Αποφάσεις για σειρά σημαντικών θεμάτων έλαβε η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, που συνεδρίασε σήμερα Τρίτη 5 Απριλίου.
Μεταξύ άλλων, ενέκρινε το πρακτικό αξιολόγησης των δικαιολογητικών προσωρινών αναδόχων για την υλοποίηση του έργου που αφορά στον έλεγχο των δακοπληθυσμών με τη μέθοδο της παγιδοθεσίας στους ελαιώνες της Π.Ε. Αργολίδας, στo πλαίσιo του προγράμματος συλλογικής καταπολέμησης του δάκου της ελιάς, για τα έτη 2022 – 2023 – 2024.
Ακόμα, η Επιτροπή προέβη στην κατακύρωση αναδόχου, στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την κατασκευή αρδευτικών έργων στις περιοχές των ΤΟΕΒ Ξυλοκάστρου, Καρυώτικων, Βελανιδιάς, Μελισσίου και Πιτσών, στην Κορινθία, με συνολικό προϋπολογισμό 700.000 ευρώ.
Επίσης, προέβη στην έγκριση του πρακτικού ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης στο πλαίσιο της ανοικτής διαδικασίας, μέσω του ΕΣΗΔΗΣ, για την κατασκευή, με προϋπολογισμό 320.000 ευρώ, του ισόπεδου κόμβου στην γέφυρα του Γκα στην διασταύρωση των Αθικίων, στην παλαιά εθνική οδό οδό Κορίνθου – Αργους.
Η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε εξ άλλου το πρακτικό ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης στο πλαίσιο της ανοικτής διαδικασίας, μέσω του ΕΣΗΔΗΣ, για το με προϋπολογισμό 800.000 ευρώ έργο συντήρησης και σήμανσης του επαρχιακού δρόμου Λυκοποριά – Καλλιθέα – Ελληνικό.
Στη σημερινή συνεδρίαση, εξ άλλου, εγκρίθηκε η διενέργεια διαγωνισμού για το προϋπολογισμού 650.000 ευρώ έργο αντιπλημμυρικής προστασίας σε ρέματα, χειμάρρους και ποταμούς της Λακωνίας, μέσω καθαρισμού, συντήρησης και ανακατασκευής των υφιστάμενων υποδομών.
Εξ άλλου, η Επιτροπή ενέκρινε την υποβολή πρότασης χρηματοδότησης από το πρόγραμμα “Παρεμβάσεις με στόχο την βελτίωση του δημόσιου χώρου” -που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης- της πράξης που αφορά στην αξιοποίηση και ανάδειξη σε περιβαλλοντικό πάρκο του καταργημένου δικτύου σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Βέλου.
Τέλος, μεταξύ άλλων, η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε τα αποτελέσματα της φάσης Β.Ι του δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού -με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου- για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης (ΙΦΣ) στο έργο μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και εκμετάλλευση της μαρίνας του Ναυπλίου, εγκρίνοντας ταυτόχρονα και το πρακτικό πέρατος διαλόγου της σχετικής Επιτροπής που τον διενήργησε.