Πριν από περίπου τρία χρόνια συνέβη το ίδιο περιστατικό και όταν απευθύνθηκα στους υπεύθυνους τόσο της ΔΕΗ, όταν έλαβα λογαριασμό ποσού περίπου 1900€,-οι οποίοι με παρέπεμψαν στον προ’ι’στάμενο της ΔΕΔΔΗΕ, έκπληκτος άκουσα να μου λέει ότι το ρολόι της ΔΕΗ είχε να μετρηθεί για οκτώ (8) χρόνια, επειδή ο τεχνικός «θεώρησε» ότι το σπίτι ήταν κλειστό ( το εν λόγω ακίνητο το χρησιμοποιώ ως εξοχικό).
Όταν μάλιστα πήγε και η σύζυγός μου στον τότε προϊστάμενο της ΔΕΔΔΕΗ να διαμαρτυρηθεί της είπε με αγένεια «αν έχετε παράπονο κάντε εγγράφως αναφορά». Διερωτώμαι λοιπόν ότι κάθε φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο κάθε πολίτης θα πρέπει να κάνει αναφορά και ποιος μπορεί να κάνει συνέχεια κάτι τέτοιο;
Πριν από λίγες μέρες μου ήρθε ένας λογαριασμός γύρω στα 1500€ και μάλιστα το πιο σοβαρό είναι ότι έλαβα και μια επιστολή από δικηγορικό γραφείο της ΔΕΗ που μου αναφέρει το απίστευτο ότι δεν είμαι τυπικός στις υποχρεώσεις μου και χρωστάω το ποσό αυτό και ψευδώς και τούτο φαίνεται και από τις αναλυτικές καταστάσεις των τηλεφωνικών συνομιλιών μου σε όλα τα τηλέφωνα μου ότι ουδέποτε με κάλεσαν και είναι και λογικό αφού ξαφνικά θυμήθηκαν να μετρήσουν το ρολόι που φυσικά με απειλεί με δικαστήρια κ.α
Πριν από λίγες μέρες μου ήρθε ένας λογαριασμός γύρω στα 1500€ και μάλιστα το πιο σοβαρό είναι ότι έλαβα και μια επιστολή από δικηγορικό γραφείο της ΔΕΗ που μου αναφέρει το απίστευτο ότι δεν είμαι τυπικός στις υποχρεώσεις μου και χρωστάω το ποσό αυτό και ψευδώς και τούτο φαίνεται και από τις αναλυτικές καταστάσεις των τηλεφωνικών συνομιλιών μου σε όλα τα τηλέφωνα μου ότι ουδέποτε με κάλεσαν και είναι και λογικό αφού ξαφνικά θυμήθηκαν να μετρήσουν το ρολόι που φυσικά με απειλεί με δικαστήρια κ.α
Όταν απευθύνθηκα πάλι στη ΔΕΗ αλλά και με αποδεικτικά τους λογαριασμούς μου έκπληκτος άκουσα ότι πάλι δεν είχαν μετρήσει για τρία (3) χρόνια.
Έχω ήδη απευθυνθεί σε δικηγόρο όπως επίσης και στον συνήγορο του πολίτη και θα προσπαθήσω μέχρι τέλους να βρω το δίκιο μου.
Κλείνοντας θα ρωτήσω τα εξής κρίσιμα:
Πρώτον, είναι σωστό και πώς μπορεί ένας απλός άνθρωπος που ρυθμίζει τις υποχρεώσεις του και τη ζωή του και χωρίς να έχει την οποιαδήποτε ευθύνη να του έρχονται «ξαφνικά» λογαριασμοί χιλιάδων ευρώ;
Δεύτερον, είναι επίσης λογικό να πληρώνει ο απλός πολίτης είτε τα λάθη, είτε την ανικανότητα, είτε ίσως την πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων κάποιων υπευθύνων της ΔΕΗ ή της ΔΕΔΔΗΕ; Μπορεί να κάνω και λάθος όμως η δουλειά των τεχνικών της ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι κάθε δύο (2) μήνες να μετράνε τα ρολόγια μας;
Όλα αυτά σας τα αναφέρω μήπως έτσι κινητοποιηθεί κάποιος υπεύθυνος ώστε να βοηθηθούν κι άλλοι πολίτες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα με εμένα.
Σας ευχαριστώ
Έλλη Σβορόνου