Χαρακτηριστικό ήταν επίσης το γεγονός ότι η κίνηση παρουσίασε διακυμάνσεις κατά περιοχές -ιδίως για τις αλυσίδες καταστημάτων -, ανάλογα με το ποσοστό των εμβολιασμένων πολιτών.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών τα πράγματα ήταν βελτιωμένα και σε κάθε περίπτωση καλύτερα από πέρυσι, καθότι τα καταστήματα ήταν κλειστά. Ταυτόχρονα όμως επισημαίνουν ότι η περίοδος προσφορών συνεχίζεται και αυτή την εβδομάδα λόγω της Cyber Monday της Δευτέρας.
Στα προϊόντα που πουλήθηκαν μέσω καταστημάτων λιανικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών κυριάρχησαν οι τηλεοράσεις, ενώ όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων βρέθηκαν σε αρκετά μεγάλη απόσταση. Ταυτόχρονα η αγορά δεν έπιασε το pick που ανέμεναν τα στελέχη της αγοράς μέσα στο διήμερο Παρασκευής και Σαββάτου.
Την ίδια στιγμή το ηλεκτρονικό κανάλι αγορών επέδειξε σημάδια ανθεκτικότητας, όπου συγκρινόμενο με το 2020, όταν το σύνολο των καταστημάτων λιανικής ήταν κλειστό στην περίοδο της Black Friday, λόγω των περιοριστικών μέτρων που επέβαλε η κυβέρνηση για τον έλεγχο της διασποράς της νόσου Covid-19, ήταν μεν καθοδικό με μονοψήφιο ποσοστό, ωστόσο κράτησε τα μεγέθη του, όπως ανέφερε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί του, ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής.
Μάλιστα αυτό που παρατηρήθηκε στην περίπτωση του e-commerce ήταν το γεγονός ότι οι καταναλωτές στράφηκαν με αρκετή ένταση στα αλκοολούχα, όπου πρώτα σε πωλήσεις στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ ήταν τα κόκκινα κρασιά και το ουίσκι, κάτι που δείχνει και την τάση των καταναλωτών στη διάρκεια της Black Friday να προβαίνουν σε αγορές ειδών που δεν θεωρούνται πρώτης ανάγκης, ωστόσο προτιμούν να τα αγοράσουν με έκπτωση σε μία συγκυρία όπως η συγκεκριμένη και ενόψει της εορταστικής περιόδου που θα ακολουθήσει.
Στο ηλεκτρονικό κανάλι αγορών οι κατηγορίες προϊόντων με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online φαρμακεία ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+209%), οι κρέμες αντιγήρανσης (+164%), τα προϊόντα περιποίησης ματιών (+156%), τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (+149%) και οι ανοιχτές πάνες (+138%).
Αντίστοιχα στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ καταγράφηκε σαφής προτίμηση στα κόκκινα κρασιά (+116%), στο ουίσκι (+115%), στη βότκα (+99%), στα ροζέ κρασιά (+91%), και στα λευκά κρασιά (+82%).
Ο online καταναλωτής φαίνεται να προσθέτει και περισσότερα προϊόντα στις αγορές της Black Friday καθότι η μέση παραγγελία στο online φαρμακείο είχε αξία 44,80 ευρώ και εμπεριείχε 5,1 τεμάχια (συγκριτικά με 43,10 ευρώ με 4,8 τεμάχια τις 3 προηγούμενες Παρασκευές), ενώ στο online Super Market είχε αξία 81,50 ευρώ και εμπεριείχε 36,8 τεμάχια (συγκριτικά με 75,50 ευρώ με 35,9 τμχ τις 3 προηγούμενες Παρασκευές).