V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Γ.Χατζόπουλος: Δεν υπάρχουν τοπικιστικά όρια στην Ελευθερία, την Έμπνευση και την Δημιουργία

Τις τελευταίες ημέρες τα κοινωνικά δίκτυα κατακλύστηκαν από την αφίσα - ενημέρωση του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Αργολίδας σχετικά με την έναρξη των εγγραφών για το σχολικό έτος 2022- 2023 και τον τρόπο διεξαγωγής.

Η προσπάθεια γνωριμίας που ξεκίνησε στα κοινωνικά δίκτυα έχει εμφανή στόχο.
Να ενημερωθούν οι γονείς και τα παιδιά που έχουν τα αντίστοιχα ενδιαφέροντα, για την ύπαρξη του σχολείου.
 
Θα πρέπει εδώ να σημειώσουμε πως το σχολείο δημιουργήθηκε φέτος (σχολικό έτος 2021-22), είναι το πρώτο στην Πελοπόννησο και άρχισε να λειτουργεί στην Προσύμνη, που αποκτά πια ένα χρώμα απολύτως καλλιτεχνικό, αφού εκεί λειτουργεί και το Μουσικό Σχολείο. Η πορεία του οποίου κρίνεται εξαιρετικά επιτυχημένη και κάπως έτσι προβλέπεται να εξελιχθεί και η πορεία του νέου σχολείου. αφού και αυτό θα βασιστεί στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών , στο ταλέντο και το μεράκι των παιδιών, στην αγάπη των ομογενών αλλά και των ντόπιων κατοίκων που το στηρίζουν με κάθε τρόπο.
 
Η ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων ξεκίνησε το 2003 και σήμερα αριθμούν 9 σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός τους είναι "η εξοικείωση, η προετοιμασία, η ενθάρρυνση και η υποστήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις Καλές Τέχνες καθώς και η καλλιέργεια και η εκπαίδευση των δεξιοτήτων τους."Οι δε κατευθύνσεις:
Εικαστικών Τεχνών
Θεάτρου-Κινηματογράφου
Χορού

Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας, όπως και όλα τα αντίστοιχα στην Ελλάδα, λειτουργούν ως υπερτοπικά - διαδημοτικά σχολεία για να μπορούν να δέχονται μαθητές από περισσότερους δήμους.

Με την δημοσίευση της αφίσας στα κοινωνικά δίκτυα άρχισε από κάποιους και η προσπάθεια τοπικιστικής εκμετάλλευσης του θέματος.

“Το σχολείο πρέπει να βρίσκεται στο σωστό μέρος”.
“Το Ναύπλιο πρέπει να διεκδικήσει το καλλιτεχνικό σχολείο”.
Ήταν μερικά από τα τοπικιστικά τσιτάτα που γράφτηκαν.
 
Αυτό που πρέπει να απασχολήσει την κοινωνία και ιδιαίτερα την κοινωνία του Δήμου μας, δεν είναι η έδρα του Καλλιτεχνικού σχολείου, αλλά πως θα το αγκαλιάσουμε, θα το φέρουμε μέσα στην κοινωνία μας αρωγό και συμμέτοχο στα πολιτιστικά και καλλιτεχνικά δρώμενα. Πώς θα βοηθήσουμε να λυθούν τα τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει και πως θα βοηθήσουμε τους μαθητές του, από το Δήμο μας, να φοιτούν και να παρουσιάζουν τα έργα τους.

Η πρόσφατη εκδήλωση του Μουσικού σχολείου Αργολίδας απέδειξε περίτρανα πως οι τέχνες δεν έχουν φραγμούς και τοπικιστικά όρια.

Σε καμιά περίπτωση δεν ζητάς τη μεταφορά ενός σχολείου, εάν δεν έχεις διάδοχη λύση.

Συμπερασματικά λοιπόν δεν μεταφέρεις ένα σχολείο με ιδεολογήματα “Προσωρινή λύση μέχρι να ανεγερθούν φωτεινές αίθουσες με καλλιτεχνικά εργαστήρια υπάρχει”,
με έωλα επισφαλή επιχειρήματα και άλλοθι του τύπου “Δεν μπορεί τα παιδιά να κάνουν τα μαθήματά τους δεκάδες χιλιόμετρα μακρυά (από πού;) τώρα πρέπει να διεκδικησουμε το σχολείο. Αύριο θα είναι αργά”.
ή το χειρότερο αφήνοντας υπονοούμενα για καλλιέργεια ελιτισμού. “Δεν είναι νοητό να απουσιάζει το Καλλιτεχνικό Σχολείο ” από το Ναύπλιο.

Τελειώνοντας πρέπει να πούμε ότι oι αρμόδιοι φορείς και η Πολιτεία οφείλουν να πράξουν το χρέος τους, φροντίζοντας αποτελεσματικά για την ομαλή λειτουργία του, (δωρεάν μετακινήσεις, έγκαιρη πρόσληψη καθηγητών ειδικοτήτων, σίτιση), βελτιώνοντας την υποδομή του και αποκαθιστώντας τα προβλήματά του. Αυτή είναι η μόνη και ουσιαστική πρόκληση προς όλους.
Δεν υπάρχουν τοπικιστικά όρια στην Ελευθερία, την Έμπνευση και την Δημιουργία.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ