V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022

"Ανάβαση Αχλαδοκάμπου 2022": Ο αγώνας που περιμένουν οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αργολίδα

Ανάβαση Αχλαδοκάμπου 2022
Tο Αθλητικό Σωματείο ΑΣΣΟΑΑ μετά από έγκριση της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, οργανώνει την Ανάβαση Αχλαδοκάμπου 2022, ο οποίος θα διεξαχθεί 25-26/06/2022 στην Αργολίδα.

O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις

α. Tου Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του

β. Tης Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ καθώς και των εγκυκλίων της

γ. Tου Γενικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του

δ. Tου Συμπληρωματικού Kανονισμού (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Κανονισμού) και των παραρτημάτων του.
 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH

Πρόεδρος ΗΛΙΑΣ ΒΡΥΩΝΗΣ

Mέλη ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ

ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ


ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA

Παρατηρητής ΕΠΑ/ΟΜΑΕ ΤΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΓΥΡΙΟΥ

2ος Αγωνοδίκης ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

3ος Aγωνοδίκης ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

Αλυτάρχης ΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Bοηθός Αλυτάρχη ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ

Γραμματέας του Αγώνα ΣΟΦΙΑ ΠΑΛΑΠΑΝΙΔΗ

Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος ΑΛΕΞΗΣ ΜΑΡΑΤΖΙΔΗΣ

Tεχνικοί Έφοροι ΝΙΚΟΣ KΩΤΡΩΝΑΡΟΣ

Υπεύθυνος Γιατρός ΠΑΠΠΑΣ ΝΙΚΟΣ

Έφορος Αποτελεσμάτων INFOMEGA

Έφορος Χρονομέτρησης INFOMEGA.

Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΛΗΣ

ΓENIKA

O αγώνας περιλαμβάνεται …στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΕΩΝ 2022 ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ 2022

ΠEPIΓPAΦH

Το σύνολο της διαδρομής της ανάβασης θα είναι 4,7 χλμ.

Θα διεξαχθεί σε 2 σκέλη, μήκους 3 - 7 χλμ. το κάθε ένα.

Οι αγωνιζόμενοι θα ανέβουν δύο φορές και για την κατάταξη θα λαμβάνεται υπόψη το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών της.

AYTOKINHTA ΔEKTA

4.1 Αυτοκίνητα των ομάδων N και A που είναι αναγνωρισμένα μέχρι την ημερομηνία του αρχικού τεχνικού ελέγχου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Παραρτήματος J του ΔAK.

4.2 Αυτοκίνητα των ομάδων Ε, σύμφωνα με τoυς αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς.

4.3 Αυτοκίνητα oποιασδήποτε ομάδας που έχει προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ, (π.χ. Ενιαίο κλπ).

4.4 Αυτοκίνητα της ομάδας FORMULA SALOON (στην ομάδα αυτή προσμετρούν και τα αυτοκίνητα Drift).

4.5 Ιστορικά Αυτοκίνητα, σύμφωνα με το Παράρτημα Κ

Tα αυτοκίνητα των παρακάτω ομάδων Ν, A, Ε και Ιστορικά, θα χωρισθούν σε κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους.

Κλάσεις

4.6.1 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας N υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:

N1 – N2 – N3 – N4

4.6.2 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας A υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:

A5 – A6 – A7 – A8

4.6.3 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας Ε υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:

E9 – E10 – E11 – E12Δ

4.6.4 Τα αυτοκίνητα της Ομάδας FORMULA SALOON υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις

Κλάση FSA

Κλάση FSA 2 L

Κλάση FST (Turbo, Τετρακίνητα Παραγωγής)

Κλάση FST2 (Turbo, Δικίνητα Παραγωγής)

4.6.5 Τα αυτοκίνητα των Ιστορικών υποδιαιρούνται σε 4 κατηγορίες (Κατ. 1, 2, 3, και 4) και σε 5 κλάσεις

ΔIKAIOYMENOI ΣYMMETOXHΣ

5.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου.

5.2 Aν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου κάθε υποχρέωσή του βαρύνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.

5.3 Στους ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ένας αγωνιζόμενος ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει με διαφορετικό αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικές ομάδες και κλάσεις.

5.4 Aν ο διαγωνιζόμενος δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου μπορεί να δηλώσει μέχρι δύο οδηγούς ανά αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση ότι κατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο θα δηλώσει αυτόν που τελικά θα συμμετάσχει.

5.5 Εάν ένας αγωνιζόμενος συμμετέχει σε κάποιο από τα προκηρυχθέντα από την ΕΠΑ έπαθλα εταιριών ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει στην ίδια ανάβαση και σε άλλη κατηγορία.

5.6 Το ντουμπλάρισμα αυτοκινήτου απαγορεύεται.

5.7 Ένας αγωνιζόμενος που στο πρώτο σκέλος του αγώνα δεν τερμάτισε, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στο δεύτερο σκέλος, εφόσον το αυτοκίνητο ελεγχθεί από τον τεχνικό έφορο και βρεθεί ασφαλές.

Στην περίπτωση αυτή ο συγκεκριμένος αγωνιζόμενος τρέχει εκτός συναγωνισμού και δεν συμπεριλαμβάνεται στα αποτελέσματα του αγώνα.

ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ – EΓΓPAΦEΣ

6.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος στην Aνάβαση πρέπει να δηλώσει συμμετοχή μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων (ΣΔΔΑ) (Εγκύκλιος 6 και επόμενες).

H δήλωση πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Παρασκευή και ώρα έως 24:00 της προηγούμενης από τον αγώνα εβδομάδας.

Για τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των εγγραφών ο Oργανωτής πρέπει απαραίτητα να ακολουθεί την εγκύκλιο 6 της ΕΠΑ.

Η τοποθέτηση των αυτοκινήτων στα pits θα γίνει κατά κατηγορία, με πρώτη την κατηγορία που θα ξεκινάει πρώτη. Σε περίπτωση που έχουμε ομάδα service η οποία υποστηρίζει περισσότερα από ένα αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών, θα τοποθετείται στο χώρο της κατηγορίας που ξεκινάει πρώτη.

Κάθε αγωνιζόμενος που επιθυμεί να έχει κοινό service με άλλον αγωνιζόμενο, υποχρεούται να το δηλώνει στην δήλωση συμμετοχής.

6.2 H Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από …… (συμπληρώνεται από τον Οργανωτή) συμμετοχές.

ΠAPABOΛO ΣYMMETOXHΣ – AΣΦAΛIΣH

Καμία συμμετοχή δεν θα γίνεται δεκτή και δεν θα ανακοινώνεται αν δεν έχει εξοφληθεί το παράβολο συμμετοχής και στον οργανωτή μέχρι την λήξη των συμμετοχών.

7.1 Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται με την Εγκύκλιο 3 της ΕΠΑ. Ο Συμπληρωματικός Κανονισμός πρέπει να αναφέρει τα σχετικά παράβολα και τον λογαριασμό Τραπέζης του Σωματείου που ο συμμετέχων θα πρέπει να καταβάλει το παράβολο συμμετοχής (εκτός του παραβόλου μέσω ΣΔΔΑ).

Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η υπέρβαση των ανωτάτων ορίων που καθορίζει η ΕΠΑ. Βλέπε Εγκυκλίους 6 και επόμενες

Απαγορεύονται ΑΥΣΤΗΡΑ οι πινακίδες “ΔΟΚ” και “Μ”.

7.2 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους.

H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών, όπως αυτές ορίζονται στο πρόγραμμα και του αγώνα (από τη στιγμή της εκκίνησής του) και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.

7.3 Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στις εξής περιπτώσεις:

α. Eάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή

β. Eάν ο αγώνας ματαιωθεί ή αναβληθεί

γ. Μπορεί να επιστραφεί μέρος του παράβολου συμμετοχής από τον Οργανωτή σύμφωνα με όρους που θα αναφέρονται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό.

Το παράβολο συμμετοχής δεν επιστρέφεται σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον αρχικό τεχνικό έλεγχο.

 ΣEIPA EKKINHΣHΣ

H σειρά εκκίνησης των αυτοκινήτων θα καθορίζεται ως εξής:

ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Ομάδα Ν (Ν1, Ν2, Ν3, Ν4)

Ομάδα Α (Α5, Α6, Α7, Α8)

Ομάδα Ε (Ε9, Ε10, Ε11, Ε12)

Ομάδα FORMULA SALOON

Κατηγορία Ιστορικών

Αυτοκίνητα Drift (προσμετρούν στην Ομάδα FS)

 METPA AΣΦAΛEIAΣ / KYKΛOΦOPIA

Όπως αναφέρονται στον Γ.Κ. Αναβάσεων 2022

O αγωνιζόμενος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και των επισήμων δοκιμών οφείλει να φέρει πάνω στο αυτοκίνητό του τουλάχιστον την πίσω πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (Υπουργείου, ή αγωνιστικές ή Ιστορικές).

Απαγορεύεται όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επιστρέφουν από το parc fermé του τερματισμού προς τα pits, (αγώνας και δοκιμές) να επιβαίνουν άλλα άτομα εκτός από τον συμμετέχοντα στον αγώνα οδηγό επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα.

ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΔOKIMEΣ


Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος με ΔΤΤ χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου καταργείται. (Άρθρο 2.5 Εγκύκλιος 10)

Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος διενεργείται σύμφωνα με το άρθρο 17 του Γ.Κ. Αναβάσεων

ΔΟΚΙΜΕΣ

11.1 AΠAΓOPEYETAI κάθε δοκιμή ή αναγνώριση στις διαδρομές που αναφέρονται στο πρωτάθλημα Αναβάσεων οποιαδήποτε ώρα και ημέρα με αυτοκίνητο που θα διαθέτει Roll bar, Roll cage, καθίσματα μπάκετ, αγωνιστική εξάτμιση, ζώνες 4 ή 6 σημείων ή αγωνιστική εξωτερική εμφάνιση.

11.2 Αναγνωρίσεις με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο σε ρυθμούς αγώνα απαγορεύονται.

11.3 Οι αναγνωρίσεις το Σάββατο και την Κυριακή επιτρέπονται μέχρι 1 ώρα πριν την έναρξη των δοκιμών και του αγώνα, εκτός αν ο Οργανωτής για λόγους ιδιαιτερότητας της Ανάβασης ανακοινώσει στον Συμπληρωματικό Κανονισμό άλλη ώρα. Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να έχουν επιστρέψει στα Pits μέχρι την ώρα που κλείνει ο δρόμος από την αφετηρία.

Οδηγός που θα παραβεί τα παραπάνω θα τιμωρείται με αποκλεισμό από τον συγκεκριμένο αγώνα. Oι οργανωτές θα είναι υπεύθυνοι για την τήρηση των ανωτέρω.

11.4 Στην ίδια διαδρομή που έχει ορισθεί για τον αγώνα θα γίνονται και οι Δοκιμές, την προηγούμενη ημέρα με ώρα έναρξης που θα αναφέρεται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό.

11.5 Θα γίνονται τρεις (3) Χρονομετρημένες Δοκιμές για όλους τους συμμετέχοντες.

11.6 Oι Δοκιμές θα γίνουν με προδιαγραφές ίδιες με αυτές του αγώνα.

11.7 Οι εκκινήσεις και στα 3 σκέλη θα γίνονται σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής.

11.8 Τα αποτελέσματα και από τις 3 Χρονομετρημένες Δοκιμές θα ανακοινώνονται άμεσα στους αγωνιζόμενους.
11.9 Οδηγός που δεν θα λάβει μέρος τουλάχιστον σε μια από τις Δοκιμές αποκλείεται από τον Αγώνα.

11.10 Αν ένας αγωνιζόμενος για πολύ σοβαρό λόγο, που πρέπει να πιστοποιηθεί, δεν μπόρεσε να κάνει Χρονομετρημένες Δοκιμές ή εκκίνησε αλλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμή, τότε οι Αγωνοδίκες θα εξετάσουν για το αν θα εκκινήσει ο αγωνιζόμενος τον αγώνα με την προϋπόθεση ότι θα υποβάλει σχετικό γραπτό αίτημα πριν από την 2η Συνεδρίαση των Αγωνοδικών μετά το τέλος των Χρονομετρημένων Δοκιμών.

11.11 Mόνο λόγω ανωτέρας βίας και μετά από απόφαση των Αγωνοδικών και εισήγηση του Τεχνικού Eφόρου, επιτρέπεται στον οδηγό να χρησιμοποιήσει στις δοκιμές άλλο αυτοκίνητο από αυτό που έχει δηλώσει εγγράφως στην Οργανωτική Επιτροπή. Στο αυτοκίνητο αυτό, που θα πρέπει να έχει τα ανάλογα μέτρα ασφαλείας και που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στις δοκιμές, θα δοθεί ιδιαίτερος αριθμός συμμετοχής και ο χρόνος του δεν θα ανακοινωθεί.

11.12 Ο οργανωτής υποχρεούται στην έξοδο των Pits και πριν την εκκίνηση, να οριοθετήσει χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων μιας κλάσης/ομάδας (Pre Race Area). Ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι περιφραγμένος, να επιτηρείται από δύο κριτές εκτός των κριτών εισόδοu και εξόδου και στην είσοδο του να υπάρχει ρολόι με επίσημη ώρα την ώρα του GPS + την ώρα ζώνης. Η απόσταση από την έξοδο από το χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών (pre race area) έως την εκκίνηση θα είναι περίπου 400 μέτρα και θα επιτηρείται από κριτές που θα έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους.

Ο χώρος συγκέντρωσης των αγωνιστικών θα πρέπει να καταλαμβάνει την δεξιά πλευρά του δρόμου έτσι ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων ασφαλείας.

Ο Οργανωτής υποχρεούται να οριοθετήσει χώρο περίπου 400 m για προθέρμανση ελαστικών. Αυτός ο χώρος WARM UP οριοθετείται από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (pre race area) έως την εκκίνηση.

11.13 Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο συγκέντρωσης πριν την εκκίνηση (Pre Race Area), εντός του προκαθορισμένου ωραρίου που θα ανακοινώνεται από τον Αλυτάρχη. Θα προσέρχονται με τον αριθμό συμμετοχής τους και θα εξέρχονται του χώρου για να κατευθυνθούν στην εκκίνηση σύμφωνα πάλι με τον αριθμό συμμετοχής τους. Αν οι αγωνιζόμενοι της κλάσης είναι περισσότεροι των έξι (6), κλάση θα διαιρείται, ώστε να μην υπερβαίνει ο αριθμός των αγωνιστικών που θα προσέρχονται τον αριθμό έξι

11.14 Μη προσέλευση στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) εντός του ανακοινωθέντος ωραρίου σημαίνει αποκλεισμός από τον αγώνα.

11.15 Μετά την είσοδο στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) Απαγορεύεται η επιστροφή στο χώρο των Pits χωρίς την εντολή του Αλυτάρχη. Διευκρινίζεται: a)Σε περίπτωση μεγάλης διακοπής του αγώνα με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στο χώρο των pits. b) Σε περίπτωση αλλαγής των καιρικών συνθηκών, όπου θα απαιτείται αλλαγή ελαστικών, με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στα pits για την αλλαγή.

11.16 Στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) επιτρέπεται η παρουσία ΑΥΣΤΗΡΑ ενός ατόμου για κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο.

11.17 Εάν ένα αυτοκίνητο δεν εξέλθει από το Pre Race Area στην προκαθορισμένη ώρα του (για οποιοδήποτε λόγο) αποκλείεται από την τρέχουσα διαδικασία.

11.18 Σημείωση: Από 1/1/2023 σε όλους τους αγώνες Αναβάσεων απαγορεύεται η χρήση όλων των θερμαντικών μέσων των ελαστικών.

11.19 Στις Δοκιμές ισχύουν όλα όσα ισχύουν και στον Αγώνα.

AΓΩNAΣ

12.1 Δεν επιτρέπεται η διοργάνωση WARM UP ανεξάρτητα αν έχουν αλλάξει ή όχι οι καιρικές συνθήκες από τις δοκιμές του Σαββάτου.

12.2 Ο οργανωτής θα οργανώσει ένα χώρο για την προθέρμανση των ελαστικών των αυτοκινήτων που θα είναι διαφορετικός από αυτόν που έχει προβλεφθεί για τα Pits.

Ο χώρος αυτός οριοθετείται από την έξοδο του μέχρι. πριν την αφετηρία.

Η απόσταση αυτή θα επιτηρείται από φύλακες οι οποίοι θα έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους σε όλη τη διαδρομή του χώρου προθέρμανσης ελαστικών. Θα έχουν σφυρίχτρες για να ενημερώνουν τους θεατές για την άφιξη αγωνιστικού και θα ενημερώνουν τον Αλυτάρχη αν δουν αυτοκίνητο να κινείται επικίνδυνα μέσα στο χώρο του προθέρμανσης των ελαστικών.
Η ανώτατη ταχύτητα στο χώρο προθέρμανσης των ελαστικών είναι τα 50 χλμ./ω. Η μη συμμόρφωση θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες που μπορεί να επιβάλουν ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι αποκλεισμό. Στον χώρο αυτό, απαγορεύεται να επιβαίνει στο αγωνιστικό αυτοκίνητο άλλο άτομο εκτός του συμμετέχοντος στον αγώνα οδηγού.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση για προθέρμανση στον χώρο των Pits. Το όριο ταχύτητας εντός των Pits καθορίζεται στα 30 χλμ. Η παρακολούθηση της ταχύτητας θα γίνεται από εξουσιοδοτημένο κριτή. Παράβαση των ανωτέρω θα επιφέρει ποινή 10΄΄ για την πρώτη παράβαση και εκτός αγώνα στην δεύτερη.

Στην έξοδο του χώρου συγκέντρωσης των αγωνιστικών (Pre Race Area) θα υπάρχει Τεχνικός Έφορος ο οποίος θα ελέγχει την ετοιμότητα οδηγού και αυτοκινήτου. Μη συμμόρφωση του οδηγού αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.

12.3 Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των αυτοκινήτων, δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 30΄΄.

12.4 Στη γραμμή εκκίνησης τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ακίνητα με αναμμένη τη μηχανή και να επιβαίνει σε αυτά μόνον ο οδηγός.

12.5 50 εκ. πριν από τη γραμμή της αφετηρίας θα υπάρχει σημειωμένη γραμμή όπου θα τοποθετείται ένα κοντάρι κατακόρυφα ακριβώς πάνω στη γραμμή, όπου και θα σταματάει το αυτοκίνητο. H εκκίνηση θα δοθεί με τη σημαία του Αφέτη.

12.6 Tο αυτοκίνητο θεωρείται ότι ξεκίνησε από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το σύστημα χρονομέτρησης από το αυτοκίνητο.

12.7 Στους αγώνες Πρωταθλήματος η χρονομέτρηση θα γίνεται με σένσορες. Σε περίπτωση ανυπέρβλητου εμποδίου και με έγκριση της ΕΠΑ, η χρονομέτρηση θα γίνεται με φωτοκύτταρα. Γενικά η χρονομέτρηση θα γίνεται με ακρίβεια εκατοστών του δευτερολέπτου με μηχανικά ή ηλεκτρονικά χρονόμετρα που ενεργοποιούνται είτε με αυτόματες συσκευές είτε χειροκίνητα από τον χρονομέτρη.

12.8 Δεν δίνεται δεύτερη εκκίνηση παρά μόνο εφόσον οι Αγωνοδίκες κρίνουν ότι τούτο είναι αναγκαίο (άρθρο 15.12.2).

12.9 Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο, ενώ βρίσκεται στη γραμμή αφετηρίας και μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης και πριν την ενεργοποίηση του μηχανισμού χρονομέτρησης, δεν ξεκινήσει εντός 30’’(τριάντα δευτερολέπτων) αποκλείεται από την διαδικασία εκκίνησης.

12.10 Ο οργανωτής υποχρεούται στην έξοδο των Pits και πριν την εκκίνηση, να οριοθετήσει χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων μιας κλάσης/ομάδας (Pre Race Area). Ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι περιφραγμένος, να επιτηρείται από δύο κριτές εκτός των κριτών εισόδοu και εξόδου και στην είσοδο του να υπάρχει ρολόι με επίσημη ώρα την ώρα του GPS + την ώρα ζώνης. Η απόσταση από την έξοδο από το χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών (pre race area) έως την εκκίνηση θα είναι περίπου 400 μέτρα και θα επιτηρείται από κριτές που θα έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους.

Ο χώρος συγκέντρωσης των αγωνιστικών θα πρέπει να καταλαμβάνει την δεξιά πλευρά του δρόμου έτσι ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων ασφαλείας.

Ο Οργανωτής υποχρεούται να οριοθετήσει χώρο περίπου 400 m για προθέρμανση ελαστικών. Αυτός ο χώρος WARM UP οριοθετείται από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (pre race area) έως την εκκίνηση.

12.11 Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο συγκέντρωσης πριν την εκκίνηση (Pre Race Area), εντός του προκαθορισμένου ωραρίου που θα ανακοινώνεται από τον Αλυτάρχη. Θα προσέρχονται με τον αριθμό συμμετοχής τους και θα εξέρχονται του χώρου για να κατευθυνθούν στην εκκίνηση σύμφωνα πάλι με τον αριθμό συμμετοχής τους. Αν οι αγωνιζόμενοι της κλάσης είναι περισσότεροι των έξι (6), κλάση θα διαιρείται, ώστε να μην υπερβαίνει ο αριθμός των αγωνιστικών που θα προσέρχονται τον αριθμό έξι

12.12 Μη προσέλευση στο χώρο της συγκέντρωσης (Pre Race Area) εντός του ανακοινωθέντος ωραρίου σημαίνει αποκλεισμός από τον αγώνα. Μετά την είσοδο στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) δεν επιτρέπεται η επιστροφή στο χώρο των Pits χωρίς την εντολή του Αλυτάρχη. Διευκρινίζεται: a)Σε περίπτωση μεγάλης διακοπής του αγώνα με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στο χώρο των pits. b)Σε περίπτωση αλλαγής των καιρικών συνθηκών, όπου θα απαιτείται αλλαγή ελαστικών, με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στα pits για την αλλαγή.

12.13 Στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) επιτρέπεται η παρουσία ΑΥΣΤΗΡΑ ενός ατόμου για κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο.

12.14 Εάν ένα αυτοκίνητο δεν εξέλθει από το Pre Race Area στην προκαθορισμένη ώρα του (για οποιοδήποτε λόγο) αποκλείεται από την τρέχουσα διαδικασία.

12.15 Τερματισμός γίνεται μετά φοράς (flying).
12.16 Απαγορεύεται αυστηρά, για λόγους ασφαλείας, το προσπέρασμα του αυτοκινήτου από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (Pre Race Area) μέχρι και το Parc Ferme.

12.17 Σημείωση: Από 1/1/2023 σε όλους τους αγώνες Αναβάσεων απαγορεύεται η χρήση όλων των θερμαντικών μέσων των ελαστικών.
Αναλυτικά το προσπέρασμα απαγορεύεται:

12.17.1 Από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (Pre Race Area) Pits μέχρι την εκκίνηση, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αυτοκινήτων.

12.17.2 Από την εκκίνηση έως τον τερματισμό της Ανάβασης. Αν ένας οδηγός προλάβει το προπορευόμενο όχημα, ασχέτως του λόγου που αυτό κινείται αργά (επίδοση, μηχανική βλάβη ή άλλο), μένει πίσω του σε απόσταση ασφαλείας.

Στον τερματισμό αναφέρει στον υπεύθυνο του Parc Ferme το «Κ» από το οποίο είχε οπτική επαφή με το προπορευόμενο όχημα. Ο Αλυτάρχης εφόσον ενημερωθεί από τον αρμόδιο κριτή του «Κ» και εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα ζητήσει από τον αγωνιζόμενο να επιστρέψει στην αφετηρία για να επαναλάβει την προσπάθειά του. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του Αλυτάρχη σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες του αγώνα, να αποφασίσει το πότε θα δοθεί στο εν λόγω αγωνιστικό η νέα εκκίνηση, όχι όμως μετά το τέλος της ομάδας στην οποία ανήκει.

12.17.3 Στον χώρο του Parc Ferme, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αγωνιστικών, πάντα κάτω από τις οδηγίες του υπεύθυνου του Parc Ferme.

12.18 Στην περίπτωση μηχανικής βλάβης και εφόσον το αγωνιστικό δεν μπορεί να συνεχίσει προς κάποιο ενδιάμεσο προβλεπόμενο χώρο ή προς τον τερματισμό και προκειμένου να ελευθερωθεί η διαδρομή, το αυτοκίνητο θεωρείται ότι έχει εγκαταλείψει και θα επιστρέψει προς την αφετηρία ΜΟΝΟΝ μετά από εντολή του Αλυτάρχη. Εννοείται ότι όταν επιστρέψει στην αφετηρία, ο αγωνιζόμενος δεν μπορεί να ζητήσει νέα εκκίνηση. Στην επιστροφή από το Parc Ferme μέχρι τα Pits, σε όλα τα σκέλη των δοκιμών και του αγώνα, τα αγωνιστικά πρέπει να βρίσκονται σε μία λωρίδα του δρόμου και να αφήνουν την άλλη ελεύθερη για τις ανάγκες της οργάνωσης ή την διέλευση των θεατών μετά τον τερματισμό του αγώνα.

12.19 Η μη συμμόρφωση στα παραπάνω θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες που μπορεί να επιβάλουν ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

12.20 Όταν στην Ανάβαση συμμετέχουν πάνω από 60 αυτοκίνητα, κατά την διάρκεια του 1ου σκέλους του αγώνα, και αφού έχουν αγωνισθεί περίπου το 50% των αγωνιζομένων, και πάντως να έχει συμπληρωθεί η Ομάδα, θα σταματά η διαδικασία του αγώνα και τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στο 1ο σκέλος θα επιστρέφουν στον χώρο των Pits συνοδεία αυτοκινήτου της οργάνωσης προκειμένου να ετοιμασθούν για το 2ο σκέλος. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής των αυτοκινήτων, ο αγώνας θα συνεχισθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

12.21 Ο Αλυτάρχης θα μπορεί να συνεχίσει κατά την κρίση του (π.χ. σε ακραία καιρικά φαινόμενα ή καθυστερήσεις από βλάβες / εξόδους κ.λπ. που μπορεί να επηρεάσουν τη διάρκεια του αγώνα) τη διαδικασία εκκινήσεων χωρίς διακοπή, σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες και εφόσον ενημερωθούν ανάλογα οι αγωνιζόμενοι.

ΤΕΛΙΚΟΣ TEXNIKOΣ EΛEΓXOΣ

Στον τερματισμό θα γίνεται ένας πλήρης και λεπτομερής έλεγχος του αυτοκινήτου. Επίσης μπορεί να γίνεται ενδιάμεσος τεχνικός έλεγχος στον τερματισμό του πρώτου σκέλους του αγώνα, (βλέπε εγκύκλιο 10/2022 “Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων”). Σε περίπτωση ένστασης, ο έλεγχος θα πραγματοποιηθεί στο (συμπληρώνεται από τον Οργανωτή).

ENΣTAΣEIΣ – EΦEΣEIΣ

14.1 Το παράβολο ένστασης ισούται με το ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής και επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.

14.2 Το παράβολο τεχνικών εργασιών, αν απαιτείται, θα οριστεί από τους Αγωνοδίκες σύμφωνα με την εγκύκλιο 10/2022 “Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων” της ΕΠΑ.

14.3 Oι συμμετέχοντες έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 15.3). Tο παράβολο της έφεσης ορίζεται στα 1000 εντός 96 ωρών από τη στιγμή που ο εφεσιβάλλων κοινοποίησε στους Αγωνοδίκες την πρόθεσή του να ασκήσει έφεση. Ελλείψει αυτού, η Αγωνιστική Άδεια του εφεσιβάλλοντος θα ανασταλεί αυτόματα έως ότου γίνει η πληρωμή.

Αν η έφεση απορριφθεί ή εάν αποσυρθεί αφού ασκήθηκε, κανένα μέρος του παραβόλου δεν θα επιστραφεί.

 KATATAΞH / ANAKOINΩΣH AΠOTEΛEΣMATΩN

15.1 Το αποτέλεσμα δίνεται από το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας διαγωνιζόμενος είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός και στα δύο σκέλη.

Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί ισοβαθμίσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ του αγωνιζόμενου που στο πρώτο σκέλος έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει τη μεθεπόμενη.

15.2 Μετά τον τερματισμό κάθε σκέλους θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα για κάθε ομάδα

15.3 Η Ανακοίνωση των Προσωρινών Αποτελεσμάτων της τελικής κατάταξης κάθε ομάδας θα γίνει στην γραμματεία του αγώνα και στη σελίδα του σωματείου 15’λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου αγωνιστικού αυτοκινήτου στο τέλος του δεύτερου σκέλους.

15.4 Τα αποτελέσματα της τελικής κατάταξης κάθε ομάδας (στο τέλος του δεύτερου σκέλους), οριστικοποιούνται 30’ λεπτά μετά την ανάρτηση τους.

15.5 Στις αναβάσεις ΔEN επιτρέπεται να εκδίδονται γενικές κατατάξεις, ανεξαρτήτως ομάδας, αλλά μόνο γενική κατάταξη για κάθε ομάδα και για κάθε ομάδα/κλάση.

 EΠAΘΛA

Όπως ορίζεται από τον Γενικό Κανονισμό Αναβάσεων του 2022

ΕΠΑΘΛΑ (ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ)

¾ Στους 3 πρώτους κάθε Ομάδας απονέμονται Κύπελλα

¾ Στους 3 πρώτους κάθε Κλάσης, κάθε ομάδας Ν, Α, Ε, και Ιστορικά απονέμονται Κύπελλα

¾ Στους 3 πρώτους νικητές των Ομάδων Ν, Α, E έως 2 Λίτρα απονέμονται Κύπελλα

¾ Στους 3 πρώτους νικητές κάθε Κλάσης της Ομάδας FORMULA SALOON απονέμονται Κύπελλα

¾ Στους 3 πρώτους κάθε Κατηγορίας ιστορικών αυτοκινήτων

¾ Στους 3 πρώτους κάθε κλάσης αυτοκινήτων

H Ανακοίνωση Νικητών και η Απονομή Επάθλων με βάση τη Γενική Κατάταξη ανεξαρτήτως ομάδας απαγορεύεται.

AΠONOMH

H Aπονομή των Eπάθλων θα γίνει την: Κυριακή 26/06/2022 δύο ώρες μετά τον τερματισμό του αγώνα στο Κέντρο Αρδάμης.

Οι οδηγοί που κατατάσσονται και βραβεύονται, είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στην τελετή απονομής του εκάστοτε αγώνα. Σε περίπτωση απουσίας τους από την τελετή απονομής, εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας, οι Αγωνοδίκες θα επιβάλουν χρηματική ποινή ύψους 200€.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ