Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εκμεταλλεύτηκε επικοινωνιακά (και καλά έκανε, έτσι γίνεται στην πολιτική από αρχαιοτάτων χρόνων) τις ασφυκτικές συνθήκες που έχει δημιουργήσει η ακρίβεια και σε συνδυασμό με την τραγική κατάσταση που έχουν περιέλθει οι αγρότες, επισκέφθηκε το νομό επωφελούμενος το αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί κατά της κυβέρνησης και όπως ηταν φυσικό ζήτησε εκλογές.
Όσοι ασχολούνται με τον χώρο της επικοινωνίας, ξέρουν πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις και αυτή την εικόνα ο ΣΥΡΙΖΑ (δεν την δημιούργησε, έχει σημασία) την βρήκε στην Αργολίδα και δεν μπορεί επίσης κάποιος να ισχυριστεί πως όσοι προσήλθαν αυτοβούλως στην συζήτηση που είχαν οργανώσει, στην πλατεία της Αγίας Τριάδας, οι υπευθυνοι του κόμματος στο νομό, είναι και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, κάθε άλλο μάλιστα.
Οι εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν από την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα έγιναν αμέσως θέμα συζήτησης και στα social media, καθώς μέχρι και ο ίδιος ο αρχηγός της αντιπολίτευσης στην έναρξη της τοποθέτησης του στους συγκεντρωμένους δεν έκρυψε την έκπληξή του για την αθρόα αυθόρμητη προσέλευση τόσου κόσμου.
Ο αγροτικός κόσμος της Αργολίδας στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο ήθελε σε κάποιον να πει τα σοβαρά προβληματα επιβίωσης που έχει, ήθελε κάποιον να τον ακούσει και όχι να βλέπει συσκέψεις επί συσκέψεων πίσω από κλειστές πόρτες με συμμετοχή κομματικών παρατρεχάμενων...
Το αποτέλεσμα είναι πως ο ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά ο Τσίπρας βγήκε κερδισμένος και αυτό το μήνυμα από τις εικόνες που δημιουργήθηκαν στην Αργολίδα κατά την επίσκεψη του, θορύβησαν τα κυβερνητικά στελέχη που είναι σίγουρο πως θα θελήσουν να αντιστρέψουν το επόμενο διάστημα, πιθανόν με κάθοδο υψηλόβαθμου στελέχους ή ακόμα και του ίδιου του Πρωθυπουργού, καθώς η επίσκεψη Λιβανού, που προηγήθηκε, λογίζεται ως μη γενόμενη μετά και την αποπομπή του από την κυβέρνηση μια μέρα μετά και τα όσα διαδραματίστηκαν στην συζήτηση με την "εποποιία" και τον Π.Δούκα στην Σπάρτη.
Το πόσο σημαντική ήταν η επικοινωνιακή επιτυχία του Τσίπρα στην Αργολίδα, φαίνεται και στο βίντεο που ο ΣΥΡΙΖΑ δημιούργησε και ανέβασε στα social media του κόμματος με χαρακτήρα καθαρά... προεκλογικό!!!
Δείτε το βίντεο παρακάτω:
Αποδείχθηκαν διαχειριστές της συμφοράς. Όχι μόνο στην πανδημία αλλά και στο ζήτημα της ακρίβειας.
Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα προχωρήσουμε τώρα σε γενναία μέτρα στήριξης ή ο κ. Μητσοτάκης θα αρνείται αλλά την ίδια στιγμή, το κομπόδεμα που αφήσαμε για μια ώρα ανάγκης για τον ελληνικό λαό θα το σπαταλάει στα golden boys, στο να χρηματοδοτεί ΜΜΕ, σε απευθείας αναθέσεις και κλειστούς διαγωνισμούς σε ημέτερους ύψους 5 δισ. ευρώ.
Γι' αυτό η διέξοδος είναι μία: Άμεση προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία και προοδευτική κυβέρνηση που θα νοιαστεί για τους πολίτες, για τα νοικοκυριά, για τους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες."