ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Αργολίδας: H «τηλεκπαίδευση» έμεινε στο…. Connecting!!!

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:37:00 π.μ. |
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Αργολίδας: H «τηλεκπαίδευση» έμεινε στο…. Connecting!!!
Αύριο το πρωί, ίσως και από σήμερα το απόγευμα, το Υπουργείο Παιδείας θα αναρτήσει δελτίο τύπου για την «επιτυχημένη – παρόλα τα μικροπροβλήματα και τις αρρυθμίες – πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης» για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας. Είναι σίγουρο ότι θα μιλήσει – για μια ακόμα φορά – για τις χιλιάδες διαδικτυακές τάξεις που λειτούργησαν. Δεν ξέρουμε τι δικαιολογία θα σκαρφιστεί αυτή τη φορά για να δικαιολογήσει την πλήρη αδυναμία του συστήματος της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (webex) να ανταποκριθεί ακόμα και στα στοιχειώδη, με τι επιχειρήματα θα προσπαθήσει να συγκαλύψει την κατάρρευση του συστήματος.

Επειδή βαρεθήκαμε την κοροϊδία και την υποκρισία τους, παραθέτουμε αυτούσια μερικά από τα δεκάδες μηνύματα που μας έρχονται ασταμάτητα από το μεσημέρι και αφορούν την πραγματική εικόνα της λεγόμενης «τηλεκπαίδευσης»:

«Μάλλον γενικό μπλακ άουτ.... Προσπαθώ αλλά τίποτα»,

«Από το σχολείο που μπήκα για webex, το σύστημα έπεσε κατευθείαν»

«Κατάφερα να μπω, αλλά οι μαθητές μου όχι!»,

«Μόλις που κατάφερε να μπει το ένα τρίτο των παιδιών, το σύστημα μας πέταξε έξω»,

«Από τους μαθητές που έχουν μπει, οι μισοί δεν ακούνε και οι άλλοι μισοί δε βλέπουν»,

«Τα παιδιά συνεχώς μπαινοβγαίνουν λόγω σύνδεσης», «Η 1η ώρα χάθηκε εντελώς»,

«Δεν ακουγόμουν, βγήκα για να το φτιάξω και μετά δεν μπορούσε να μπει κανένα παιδί!»,

«Είχα μάθημα 15:30, μπήκα από τις 15:10 κ συνδέθηκα στις 15:45. Από τα 17 παιδιά κατάφεραν να μπουν τα 3, εκ των οποίων τα 2 δεν τα άκουγα»

«4η ώρα έκανα με 1 μαθητή και τα 2 αδέρφια του που δεν μπορούσαν να συνδεθούν στις δικές τους τάξεις. Υπέροχο μάθημα... μου έδειξαν όλα τους τα ζωάκια...»

«Κάποια νήπια κοιμούνται... Συνδέονται μόνο γονείς»!

Πραγματικά, δε χρειάζεται κάτι παραπάνω για να περιγράψουμε την κατάσταση που βίωσαν εκπαιδευτικοί, μαθητές αλλά και γονείς σήμερα, καρμπόν φυσικά με αυτό που βιώνουν τόσες μέρες τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας.

Το Υπουργείο Παιδείας δοκιμάζει την υπομονή εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών με τον ανεύθυνο τρόπο που αντιμετωπίζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών να στηρίξουν τους μαθητές. Παντού είναι τεράστια τα προβλήματα, μαθητές και δάσκαλοι, αν είναι τυχεροί και μπουν στην πλατφόρμα, συνεχώς μπαινοβγαίνουν, άλλοι μένουν εντελώς απέξω. Είναι τεράστιες οι διαφορές από τάξη σε τάξη κι από ώρα σε ώρα.

Αποδεικνύεται ότι το μόνο που ενδιαφέρει το Υπουργείο Παιδείας είναι να ανακοινώσει αύριο ότι δημιουργήθηκαν τόσα διαδικτυακά τμήματα (άσχετα αν ήταν λειτουργικά), ότι συμμετείχαν τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί (άσχετα αν κατάφεραν να κάνουν κάτι), ότι το ρολόι του Υπουργείου κατέγραψε τόσες χιλιάδες λεπτά διαδικτυακού μαθήματος, και όλα αυτά τα επικοινωνιακά τερτίπια για να κρύψει τη γύμνια του.

Εμάς όμως, μας ενδιαφέρει να σταθούμε δίπλα στους μαθητές μας με ουσιαστικό τρόπο, όπως το κάναμε καθόλη τη διάρκεια του 1ου lockdown. Η κυβέρνηση, αφού δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο όλο αυτό το διάστημα ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή, έφτασε στο σημείο να τα κλείσει. Τώρα λοιπόν που η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ο μοναδικός τρόπος για να κρατήσουν επαφή τα παιδιά με τη μαθησιακή διαδικασία, η κυβέρνηση συνεχίζει να μην παίρνει κανένα μέτρο ώστε μαθητές και εκπαιδευτικοί να έχουν πρόσβαση σε αυτή!

Εδώ και τώρα το Υπουργείο να αφήσει στην άκρη τις επικοινωνιακού τύπου δηλώσεις και να προχωρήσει στα απολύτως αναγκαία μέτρα:

Ø Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που επιλέγονται πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών. Με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας να ξεκαθαριστεί ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα (σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης) χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια που τελικά στρέφονται εναντίον των μαθητών.

Ø Να εξασφαλιστεί ότι το σχολικό δίκτυο θα υποστηρίξει εκπαιδευτικούς και μαθητές ώστε να αλληλεπιδρούν τις πρωινές ώρες, που είναι και το παιδαγωγικά ορθό.

Ø Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων, μέσα στα οποία πρέπει να οργανωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσους συναδέλφους δεν μπορούν από τα σπίτια τους.

Ø Να υπάρξει μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις με δεδομένο ότι: πρώτον, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καλύπτει ολοκληρωμένα τη γνωστική διαδικασία και δεύτερον, θα υπάρχουν μαθητές που δε θα συμμετάσχουν.

Δε θα επιτρέψουμε σε κανένα να παίζει ούτε με την υγεία αλλά ούτε και με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας!

18/11/2020
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ