V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών: Απαξίωση της Εκπαίδευσης και των προβλημάτων της κατά την επίσκεψη της υπουργού Παιδείας στην Αργολίδα

Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών
Ξεκάθαρη η απαξίωση της Εκπαίδευσης και των προβλημάτων της κατά την επίσκεψη της υπουργού Παιδείας στην Αργολίδα. Θύμα σε πολιτικές επιδιώξεις η Παιδεία.

Η πρόσφατη επίσκεψη της υπουργού Παιδείας στο νομό μας απέδειξε για άλλη μια φορά ότι το επίδικο δεν είναι η Παιδεία αλλά η διακυβέρνηση με κάθε τρόπο.

Καμιά κουβέντα για τα προβλήματα της Παιδείας εκτός μιας γενικόλογης αναφοράς στην πρόσληψη εκπαιδευτικών, με στόχο την άγρα ψήφων σε επικείμενες πρόωρες εκλογές.

Τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης γιγαντώνονται στον νομό μας. Στα Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία :

· Λειτούργησαν τάξεις με 25 μαθητές κατά μέγιστο στην περίοδο της πανδημίας, έχοντας ανοιχτά παράθυρα χειμώνα καλοκαίρι που λειτούργησαν ως πολλαπλασιαστές της ίωσης.

· Μεγάλο μέρος των μαθητών απουσίασαν ένα (1) μήνα, κατ’ ελάχιστο, από τα μαθήματα της τάξης τους λόγω προσωπικής ή οικογενειακής έκθεσης στον κορωνοϊό, χωρίς καμία πρόνοια για την αναπλήρωση των κενών τους.

· Οι εκπαιδευτικοί αναγκάστηκαν σε παροχή τηλεκπαίδευσης χωρίς καμία προηγούμενη εκπαίδευση και με τη χρήση προσωπικών Η/Υ και περιφερειακών συστημάτων. Τα 200αρια voucher που μοιράζονται δεν επαρκούν ούτε για την αγορά μιας οθόνης Η/Υ…

· Στα μονοθέσια νηπιαγωγεία οι εκπαιδευτικοί στερούνται ακόμη και το αναγκαίο διάλειμμα για κάλυψη των προσωπικών τους αναγκών. Για ασθένεια δεν γίνεται ούτε καν κουβέντα.

· Τα κενά των εκπαιδευτικών καλύπτονται με αναπληρωτές που προσλαμβάνονται Δεκέμβρη έως και Μάρτη, οδηγώντας τους μαθητές σε απόκτηση μεγάλων μαθησιακών κενών.

· Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα στέγασης πληρώνοντας πανάκριβα ενοίκια ( όταν βρουν σπίτι !) και εξαναγκάζονται σε έξωση από τον Μάη, αρχή της τουριστικής περιόδου.

· Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί των πολλαπλών ταχυτήτων στερούνται και αυτό το δικαίωμα της ασθένειας κατά την διάρκεια της απασχόλησής τους αφού τους γίνεται κράτηση από τον μισθό τους.

· Χρησιμοποιούνται μεταλλικές αίθουσες-κλουβιά για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών των Σχολείων μας που τον χειμώνα είναι ψυγεία και το καλοκαίρι γίνονται φούρνοι, καθιστώντας ακατάλληλη και επικίνδυνη την εκπαιδευτική διαδικασία .

· Η έλλειψη προαυλίων και κατάλληλων κτιρίων αναγκάζει τους μαθητές να προαυλίζονται σε περίφρακτες πλατείες και πεζοδρόμια με μεγάλη επικινδυνότητα για πρόκληση ατυχημάτων, μετατρέποντας τους εκπαιδευτικούς σε χωροφύλακες και τροχονόμους.

· Τρεις (3) μήνες άργησε η υλοποίηση του προγράμματος σχολικών γευμάτων σε Δημοτικά Σχολεία της Αργολίδας καθιστώντας στη συνέχεια τους εκπαιδευτικούς ελεγκτές ποιότητας φαγητών με τεράστια ευθύνη.

· Οι μισθολογικές απολαβές των εκπαιδευτικών μας που δεν επαρκούν για την κάλυψη των βασικών εξόδων του μήνα μιας οικογένειας, επιδρούν στην ψυχολογία και κατ’ επέκταση στην αποτελεσματικότητά τους αφού τους στερεί ακόμη και αυτή τη δυνατότητα της πλήρους και άνετης κοινωνικής ζωής.

· Δεκάδες ακόμη άλλα σοβαρά προβλήματα θα μπορούσαν να αναφερθούν που τα γνωρίζουν και τα αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία μας.

Φυσικά και καμία αναφορά δεν έγινε στην περιβόητη εξαγγελία του Πρωθυπουργού και της Υπουργού για επέκταση του Ολοήμερου προγράμματος Δημοτικών και Νηπιαγωγείων μέχρι τις 6 το απόγευμα.

· Ποια θα είναι η διαμόρφωση του προγράμματος μαθημάτων;

· Πώς θα καλυφθούν τα κενά των εκπαιδευτικών ;

· Είναι επαρκείς οι υποδομές των Σχολείων για την υλοποίηση του προγράμματος;

· Θα υλοποιηθεί από το Υπουργείο ή από ιδιωτικούς φορείς;

Πώς άλλωστε να γίνει αναφορά όταν κατά την διάρκεια της φετινής χρονιάς, μόλις παρουσιαζόταν κενό εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για οποιοδήποτε λόγο, με εντολή της Υπουργού, σταματούσε η λειτουργία των Ενισχυτικών Τάξεων και του προγράμματος των Ολοήμερων τμημάτων;

Από όλες τις προτεινόμενες και δοκιμασμένες ανά την υφήλιο λύσεις καταπολέμησης του Δημογραφικού προβλήματος επιλέχθηκε η "ιδρυματοποίηση" των μαθητών και όχι οι αυξήσεις μισθών και η βελτίωση των εργασιακών συνθηκών και η απόδοση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων γονέων!!! Φυσικά ξεχάστηκε και η καμπάνια για τον "ποιοτικό χρόνο" που πρέπει να περνούν οι γονείς με τα παιδιά τους...

Η τοπική ΔΑΚΕ/ ΠΕ Αργολίδας (συνδικαλιστική παράταξη των εκπαιδευτικών της Νέας Δημοκρατίας) όχι μόνο δεν επεδίωξε συνάντηση με την υπουργό Παιδείας του πολιτικού κόμματος που υποστηρίζουν αλλά δεν εξέδωσε ούτε μια ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την συμπεριφορά αυτή.

Ο σύλλογος εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας που ελέγχεται από δυνάμεις της ΔΗΣΥ (παλιά ΠΑΣΚ) και της ΔΑΚΕ δεν αντέδρασε καθόλου μέχρι σήμερα και ούτε μπόρεσε να γίνει συνομιλητής της Υπουργού κατά την επίσκεψή της. Απόδειξη της απαξίωσης στην οποία έχει περιέλθει και της αποδοχής των νεοφιλελεύθερων πολιτικών που προάγει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και της σύμπνοιας των απόψεών τους.

Επειδή οι αγώνες είναι μπροστά, καλούμε όλα τα μέρη της κοινωνίας που εμπλέκονται στην διαδικασία της Εκπαίδευσης ( Εκπαιδευτικούς , Γονείς, Τοπική Αυτοδιοίκηση και Ενεργούς Πολίτες) σε συστράτευση για την διεκδίκηση λύσεων των έντονων προβλημάτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και της Εκπαίδευσης κάθε βαθμίδας ώστε να διαφυλάξουμε και να βελτιώσουμε το αγαθό-δικαίωμα της Παιδείας που οφείλει να είναι Δημόσιο, Δωρεάν και Καθολικό, σύμφωνα με το Σύνταγμά μας.

ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ


ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ