Σύσκεψη για θέματα τουρισμού πραγματοποιήθηκε υπό τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου, στην Τρίπολη.
Στη σύσκεψη, με τη συμμετοχή της θεματικής αντιπεριφερειάρχη Αννας Καλογεροπούλου, γνωστοποιήθηκε ότι βρίσκεται στην τελική ευθεία η τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Ακόμα, έγινε ενημέρωση για την προσπάθεια επανάκαμψης του Ράλυ Ακρόπολις στην Περιφέρεια, για την ολοκλήρωση των διαδικασιών που αφορούν τη δημιουργία και λειτουργία στο Ναύπλιο τουριστικού περιπτέρου υποδοχής επισκεπτών καθώς και για την προκήρυξη διαγωνισμού για το DMS / Destination Management System (Σύστημα διαχείρισης προορισμού).
Συζητήθηκε, επίσης, η ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση) που αφορά την πολιτιστική διαδρομή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με κατάθεση προτάσεων για των προσθήκη και άλλων δυνητικών διαδρομών.
Παράλληλα, εξετάστηκαν αφ’ ενός οι δυνατότητες που δίνει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Blue Economy για την ένταξη καταδυτικών πάρκων και την βελτίωση λιμενικών υποδομών και αφ’ ετέρου η ενδεχόμενη ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ έργων όπως ο ψηφιακός DMO / Destination Management Οrganization (οργανισμός διαχείρισης του προορισμού).
Στη συνεδρίαση διερευνήθηκε ακόμα η στήριξη των αεροπορικών εταιρειών μέσω ενεργειών marketing, με στόχο την διατήρηση των πτήσεων στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ενώ συζητήθηκαν και ενέργειες για την προσέλκυση νέων εταιρειών.
Οσον αφορά την οικονομική στήριξη του συνεδρίου του Γερμανικού Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων (DRV), στο τέλος του φετινού Οκτωβρίου, στην περιοχή της Πυλίας, τονίστηκε ότι θα πρέπει να διασφαλιστούν οφέλη για την τουριστική προβολή όλης της Πελοποννήσου, καθώς στο πλαίσιο του συνεδρίου περιλαμβάνεται tour τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων.
Μεταξύ άλλων θεμάτων που απασχόλησαν τη σημερινή σύσκεψη ήταν η νέα εικαστική ταυτότητα της Πελοποννήσου, η σήμανση όλων τουριστικών τόπων της, αλλά και η πρόβλεψη για δημόσιες τουαλέτες σε σημεία αυξημένης τουριστικής επισκεψιμότητα.
Την διάσκεψη, ακολούθησε και δεύτερη, με τη συμμετοχή ιδιοκτητών σκαφών, στην οποία διερευνήθηκαν τρόποι προβολής του αλιευτικού τουρισμού στον οποίον εστιάζει επίσης η Περιφέρεια Πελοποννήσου.