Το δεύτερο lockdown και η καραντίνα οδήγησαν σε στολισμούς ήδη από τα μέσα Οκτώβρη, με τους πολίτες να κατακλύζουν τα εμπορικά κέντρα, τα καταστήματα παιχνιδιών και τα σουπερμάρκετ τις ημέρες πριν το «κατέβασμα του διακόπτη» στα εμπορικά καταστήματα.
Και όπως φαίνεται, η καταναλωτική μανία της εποχής συνεχίστηκε και μάλιστα έφτασε στο σημείο να «ρίξει» (κυριολεκτικά) τη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών και εποχικών ειδών στην Ελλάδα.
Γιατί σε περίπτωση που δεν το έχετε ακόμα καταλάβει… JUMBO τέλος μέχρι νεοτέρας.
Αυτή ακριβώς είναι η ανακοίνωση του ηλεκτρονικού καταστήματος της αλυσίδας-κολοσσού, η οποία κατέβασε ρολά, μη μπορώντας να εξυπηρετήσει το κοινό παρά τις γιορτινές ημέρες. Την ώρα που όλα τα φυσικά καταστήματα ανά την Ελλάδα παραμένουν κλειστά λόγω πανδημίας, η εταιρεία αδυνατεί να εξυπηρετήσει το κοινό λόγω του τεράστιου όγκου παραγγελιών! Το JUMBO επιτρέπει στο κοινό να εισέλθει στην ιστοσελίδα του και να αναζητήσει προϊόντα, όχι όμως και να προχωρήσει στην αγορά τους, με το μήνυμα που βλέπουν οι καταναλωτές να έχει ως εξής:
«Δεν είναι εφικτό να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας τη δεδομένη χρονική στιγμή», αναφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα στην περίπτωση που προσπαθήσεις να προσθέσεις προϊόντα στο καλάθι σου, ενώ εντύπωση προκαλεί πως η εταιρεία δεν έχει καταφέρει ακόμα να δώσει απάντηση στο πότε οι πελάτες της θα μπορέσουν να συνεχίσουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές.
Να σημειωθεί πως οι παραγγελίες έχουν σταματήσει εδώ και τουλάχιστον ένα δεκαήμερο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές που έχουν ήδη παραγγείλει τα χριστουγεννιάτικα κυρίως προϊόντα που λόγω εποχής έχουν την τιμητική τους.
Την ίδια ώρα, η διαφήμιση του JUMBO παίζει κανονικά μέρα – νύχτα στους τηλεοπτικούς σταθμούς, με τους καταναλωτές να μένουν με την όρεξη μέχρι νεοτέρας.
Ασφαλώς η περίπτωση των Jumbo που τέθηκαν νοκ άουτ λόγω της αδυναμίας εξυπηρέτησης των πελατών εξαιτίας του τεράστιου όγκου των παραγγελιών δεν είναι η μοναδική. Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τις εταιρίες ταχυμεταφοράς οι οποίες αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, καθώς αδυνατούν να παραδώσουν δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες πελατών.
Και το ερώτημα που τίθεται φυσικά είναι αν εν μέσω πανδημίας και δεύτερου lockdown οι εταιρίες έκαναν τις κινήσεις που έπρεπε για να προετοιμαστούν για το κύμα των παραγγελιών που ήξεραν ότι θα ήταν αυξημένο λόγω black friday και εορτών. Ρητορικό το ερώτημα καθώς η πραγματικότητα και τα παράπονα των πελατών έχουν ήδη δώσει την απάντηση…
Την ίδια ώρα, η διαφήμιση του JUMBO παίζει κανονικά μέρα – νύχτα στους τηλεοπτικούς σταθμούς, με τους καταναλωτές να μένουν με την όρεξη μέχρι νεοτέρας.
Ασφαλώς η περίπτωση των Jumbo που τέθηκαν νοκ άουτ λόγω της αδυναμίας εξυπηρέτησης των πελατών εξαιτίας του τεράστιου όγκου των παραγγελιών δεν είναι η μοναδική. Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τις εταιρίες ταχυμεταφοράς οι οποίες αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, καθώς αδυνατούν να παραδώσουν δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες πελατών.
Και το ερώτημα που τίθεται φυσικά είναι αν εν μέσω πανδημίας και δεύτερου lockdown οι εταιρίες έκαναν τις κινήσεις που έπρεπε για να προετοιμαστούν για το κύμα των παραγγελιών που ήξεραν ότι θα ήταν αυξημένο λόγω black friday και εορτών. Ρητορικό το ερώτημα καθώς η πραγματικότητα και τα παράπονα των πελατών έχουν ήδη δώσει την απάντηση…