Θα παρουσιαστούν διδακτικές πρακτικές και νέες προσεγγίσεις της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης που θα ανοίξουν έναν γόνιμο διάλογο με διεθνή ανταλλαγή απόψεων.
Το Τμήμα Ξένων Γλωσσών έχει εγκρίνει το θέμα της που δεν έχει παρουσιαστεί προηγουμένως και αφορά στη διδασκαλία των αγγλικών στους εγκλείστους των φυλακών Ναυπλίου και το επίτευγμά τους να παίξουν εξ’ ολοκλήρου στα αγγλικά σε χρόνο ρεκόρ μια θεατρική παράσταση στις 20/12/18, βασισμένη στο αριστούργημα του Καρόλου Ντίκενς «Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία». Κάτι ανάλογο δεν έχει ξανασυμβεί μέχρι σήμερα σε ελληνική ή ευρωπαϊκή φυλακή (πλην των αγγλόφωνων χωρών).
Να σημειωθεί ότι τα μαθήματα εκμάθησης της ξένης γλώσσας ξεκίνησαν στις 27/9/18 και ότι το επίπεδο των μαθητών ήταν κατώτερο των αρχαρίων, καθώς κάποιοι δεν γνώριζαν καθόλου τη γλώσσα.
Οι μαθητές αυτοί αποτελούσαν μια πολύγλωσση ομάδα, με μητρικές γλώσσες τα αραβικά, τα αλβανικά και τα ελληνικά. Κατάφεραν να αφήσουν στην άκρη τις θρησκευτικές τους διαφορές, καθώς δεν ήταν όλοι χριστιανοί αλλά και τις προσωπικές και πολιτισμικές και να συνεργαστούν εποικοδομητικά. Το αποτέλεσμα ήταν να επιτύχουν το στόχο με αρκετές πρόβες και να αποδώσουν τους ρόλους τους αποτελεσματικά και χωρίς λάθη. Με αυτόν τον τρόπο απέδειξαν ότι όταν οι κρατούμενοι εμπνευστούν από κάποιον, τον εμπιστευθούν και πιστέψουν στον εαυτό τους κάνουν θαύματα, διευρύνουν τους ορίζοντές τους και με την αποφυλάκισή τους η επανένταξη θα είναι ομαλή.
Το Τμήμα Ξένων Γλωσσών έχει εγκρίνει το θέμα της που δεν έχει παρουσιαστεί προηγουμένως και αφορά στη διδασκαλία των αγγλικών στους εγκλείστους των φυλακών Ναυπλίου και το επίτευγμά τους να παίξουν εξ’ ολοκλήρου στα αγγλικά σε χρόνο ρεκόρ μια θεατρική παράσταση στις 20/12/18, βασισμένη στο αριστούργημα του Καρόλου Ντίκενς «Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία». Κάτι ανάλογο δεν έχει ξανασυμβεί μέχρι σήμερα σε ελληνική ή ευρωπαϊκή φυλακή (πλην των αγγλόφωνων χωρών).
Να σημειωθεί ότι τα μαθήματα εκμάθησης της ξένης γλώσσας ξεκίνησαν στις 27/9/18 και ότι το επίπεδο των μαθητών ήταν κατώτερο των αρχαρίων, καθώς κάποιοι δεν γνώριζαν καθόλου τη γλώσσα.
Οι μαθητές αυτοί αποτελούσαν μια πολύγλωσση ομάδα, με μητρικές γλώσσες τα αραβικά, τα αλβανικά και τα ελληνικά. Κατάφεραν να αφήσουν στην άκρη τις θρησκευτικές τους διαφορές, καθώς δεν ήταν όλοι χριστιανοί αλλά και τις προσωπικές και πολιτισμικές και να συνεργαστούν εποικοδομητικά. Το αποτέλεσμα ήταν να επιτύχουν το στόχο με αρκετές πρόβες και να αποδώσουν τους ρόλους τους αποτελεσματικά και χωρίς λάθη. Με αυτόν τον τρόπο απέδειξαν ότι όταν οι κρατούμενοι εμπνευστούν από κάποιον, τον εμπιστευθούν και πιστέψουν στον εαυτό τους κάνουν θαύματα, διευρύνουν τους ορίζοντές τους και με την αποφυλάκισή τους η επανένταξη θα είναι ομαλή.