ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου το 2021 παρουσίασε η Άννα Καλογεροπούλου

Το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου το 2021 παρουσίασε η Άννα Καλογεροπούλου
Μια ολοκληρωμένη πρόταση, που συνιστά το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου για το 2021, παρουσίασε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, με τους συνεργάτες της, στην ειδική, θεματική συνεδρίαση της διαπαραταξιακής επιτροπής τουρισμού που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου.

Η A. Καλογεροπούλου τόνισε ότι το νέο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου εστιάζει σε ψηφιακά μέσα και θεματικές μορφές τουρισμού ενώ απαιτεί συνέργειες από την κυβέρνηση, τους δήμους, την Περιφέρεια και τους φορείς.

Στόχος μας, τόνισε η αντιπεριφερειάρχης, είναι “να ενισχύσουμε το brand της Πελοποννήσου ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού απέναντι στην πανδημία, μέσω της βελτίωσης των υγειονομικών πρωτοκόλλων”.

Το προσχέδιο κατανομής δράσεων τουριστικής προβολής και αγροδιατροφικών προϊόντων για το 2021 έτυχε αποδοχής από τους συμμετασχόντες, οι οποίοι εξέθεσαν τις απόψεις και τις ιδέες τους αναφορικά με τις δράσεις αυτές, ενώ έγινε και απολογισμός του προηγούμενου έτους.

Οι πυλώνες στους οποίους εργάζεται η ομάδα Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου αυτό το διάστημα είναι:

– Ο προγραμματισμός των δράσεων της τουριστικής προβολής για το 2021.

– Ο σχεδιασμός στρατηγικού marketing του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου, το οποίο θα ενσωματωθεί στην τουριστική προβολή και θα ακολουθείται με συνέπεια, συνέχεια και συνεργασίες.

– Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Περιφερειακού

Συστήματος Διαχείρισης Προορισμού (DMS) τουριστικού ενδιαφέροντος το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα καλύτερης προβολής του τουριστικού προορισμού Πελοπόννησος, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης του Προορισμού (DMO), ο οποίος αποτελεί μια συλλογική δομή με σκοπό την διαχείριση, την προώθηση και την αντικειμενική πληροφόρηση για το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου.

Στη σημερινή σύσκεψη συζητήθηκαν επίσης, η ίδρυση τοπικών Παρατηρητηρίων Τουρισμού, καθώς και η λειτουργία και η ανάπτυξη των info kiosks.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Παιδείας Αθηνά Κόρκα, η περιφερειακή σύμβουλος Μαργαρίτα Σπυριδάκου εντεταλμένη της οργάνωσης των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821, οι πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Κορινθίας Σοφία Φιλιππίδου, Μεσσηνίας Δημήτρης Καραλής και Λακωνίας Δημήτρης Πολλάλης, οι πρόεδροι του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού Γιάννης Γεωργιαδάκης και του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου Σπύρος Καραβούλης, η Βίβιαν Μανωλέσου ειδική γραμματέας της ομοσπονδίας επιχειρηματικών και τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου και ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου Κωνσταντίνος Μαρινάκος.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ