ Παλαιού Φαλήρου αρχικά χρησιμοποίησε διερμηνέα.

Η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει πέντε δημοτικές διαδικασίες οι οποίες θα διεκπεραιώνονται σε συνεργασία με τα δημοτικά πρωτόκολλα. Σε πρώτη φάση συμμετέχουν 38 Δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη.

Το ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας θα είναι από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, περιλαμβανομένου του Σαββάτου. Τα ραντεβού προγραμματίζονται με βάση μία από τέσσερις θεματικές ενότητες παρεχόμενων υπηρεσιών.



Πληκτρολογείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr και αμέσως μετά χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet μπαίνετε στην ψηφιακή πλατφόρμα του ΚΕΠ. Πληκτρολογείτε τα στοιχεία σας και την υπηρεσία για την οποία ζητάτε το ραντεβού, επιλέγετε την ημέρα και την ώρα και το ψηφιακό ραντεβού με τον υπάλληλο του ΚΕΠ είναι έτοιμο για να πραγματοποιηθεί.

Μέσω του mykeplive θα μπορούν οι πολίτες να συνομιλούν με υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης για οποιοδήποτε αίτημα θα ήθελαν να διεκπεραιώσουν.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑμεΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει πέντε δημοτικές διαδικασίες οι οποίες θα διεκπεραιώνονται σε συνεργασία με τα δημοτικά πρωτόκολλα. Σε πρώτη φάση συμμετέχουν 38 Δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη.

Για να κλείσετε ένα ψηφιακό ραντεβού και να εξυπηρετηθείτε μέσω τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ θα χρειαστείτε:

– Το email σας

– Τους κωδικούς taxisnet

– Τον αριθμό ταυτότητας

Από την ψηφιακή πλατφόρμα θα μπορούμε ψηφιακά και χωρίς να μετακινηθούμε να παραλάβουμε.

Πιστοποιητικά:

• Οικογενειακής κατάστασης

• Γέννησης

• Ιθαγένειας

• Ληξιαρχική πράξη γέννησης

• Ληξιαρχική πράξη γάμου

• Ληξιαρχική πράξη συμφώνου συμβίωσης καθώς και

• Ληξιαρχική πράξη θανάτου

Περισσότερα από 150.000 ληξιαρχικά και δημοτολογικά δικαιολογητικά έχουν εκδοθεί από τις αρχές Ιουνίου μέσω της υπηρεσίας. Υπολογίζεται δε ότι σε ετήσια βάση εκδίδονται κατά προσέγγιση 5.900.000 πιστοποιητικά δημοτολογίου και 550.000 αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων για τους συμπολίτες μας

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΗΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ

1. Δήμος Αχαρνών

2. Δήμος Δάφνης – Υμηττού

3. Δήμος Διονύσου

4. Δήμος Ελληνικού

5. Δήμος Ζωγράφου

6. Δήμος Ιλίου

7. Δήμος Καβάλας

8. Δήμος Κιλκίς

9. Δήμος Αμπελοκήπων Μενεμένης

10. Δήμος Πυλαίας – Χορτιάτη

11. Δήμος Νεάπολης – Συκέων

12. Δήμος Κορυδαλλού

13. Δήμος Ναυπλιέων

14. Δήμος Νέας Σμύρνης

15. Δήμος Χαλκιδαίων

16. Δήμος Χίου

17. Δήμος Ωρωπού

18. Δήμος Βάρης- Βούλας – Βουλιαγμένης

19. Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας

20. Δήμος Τρικκαίων

21. Δήμος Ζακύνθου

22. Δήμος Βριλησσίων

23. Δήμος Αγίων Αναργύρων

24. Δήμος Άρτας

25. Δήμος Ηρακλείου Κρήτης

26. Δήμος Αργιθέας

27. Δήμος Χανίων

28. Δήμος Δράμας

29. Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου

30. Δήμος Παλαιού Φαλήρου

31. Δήμος Φιλοθέης – Ψυχικού

32. Δήμος Κηφισιάς

33. Δήμος Αργοστολίου

34. Δήμος Ξυλοκάστρου

35. Δήμος Ρόδου

36. Δήμος Ευρώτα

37. Δήμος Καλλιθέας

38. Δήμος Μεγίστης
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ