Οι μαθητές, συμμετέχοντας σε αυτά, καλλιέργησαν πολλές δεξιότητες, κλίμα ενθουσιασμού επικράτησε και το κάθε πρόγραμμα έβαλε το δικό του λιθαράκι στην αποτελεσματικότητα του σχολείου. Κάποια συνδυάστηκαν με εθελοντικές δράσεις με φιλανθρωπική διάσταση και έδωσαν προστιθέμενη αξία στα έργα των μαθητών. Κάποια σχέδια δράσης ξεχώρισαν για την πρωτοτυπία και την καινοτομία τους.
Οι μαθητές του Α2 με την δασκάλα κ. Ροτζιώκου, ετοίμασαν κούκλες, έγραψαν κείμενο και έπαιξαν κουκλοθέατρο προσεγγίζοντας το θέμα του "κακού" αγγίγματος.
Οι μαθητές του Δ1 & Δ2 συνεργάστηκαν και με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους κ.κ.Ιφιγένεια και Χρύσα Γουγουτσά έβαλαν τη γραμματική σε κάρτες και δημιούργησαν ένα παιχνίδι εξάσκησης στη γραμματική και το συντακτικό με τίτλο " Φτάσε όπου δεν μπορείς...".
Οι μαθητές του Δ3 με τη δασκάλα τους κ. Μπρούνχελτσλ, με αφορμή την 200η επέτειο από την Επανάσταση του 1821, έγραψαν μία ιστορία , την εικονογράφησαν με την καθοδήγηση γνωστής εικονογράφου και εξέδωσαν ένα ενδιαφέρον βιβλίο με θέμα: "ΗΡΩΕΣ".
Οι μαθητές της Στ' τάξης με την κ. Μπιλιούρη υλοποίησαν σχέδια εργασίας με θέμα την έννοια του ήρωα, όπως αυτή διαμορφώνεται από το 1821 μέχρι σήμερα. Τα σχέδια αυτά, μεταξύ άλλων, έδωσαν ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και ψηφιακά παιχνίδια.
Οι μαθητές του Δ1 & Δ2 συνεργάστηκαν και με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους κ.κ.Ιφιγένεια και Χρύσα Γουγουτσά έβαλαν τη γραμματική σε κάρτες και δημιούργησαν ένα παιχνίδι εξάσκησης στη γραμματική και το συντακτικό με τίτλο " Φτάσε όπου δεν μπορείς...".
Οι μαθητές του Δ3 με τη δασκάλα τους κ. Μπρούνχελτσλ, με αφορμή την 200η επέτειο από την Επανάσταση του 1821, έγραψαν μία ιστορία , την εικονογράφησαν με την καθοδήγηση γνωστής εικονογράφου και εξέδωσαν ένα ενδιαφέρον βιβλίο με θέμα: "ΗΡΩΕΣ".
Οι μαθητές της Στ' τάξης με την κ. Μπιλιούρη υλοποίησαν σχέδια εργασίας με θέμα την έννοια του ήρωα, όπως αυτή διαμορφώνεται από το 1821 μέχρι σήμερα. Τα σχέδια αυτά, μεταξύ άλλων, έδωσαν ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και ψηφιακά παιχνίδια.
Το Στ3 με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Καββαδία και τη βοήθεια έμπειρου τεχνίτη κατασκεύασαν ένα μεγάλο φωτιζόμενο ρολόι για το σχολείο, αυτόνομο ενεργειακά καθώς λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια.
Η καθολική εφαρμογή των Σχεδίων Δράσης στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πραγματικά αλλάζει το κλίμα του σχολείου και δημιουργεί ευκαιρίες ενεργητικής συμμετοχής, αναδύονται οι ιδιαίτερες δεξιότητες μαθητών, αναπτύσσεται ο διάλογος και η συνεργασία και το σχολείο γίνεται δημιουργικό και εξωστρεφές.
Η καθολική εφαρμογή των Σχεδίων Δράσης στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πραγματικά αλλάζει το κλίμα του σχολείου και δημιουργεί ευκαιρίες ενεργητικής συμμετοχής, αναδύονται οι ιδιαίτερες δεξιότητες μαθητών, αναπτύσσεται ο διάλογος και η συνεργασία και το σχολείο γίνεται δημιουργικό και εξωστρεφές.