V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Αργολίδας: Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει τα ψέματα του για το lockdown στο Webex

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Αργολίδας: Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει τα ψέματα του για το lockdown στο Webex
Καμία συναίσθηση της κατάστασης, καμία ανάληψη ευθυνών για το σημερινό φιάσκο της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας με το «κρασάρισμα» τόσο του Webex όσο και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Αν δεν ήταν για γέλια, θα ήταν για κλάματα...

Αντί να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη Κεραμέως και Ζαχαράκη, στους πάνω από 600 χιλιάδες μαθητές και πάνω από 66 χιλιάδες εκπαιδευτικούς που προσπαθούσαν ταυτόχρονα ανεπιτυχώς να συνδεθούν, στο Webex της Cisco (ευγενική χορηγία της αμερικάνικης πολυεθνικής βεβαίως-βεβαίως) σφύριξαν αδιάφορα ρίχνοντας το φταίξιμο στην ίδια την εταιρία, λέγοντας μάλιστα ότι σε όλη την Ευρώπη υπήρξε αντίστοιχο πρόβλημα.

Δεν απαντά όμως γιατί υπήρξε πρόβλημα στην αδυναμία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου να ταυτοποιήσει τους εκπαιδευτικούς που προσπαθούν να ανοίξουν meeting. Γιατί με κανονικούς λογαριασμούς webex τα πάντα δούλευαν; Το δήθεν ευρωπαϊκό πρόβλημα που αναφέρθηκε, είχε αποκατασταθεί σε λίγα λεπτά, αλλά το πρόβλημα παρέμεινε στο ΠΣΔ το οποίο κατάρρευσε όπως κατήγγειλαν εκπαιδευτικοί και δ/ντες σχολείων αφού ούτε email δεν μπορούσε να σταλεί.

Επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά η πλήρης ανυπαρξία ουσιαστικής κρατικής τεχνολογικής υποδομής, για τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Όπως και την Άνοιξη, έτσι και τώρα, τα πάντα "κατέρρευσαν"...

Τη συνολική ευθύνη την έχει φυσικά συνολικά η κυβέρνηση της ΝΔ. Επιβεβαιώνεται ότι όλους αυτούς τους μήνες δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά, για να βελτιωθούν οι υποδομές του Δικτύου. Δεν προχώρησε καν στην προμήθεια εξοπλισμού σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, όπως υποσχόταν... Τα περίφημα tablet ακόμα έρχονται... Έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών.

Τις συνέπειες αυτές πληρώνουν τα παιδιά από τα πιο φτωχά λαϊκά στρώματα, όπως οικογένειες που δεν έχουν καθόλου ή έχουν μετά βίας έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι... Είναι απαράδεκτο η κυβέρνηση να αφήνει τα ιδιωτικά σχολεία να χρησιμοποιούν όποια πλατφόρμα και μέσο θέλουν και να επιβάλλει στα δημόσια σχολεία το Webex που καταρρέει και να μένουν χιλιάδες παιδιά πίσω. Κατά τα άλλα, οι απουσίες και η ύλη τούς μάραναν...

Tόσα εκατομμύρια για την δήθεν περιβόητη ψηφιακή-τεχνολογική αναβάθμιση των υποδομών, που ακούμε εδώ και χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις, δεν πήγαν για τις ανάγκες των σχολείων αλλά στις τσέπες εργοδοτών και μεγάλων επιχειρήσεων!

Επιβεβαιώνεται, τέλος, ότι την έλλειψη κρατικής υποδομής δεν μπορούν να αντικαταστήσουν οι πολυδιαφημιζόμενες χορηγίες πολυεθνικών, που αξιοποιούν την πολιτική των κυβερνήσεων για να "σπρώξουν την πραμάτεια" τους. Η ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών αποτελεί ευθύνη του Κράτους. Ο Λαός μας έχει χρυσοπληρώσει δις όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη ληστρική φορολογία, αλλά δεν απολαμβάνει τίποτα. Η Υγεία καταρρέει, οι πλατφόρμες κολλάνε κλπ.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

 Καμία επιβολή στο τρόπο (σύγχρονη ή ασύγχρονη) ή του μέσου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αξιοποίηση όλων των τεχνολογικών μέσων ώστε κανένα παιδί να μη μείνει πίσω. Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που θα επιλεγούν πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών.

 Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων.

 Μείωση – προσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις που κλείνουν και ειδικά για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Να επαναδιδαχθεί η ύλη που «προχώρησε» στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.

 Μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών εφόσον δεν εξασφαλίζονται καθολικά τα τεχνολογικά μέσα. Ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.)

Όταν στήνει η Κεραμέως τηλε-εκλογές ακυρώνονται από την αποχή και όταν οργανώνει τηλεκπαίδευση ακυρώνονται από τη συμμετοχή.

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΙΤΗ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 14:00 ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ