Από τις δηλώσεις της κ. Κεραμέως Υπουργού Παιδείας, έπειτα από επίσκεψη στα σχολεία της Αργολίδας σήμερα Παρασκευή, εξακολουθούν να απουσιάζουν δηλώσεις για μέτρα για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς μετά από λίγες μέρες λειτουργίας, υπάρχουν ήδη κλειστά τμήματα λόγο κρουσμάτων στο νομό, ενώ τα 2 υποχρεωτικά self-test των μαθητών, έχουν γίνει πλέον 1.
Εξακολουθούν να απουσιάζουν δηλώσεις για μέτρα για την κρατική στήριξη των μορφωτικών κενών και των τεράστιων ψυχοκοινωνικών και σωματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και τα οποία θα είναι εδώ και την επόμενη σχολική χρονιά, εξακολουθούν να απουσιάζουν ανακοινώσεις και μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των ΑΕΙ, όταν μάλιστα μια σειρά πανεπιστημιακές έρευνες καταδεικνύουν τις δυνατότητες αυτό να επιτευχθεί.
Η αυτονόητη -έστω και καθυστερημένη- ικανοποίηση του λογικού αιτήματος των μαθητών, των γονιών και των εκπαιδευτικών, για να μη δοθούν φέτος προαγωγικές ενδοσχολικές εξετάσεις, πρέπει να συνδυαστεί με την αντιμετώπιση με όλα τα μέσα και με επιπλέον κρατική στήριξη των μορφωτικών κενών και των τεράστιων ψυχοκοινωνικών και σωματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η νέα γενιά της χώρας μας.
Οι δηλώσεις για μετατροπή του ΕΠΑΛ Άργους σε «Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο», παρουσιάζοντας το ως κάτι θετικό, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τα πρότυπα σχολεία εντάσσονται στην προσπάθεια για να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η κατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, ο διαχωρισμός των μαθητών σε «άριστους» και «κακούς», πράγμα που έχει αρνητικές επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, αλλά και στους μαθητές των σχολείων αυτών.
Οι μαθητές, που ήδη φοιτούν στο σχολείο αν αποτύχουν στις εξετάσεις για το Πρότυπο, θα αναγκαστούν να φοιτήσουν σε άλλες σχολικές μονάδες, πιθανόν αρκετά χιλιόμετρα από το σπίτι τους.
Το ΚΚΕ καλεί τη λαϊκή οικογένεια, όλον τον εκπαιδευτικό κόσμο, τους εργαζόμενους στο σύνολό τους, να κάνουν δική τους υπόθεση τη μόρφωση που δικαιούνται σήμερα οι νέοι και οι νέες, η οποία ούτε στις συμπληγάδες του κέρδους χωράει, ούτε στη ζυγαριά του κόστους - οφέλους μπαίνει.
Η αυτονόητη -έστω και καθυστερημένη- ικανοποίηση του λογικού αιτήματος των μαθητών, των γονιών και των εκπαιδευτικών, για να μη δοθούν φέτος προαγωγικές ενδοσχολικές εξετάσεις, πρέπει να συνδυαστεί με την αντιμετώπιση με όλα τα μέσα και με επιπλέον κρατική στήριξη των μορφωτικών κενών και των τεράστιων ψυχοκοινωνικών και σωματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η νέα γενιά της χώρας μας.
Οι δηλώσεις για μετατροπή του ΕΠΑΛ Άργους σε «Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο», παρουσιάζοντας το ως κάτι θετικό, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τα πρότυπα σχολεία εντάσσονται στην προσπάθεια για να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η κατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, ο διαχωρισμός των μαθητών σε «άριστους» και «κακούς», πράγμα που έχει αρνητικές επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, αλλά και στους μαθητές των σχολείων αυτών.
Οι μαθητές, που ήδη φοιτούν στο σχολείο αν αποτύχουν στις εξετάσεις για το Πρότυπο, θα αναγκαστούν να φοιτήσουν σε άλλες σχολικές μονάδες, πιθανόν αρκετά χιλιόμετρα από το σπίτι τους.
Το ΚΚΕ καλεί τη λαϊκή οικογένεια, όλον τον εκπαιδευτικό κόσμο, τους εργαζόμενους στο σύνολό τους, να κάνουν δική τους υπόθεση τη μόρφωση που δικαιούνται σήμερα οι νέοι και οι νέες, η οποία ούτε στις συμπληγάδες του κέρδους χωράει, ούτε στη ζυγαριά του κόστους - οφέλους μπαίνει.