ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Ευχές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

ΕΥΧΕΣ

Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Διαμαρτυρία για μη παροχή υπηρεσιών, έλλειψη σεβασμού και απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου στα ΕΛΤΑ Ναυπλίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:17:00 μ.μ. | | |
Διαμαρτυρία για μη παροχή υπηρεσιών, έλλειψη σεβασμού και απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου στα ΕΛΤΑ Ναυπλίου
Την Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021, όντας επισκέπτης στην πόλη, επισκέφθηκα το Υπ/μα των ΕΛΤΑ στο Ναύπλιο (οδός Σιδηράς Μεραρχίας 1), προκειμένου να αποστείλω μια επιστολή, για επαγγελματικό λόγο. Περί ώρα 2 μ.μ. είχα μπροστά μου 13 άτομα στην αναμονή («ουρά»).


Λόγω των περιορισμών που επιβάλλει ο κορονοϊός, οι πελάτες εισέρχονταν στο κατάστημα με ρυθμό «τρία άτομα εντός καταστήματος, όχι παραπάνω»

Η διεκπεραίωση των υποθέσεων των πελατών ήταν αργή, οπότε περί ώρα 2:40 (δηλ. μετά 40’ αναμονής) είχα πλέον μπροστά μου 3 άτομα και πίσω μου 5, είμαστε δηλ. 9 στην αναμονή, που δεν είχαμε εξυπηρετηθεί. Μεταξύ αυτών μια νεαρή κυρία με μικρό παιδί, ένας ηλικιωμένος κύριος και αρκετοί νεώτεροι σε ηλικία.

Στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, εξήλθε από το εσωτ/κό του κατ/τος ο υπάλληλος κ. ..... ..... (ζήτησα και έμαθα τα στοιχεία του), ο οποίος με σκαιό ύφος μας ανακοίνωσε ότι «Τέλος εξυπηρέτησης. Οι υπάλληλοι δουλεύουν από τις 7 το πρωί και σχολάνε (έληξε το ωράριο εργασίας τους). Να ξαναέρθετε αύριο».

Ακολούθησε, ως είναι εύλογο “βροχή” διαμαρτυριών από το σύνολο των πελατών (και εμένα προσωπικά). Επισημάναμε ότι είμαστε και εμείς εργαζόμενοι άνθρωποι / δεν είμαστε διατεθειμένοι να χάνουμε τον χρόνο μας / απαιτούμε σεβασμό και ευγενή αντιμετώπιση / χρειάζεται καλύτερη οργάνωση της παροχής υπηρεσιών από τα ΕΛ.ΤΑ. και άλλα, απλά και κατανοητά επιχειρήματα.

Με έκπληξή μας ακούσαμε από τον ως άνω κύριο ότι «Αυτή η κατάσταση συμβαίνει κάθε μεσημέρι» (δηλ. η υπόθεση με το “τέλος ωραρίου” και παραπομπή της εξυπηρέτησης των πελατών στην επόμενη ημέρα), «Ίδιος τσακωμός γίνεται κάθε μεσημέρι» κ.ά., ενώ καθώς εντεινόταν η λεκτική αντιπαράθεση και οι τόνοι ανέβαιναν, ακούσαμε και ότι «Το μισό Ναύπλιο ξυπνάει μετά τις 10 το πρωί» / «Να πάτε να δείτε τι γίνεται στις τράπεζες, εκεί είναι ακόμα χειρότερα» / «Δεν δίνει η Πολιτεία χρήματα για υπερωρίες των υπαλλήλων, εκεί να διαμαρτυρηθείτε» / «Εγώ προσωπικά έχω τελειώσει την υπηρεσία, βγαίνω στη σύνταξη σε λίγο καιρό» κ.ά.

Σε όλη τη διάρκεια του εν λόγω λεκτικού επεισοδίου, ο Δ/ντής του Υποκαταστήματος ήταν απών και ουδείς άλλος υπάλληλος εμφανίστηκε.

Εκφράζω την έντονη διαμαρτυρία μας (φρονώ ότι εκφράζω και τους ως άνω πολίτες, αλλά και συνοδευτικά τους πρόσωπα) σε σχέση με

- Κάκιστη οργάνωση των υπηρεσιών του εν λόγω Υπ/τος ΕΛ.ΤΑ.

- Πλήρη έλλειψη σεβασμού προς τους πελάτες

- Αγενή και απαράδεκτη συμπεριφορά του εν λόγω υπαλλήλου

και σας καλώ να προβείτε στις αναγκαίες ενέργειες ώστε τα ΕΛ.ΤΑ. να εκσυγχρονιστούν και να μη δίνουν εικόνα τριτοκοσμικής χώρας, οι δε υπάλληλοι που έρχονται σε επικοινωνία με το κοινό να σέβονται τους πολίτες, να αντιληφθούν ότι πληρώνονται από τους φόρους μας και να επιδεικνύουν ευγενή συμπεριφορά…

με τιμή,

Σπύρος Ιλαντζής
χημικός, εκπαιδευτής Υπ. Ανάπτυξης

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ