V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022
Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022 παρουσιάστηκε την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου, στη συνεδρίαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Τουρισμού, στην Τρίπολη, υπό την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, παρουσία και του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα.

Ακολούθησε διαβούλευση των μελών της επιτροπής επί του περιεχομένου του εν λόγω προγράμματος, το σύνολο των σχεδιαζόμενων δράσεων του οποίου ανέρχεται σε 1.955.000 ευρώ, ενώ παρέμβαση έκανε και ο περιφερειάρχης (την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ ).

Το φετινό πρόγραμμα χωρίζεται σε 7 δράσεις και αφορά, ειδικότερα, σε:

-Εκθέσεις Τουρισμού και Αγροδιατροφής, φυσικές, ψηφιακές ή υβριδικές
-Διαφήμιση με ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα
-Ενέργειες για την αναβάθμιση και διαχείριση των ψηφιακών καναλιών τουριστικής επικοινωνίας
-Εκδηλώσεις, διοργανώσεις, φεστιβάλ με έμφαση στη θεσμοθέτηση και υλοποίηση Φεστιβάλ Γαστρονομίας Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς
-Παραγωγή περιεχομένου προβολής (οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες, κείμενα και λοιπά επικοινωνιακά υλικά)
-Μελέτες για την (α) επικαιροποίηση της τουριστικής επικοινωνιακής ταυτότητας, (β) θεσμοθέτηση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, (γ) ανάπτυξη των επιμέρους τουριστικών προϊόντων γαστρονομίας, οικοτουρισμού και τουρισμού υπαίθρου.
-Δράσεις Δημοσίων Σχέσεων (Fam Trips, RoadShows και ημερίδες).

Στην εισήγησή της, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου τόνισε ότι απώτερος στόχος του φετινού προγράμματος είναι η ενίσχυση του Brand Awareness του προορισμού “Πελοπόννησος” και η εδραίωσή του ως αυθεντικού και βιώσιμου top of mind τουριστικού προορισμού, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της προβολής και προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού, και η αύξηση της ικανοποίησης του επισκέπτη μέσω της ανάδειξης αυθεντικών, εξατομικευμένων εμπειριών.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Παιδείας Αθηνά Κόρκα, ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου Κωνσταντίνος Μαρινάκος, ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας Δημήτρης Καραλής, η Βίβιαν Μανωλέσου ειδική γραμματέας της ομοσπονδίας επιχειρηματικών και τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου, ο πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού Παναγιώτης Ιωάννου, οι πρόεδροι των Επιμελητηρίων Αρκαδίας Γιάννης Τρουπής, Αργολίδας Παναγιώτης Ψυχογιός και Κορινθίας Παναγιώτης Λουζιώτης, η Παρασκευή Κεχρή μέλος των ξενοδοχείων μικρής κλίμακας του Δήμου Ξυλοκ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ