ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Ευχές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

ΕΥΧΕΣ

Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Παραιτήθηκε ο Βασίλης Μπιμπής από το Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Επιδαύρου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:21:00 μ.μ. | | |
Βασίλης Μπιμπής
Με την 121/19-9-2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Επιδαύρου ορίστηκα μέλος του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. ως δημοτικός σύμβουλος και μοναδικός εκπρόσωπος της τότε αντιπολίτευσης, με επικεφαλής το σημερινό Δήμαρχο Αναστάσιο Χρόνη, μέχρι τη λήξη της δημοτικής περιόδου (31-8-2019).

Τα πέντε αυτά χρόνια προσπαθήσαμε, με κατάθεση πολλών δεκάδων γραπτών αιτημάτων και εκατοντάδων προτάσεων, να πείσουμε τους τότε Προέδρους και τη δημοτική αρχή ότι η επιχείρηση πρέπει να αλλάξει ρότα, να λειτουργήσει με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, όπως ο Ν. 1069/1980 ορίζει και προβλέπει, να εκσυγχρονιστεί, να ξεφύγει από τη μιζέρια και το βούλιαγμα που την είχαν οδηγήσει τα προηγούμενα χρόνια. Να γίνει υγιής, να προχωρήσει σε εκτέλεση έργων, αφού για το σκοπό αυτό εισπραττόταν το 80% επί της αξίας του νερού, να είναι φιλική προς τον καταναλωτή και πάνω από όλα να τηρούνται όσα προβλέπονται από το Νόμο και τις εγκυκλίους του κράτους. Να εισπράττονται κανονικά τα βεβαιωμένα τέλη από τους καταναλωτές αλλά και οι μακροχρόνιες οφειλές και φυσικά να καταβάλλονται οι υποχρεώσεις προς την εφορία, το Ι.Κ.Α., τη Δ.Ε.Η., τους προμηθευτές, τους εργολάβους και τους συνεργάτες.

Δυστυχώς τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε και η Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. πήγαινε από το κακό στο χειρότερο, Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος να παραιτούνται, κάποιοι πρωτοκλασάτοι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας να μην δέχονται να αναλάβουν και η βούληση ήταν η επιχείρηση να κλείσει και να μεταφερθεί το αντικείμενό της στο Δήμο, λες και όταν γινόταν αυτό όλα θα λειτουργούσαν τέλεια. Αποφασιστικότητα, όρεξη για δουλειά και σοβαρότητα χρειαζόταν για να ορθοποδήσει η επιχείρηση, την οποία όπως αποδείχτηκε την είχαν για να εξυπηρετούνται άλλοι σκοποί. Αυτό βέβαια ξεκίνησε από το 2011 και ποτέ δεν θέλησαν να μας ακούσουν ως αντιπολίτευση και να εφαρμόσουν όσα τους προτείναμε.

Το κερασάκι στην τούρτα αποτέλεσε η υπεξαίρεση του 2017! Ενώ από το 2014 με συνεχείς αιτήσεις μου ζητούσα να διασφαλιστεί και να ασφαλιστεί το πληροφοριακό σύστημα και το οικονομικό πρόγραμμα, δυστυχώς ποτέ δεν έγινε. Επόμενο ήταν να οδηγηθούμε στην υπεξαίρεση, η οποία σε μία τόσο μικρή κοινωνία λειτουργεί αρνητικά, καθώς χάνεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Στο σημείο αυτό εστιάζω στο γεγονός ότι δεν είχαν γίνει και οι έλεγχοι από Ορκωτούς Ελεγκτές, όπως προβλεπόταν, καθώς καμία εταιρεία Ορκωτών δεν αναλάμβανε, αφού χρεωστούσαν στους προηγούμενους Ελεγκτές και αυτό ήταν σε όλους γνωστό.

Το δε ποσό της υπεξαίρεσης έγινε γνωστό ύστερα από έλεγχο δύο ιδιωτών λογιστών, ακόμη και μέχρι σήμερα δεν έχουμε το επίσημο πόρισμα και την έκθεση των Ορκωτών που αναθέσαμε τον έκτακτο διαχειριστικό έλεγχο ως νέα Διοίκηση, για να έχουμε το ακριβές ποσό της υπεξαίρεσης, το οποίο φυσικά είναι απαραίτητο και στην υπόθεση της δίκης που εκκρεμεί.

Μετά την ανάληψη της Διοίκησης από τη νέα δημοτική αρχή το Σεπτέμβρη του 2019, ο Δήμαρχος μου πρότεινε να παραμείνω στο Δ.Σ. ως δημότης και να προσπαθήσουμε να εξυγιάνουμε την επιχείρηση. Με την 148/27-9-2019 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ορίστηκα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου με Πρόεδρο το Γιώργο Παύλου. Ένα νέο δημοτικό σύμβουλο, ο οποίος στις πρώτες μας συζητήσεις φάνηκε ότι είχε την όρεξη, το μεράκι και την αποφασιστικότητα που χρειαζόταν για να αλλάξει την πορεία της επιχείρησης. Αποφάσισα να βοηθήσω ιδιαίτερα στο γραφειοκρατικό μέρος, της διαφάνειας, της σωστής λειτουργίας, της τακτοποίησης εκκρεμοτήτων πολλών χρόνων, της ομαλής λήψης και έκδοσης των λογαριασμών των καταναλωτών. Το τελευταίο αποτελούσε το μεγάλο πρόβλημα της επιχείρησης, υπήρχαν πολλές εκατοντάδες παράπονα, είχε χαθεί η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία, ταλαιπωρούσε για πολλά χρόνια τις Διοικήσεις και χάνονταν δεκάδες εργατοώρες για το σκοπό αυτό.

Από την πρώτη μέρα, ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο λάβαμε κρίσιμες αποφάσεις που απαιτούνταν και σιγά - σιγά υλοποιούσαμε όσα παλιότερα ως αντιπολίτευση είχαμε προτείνει με το σημερινό Δήμαρχο Αναστάσιο Χρόνη. Το βάρος έπεσε στην ενίσχυση της διαφάνειας, προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να επιλυθούν χρόνια προβλήματα. Καθόλου εύκολο φυσικά, αλλά όταν υπάρχει η πολιτική αλλά και πραγματική βούληση όλα μπορούν να πραγματοποιηθούν. Διαπίστωσα ότι χρειαζόταν η παρουσία μου ως μέλους του Δ.Σ. για αρκετές ώρες, ώστε να επιλύνονται άμεσα τα δύσκολα προβλήματα της καθημερινότητας και της επικοινωνίας με τους καταναλωτές.

Θεωρώ, ότι έπρεπε να αποδείξουμε ως νέα Διοίκηση, με αγαστή συνεργασία και την καθοδήγηση του Προέδρου, φυσικά και τη σταθερή στήριξη του Δημάρχου στην πορεία εξυγίανσης, ότι η επιχείρηση έχει ανακάμψει οικονομικά και ότι μπορεί να εκσυγχρονιστεί σε όλα τα επίπεδα και οι καταναλωτές μπορούν να εισπράξουν το αποτέλεσμα. Από τις 27-9-2019 μέχρι τώρα που γράφω αυτή την αίτηση παραίτησης και μέχρι να ληφθεί η σχετική απόφαση αντικατάστασης από το Δημοτικό Συμβούλιο, αφιέρωσα όλες τις μέρες και ώρες γραφείου, σαν να ήμουν εργαζόμενος, προκειμένου να επιτευχθεί ο αρχικός στόχος της νέας Δημοτικής Αρχής. Αυτό φυσικά με κούρασε και θεωρώ πως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποχωρήσω, αφού η επιχείρηση βρήκε το δρόμο της, είναι στο τέλος του πλήρους εκσυγχρονισμού της για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ώστε πολλές φορές να εξυπηρετούνται χωρίς φυσική παρουσία. Έχουν ήδη δρομολογηθεί με αποφάσεις του Δ.Σ. οι έλεγχοι από Ορκωτούς Ελεγκτές μέχρι και το 2021 και η επιχείρηση λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, με σεβασμό στον καταναλωτή, με επίλυση των προβλημάτων σε σύντομο χρόνο και όπως αρμόζει σε μία δημοτική επιχείρηση.

Σύντομο απολογιστικό έργο της περιόδου αυτής για γνώση του Δημοτικού

Συμβουλίου, που με όρισε (ο Πρόεδρος, ως καθ΄ ύλην αρμόδιος όταν γίνει

απολογισμός θα κάνει λεπτομερή και αναλυτικό απολογισμό):

 Το έργο με τίτλο “Απομακρυσμένος έλεγχος διαρροών εσωτερικών και εξωτερικών δικτύων ύδρευσης” εντάχθηκε στο Πρόγραμμα “ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ” στις 21/11/2020, με πολύ τρέξιμο και αγώνα του Δημάρχου, αφού το αρχικό αίτημα είχε πολλά προβλήματα, συνολικού προϋπολογισμού 2.999.504,50€ και βρίσκεται στη διαδικασία προσωρινού αναδόχου.

 Το έργο με τίτλο “Αναβάθμιση εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων (Ε.Ε.Λ.) Αρχαίας και Νέας Επιδαύρου”, το οποίο είχε ενταχθεί στο Πρόγραμμα “ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι΄” στις 18/4/2019, συνολικού ποσού 2.309.518,49€, μεταφέρθηκε στο πρόγραμμα “ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ” στις 18/6/2020 και διατηρήθηκε χάρις στις μεγάλες προσπάθειες του Δημάρχου και αυτό βρίσκεται στη διαδικασία προσωρινού αναδόχου.

 Το έργο “Μελέτες έργων συλλογής και μεταφοράς αστικών λυμάτων και επέκταση - αναβάθμιση της Ε.Ε.Λ. Δήμου Επιδαύρου (Λυγουριού)”, εντάχθηκε στο πρόγραμμα “ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ” στις 7/4/2022, συνολικού ποσού 689.685,25€, με προσωπικές παρεμβάσεις του Δημάρχου σε όλα τα επίπεδα.

 Η ιστοσελίδα μας (www.deyaep.gr) είναι λίγο πριν την πλήρη ολοκλήρωσή της, για ηλεκτρονικές πληρωμές με e-bill, χωρίς επιβάρυνση των καταναλωτών, υποβολή όλων των αιτημάτων τους ηλεκτρονικά με ταυτόχρονη παραλαβή πρωτοκόλλου, αναγγελία βλαβών, ανάρτηση όλων των αποφάσεων του Δ.Σ., πολλές άλλες διευκολύνσεις και φυσικά άμεση ενημέρωση των καταναλωτών για όλα τα θέματα.

 Μόλις υπογραφεί η μελέτη για τη συντήρηση του βιολογικού στο Λυγουριό, θα ξεκινήσουν οι εργασίες για να λυθεί προσωρινά ένα σοβαρό πρόβλημα που έρχεται από το 2011 και το οποίο έχει ονοματεπώνυμο.

 Αναμένουμε την υπογραφή των μελετών για 3 επεκτάσεις αποχετευτικού στο Λυγουριό και την Αρχαία Επίδαυρο, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα καταναλωτών, πολλών χρόνων.

 Έχουν ανατεθεί σε Ορκωτούς Ελεγκτές, με αποφάσεις του Δ.Σ. οι τακτικοί έλεγχοι των ετών 2015 μέχρι 2020 και ο έκτακτος διαχειριστικός για τα επίμαχα έτη 2014-2017. Αναμένεται μέσα στον Ιούλιο να παραδοθεί η σχετική έκθεση για τον έκτακτο διαχειριστικό έλεγχο και λίγο αργότερα οι εκθέσεις για τους τακτικούς ελέγχους. Οι ευθύνες για αυτές τις παραλείψεις τόσων χρόνων είναι σε συγκεκριμένα πρόσωπα, ενώ ήταν υποχρεωμένοι να έχουν αναθέσει το διαχειριστικό έλεγχο για τα χρόνια της θητείας τους. Αυτό μπορεί να έχει συνέπειες και στις εκκρεμείς δίκες.

 Αγοράστηκαν δύο γεωτρήσεις με αρκετό νερό, στις Κοινότητες Αγίου Δημητρίου (58.600,00€) και Τραχειάς (129.170,00€) που αντιμετώπιζαν

σοβαρό πρόβλημα λειψυδρίας. Οι πληρωμές έγιναν σε σύντομο χρόνο από την επιχορήγηση των 200.000€ του Υπουργείου Εσωτερικών, παρά τις πολλές γραφειοκρατικές δυσκολίες, αφού η επιχείρηση πρώτη φορά χρησιμοποιούσε χρήματα από επιχορήγηση και φυσικά κόντρα σε όσους πίστευαν και έλεγαν ότι θα χαθούν τα χρήματα αυτά. Οι χώροι περιφράχτηκαν και σε λίγο διάστημα θα συνδεθούν οι γεωτρήσεις με τις δεξαμενές και με το δίκτυο της Δ.Ε.Η., ώστε το νερό να φτάσει στους κατοίκους.

 Αγοράστηκαν δύο μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε πολύ καλή κατάσταση για την ασφάλεια των εργαζόμενων και όχι για να κάνουν βόλτες οι εργαζόμενοι, όπως κάποιοι θέλουν να λένε, καθώς και δύο καινούρια μηχανάκια για την καταμέτρηση των ενδείξεων των υδρομέτρων. Σε όλα τα οχήματα τοποθετήθηκαν τα διακριτικά της επιχείρησης για ευνόητους λόγους.

 Παροχές ύδρευσης. 71 συνδέσεις και επτά (7) επεκτάσεις, 2.900 μέτρα.

 Παροχές αποχέτευσης. 44 συνδέσεις και εννέα (9) μικρές επεκτάσεις (εκκρεμούσαν χρόνια), 1.500 μέτρα.

 Ρύθμιση οφειλών (που εκκρεμούσαν πολλά χρόνια), φιλική στους καταναλωτές, προσαρμοσμένη στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες.

 Αντικατάσταση 647 υδρομέτρων, δηλαδή ποσοστό 11,6%, που ήταν χαλασμένα πολλά χρόνια, ή δεν διαβάζονταν οι ενδείξεις τους, με
αποτέλεσμα την τεράστια απώλεια εσόδων.

 Άνοιγμα ταμείου σε Αρχαία - Νέα Επίδαυρο και Άγιο Δημήτριο πριν τη λήξη των λογαριασμών κάθε Κοινότητας, για είσπραξη λογαριασμών, προκειμένου να μην ταλαιπωρούνται οι δημότες μας. Στα σημεία αυτά η εξυπηρέτηση πραγματοποιείται όπως και στα γραφεία της επιχείρησης, με έκδοση αποδείξεων, εξόφληση με POS, κατάθεση αιτήσεων, κ.λπ.

 Εξασφάλιση, με αίτημά μας στη Διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ., εξόφλησης λογαριασμών των καταναλωτών σε όλα τα γραφεία της χώρας και μετά την λήξη τους.

 Εξασφάλιση είσπραξης λογαριασμών από ιδιώτες, μέσω εφαρμογής EasyPay, σε Κοινότητες για εξυπηρέτηση των καταναλωτών μας.

 Συνεχής ενημέρωση των καταναλωτών για τακτοποίηση των παλιών οικονομικών τους εκκρεμοτήτων.

 Μεταφορά της έδρας της επιχείρησης από την Αρχαία Επίδαυρο στο Λυγουριό.

 Μεταφορά όλου του αρχείου της επιχείρησης, από το πρώην δημαρχιακό κατάστημα Αρχ. Επιδαύρου, στα νέα γραφεία και τακτοποίηση.

 Παραχώρηση μέρους της μισθωμένης αποθήκης του Δήμου, τοποθέτηση χωρίσματος για συμμάζεμα των υλικών και μαζικής προμήθειας υλικών, προκειμένου να έχουμε οικονομία.

 Οι παλιές οφειλές της επιχείρησης σε προμηθευτές και συνεργάτες έχουν πληρωθεί όλες και οι τρέχουσες υποχρεώσεις πληρώνονται άμεσα.

 Πληρωμή δικαστικών διαταγών προμηθευτών για τους οποίους δεν είχε ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία συμβάσεων και παρέμεναν ανεξόφλητες ποσού 66.668,76€ και πληρωμή δικαστικών αποφάσεων 25.000€.

 Τοποθετήθηκαν ασφάλειες σε όλα τα υδρόμετρα των καταναλωτών, για να μην υπάρχουν παρεμβάσεις και απώλεια εσόδων.

 Έγινε επισκευή, αντικατάσταση και τοποθέτηση νέων κρουνών πυρόσβεσης σε όλες τις Κοινότητες, ικανοποιώντας αίτημα της Πολιτικής

Προστασίας του Δήμου μας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

 Αγοράστηκε μηχανή εμφακέλλωσης και όλη η διαδικασία (εκτύπωση, εμφακέλλωση και παράδοση των λογαριασμών στα ΕΛ.ΤΑ.) γίνεται στο γραφείο, άμεσα και οικονομικά, με πλήρη έλεγχο της κατάστασης.

 Αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, με συνεργασία σε υψηλό επίπεδο, υπευθυνότητα, σεβασμό στον καταναλωτή και τήρηση του ωραρίου.

 Προμήθεια εργαλείων και μηχανολογικού εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία των συνεργείων μας.

 Χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας (Μ.Α.Π.) και γάλακτος στους εργαζόμενους που το δικαιούνται (δεν δίνονταν μέχρι το τέλος του 2019),
 όπως προβλέπονται από τη νομοθεσία.

 Τοποθέτηση GPS στα οχήματα, για έλεγχο της κίνησής τους.

 Καθιερώσαμε, για πρώτη φορά στα χρονικά της επιχείρησης, έκπτωση συνέπειας 5% επί της αξίας κατανάλωσης του νερού, για όσους πληρώνουν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους.

 Και πολλά άλλα (τα οποία θέλουν πολλές σελίδες για να αποτυπωθούν), την άμεση άρση των βλαβών, αντικαταστάσεις δικτύων ύδρευσης, επεκτάσεις, συντήρηση του βιολογικού στην Αρχαία Επίδαυρο και εκσυγχρονισμός της εισόδου-εξόδου των βυτιοφόρων, με on-line σύνδεση. Τα έσοδα από την είσοδο στο βιολογικό Αρχ. Επιδαύρου από 2.929,76€ το 2018 ανέβηκαν σε 5.899,68€ το 2021.

 Τα Οικονομικά της επιχείρησης είναι σε πολύ καλή κατάσταση και συνεχίζεται η μεγάλη προσπάθεια είσπραξης των οφειλόμενων, τα οποία είχαν αφήσει και εκτοξεύτηκαν στο ποσό των 1.582.716,62€ το 2017, ήταν 1.431.330,95€ το 2019, από 495.599,71€ το 2011, όταν συγχωνεύτηκαν οι δύο Δ.Ε.Υ.Α. Ασκληπιείου και Επιδαύρου. Το ποσό αυτό, όχι μόνο δεν αυξήθηκε, αλλά το κατεβάσαμε σε 1.112.133,97€, όπως φαίνεται στον Ισολογισμό του 2020 και μάλιστα εν μέσω πανδημίας.

 Μένει μόνο η εκκρεμότητα με τις παλιές οφειλές της Δ.Ε.Η., όμως έχει δρομολογηθεί με τη διαταγή πληρωμής ποσού 518.795,65€. Πιστεύω και εύχομαι σύντομα να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες και να τακτοποιηθεί.

 Τα έσοδα από 550.507,00€ το 2019, ανέβηκαν σε 936.994,00€ το 2021 και οι δαπάνες από 493.697,87€ το 2019 ανέβηκαν σε 921.677,83€ το 2021, γιατί εκτελέσαμε αρκετά έργα που χρόνιζαν και φυσικά είχαμε υποχρέωση, με την είσπραξη του ειδικού τέλους 80%. Οι καταναλωτές εμπιστεύονται τη νέα Διοίκηση και βλέπουν ότι τα χρήματα τους πιάνουν τόπο, κάτι που φαίνεται καθημερινά.

 Τα γραφεία της επιχείρησης μεταφέρθηκαν από το υπόγειο που τα είχαν πάει, σε σύγχρονο κτίριο, σε κεντρικό σημείο και με εύκολη πρόσβαση των καταναλωτών και των ΑμεΑ. Φυσικά εξοπλίστηκε και με τον ηλεκτρονικοτεχνολογικό εξοπλισμό που αρμόζει σε μία υγιή επιχείρηση.

 Η συνεργασία με την Προϊσταμένη και τις Υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αργολίδας ήταν άψογη και μας βοήθησαν αρκετά, προκειμένου να υλοποιηθούν οι αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και να μην υπάρχει καθυστέρηση στην εκτέλεση των έργων.

 Εξοφλήσαμε τις οφειλές στην Ένωση Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης - Αποχέτευσης (Ε.Δ.Ε.Υ.Α) και είμαστε πάλι τακτικό μέλος, με εξαιρετική συνεργασία, σημαντική βοήθεια και υποστήριξη σε πολλά επίπεδα, αφού η επιχείρησή μας είναι υποστελεχωμένη σε επιστημονικό προσωπικό.

 Ανέβηκαν στο “Διαύγεια” 1.584 αποφάσεις, Χ.Ε.Π., κ.λπ. σε 2,5 χρόνια (στοιχεία μέχρι 6-7-2022), σε αντίθεση με μόλις 1.164 αναρτήσεις στα 9 προηγούμενα χρόνια. Η διαφάνεια πρέπει να είναι υποχρέωση όλων μας.

 Η ενημέρωση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, είναι άμεση και πλήρης, πριν από κάθε συμβούλιο, με εισηγήσεις ιδιαίτερα την περίοδο των συνεδριάσεων δια περιφοράς.

 Και κάτι πολύ σοβαρό που δεν είχε γίνει τα προηγούμενα 9 χρόνια, με πολλές δεκάδες προτάσεων για αντίστοιχα σοβαρά θέματα. Η συνεργασία με τη μείζονα αντιπολίτευση (κ. Τσιλογιάννη) που συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο, αλλά και με την ελάσσονα (κ. Γαλάνη), σε όλα τα σοβαρά θέματα (τροποποίηση κανονισμού ύδρευσης-αποχέτευσης, τιμολογιακή πολιτική, κ.λπ.) και πριν αυτά έρθουν στο Δημοτικό Συμβούλιο για ψήφιση, ήταν άψογη και ελήφθησαν υπόψη όλες οι προτάσεις τους στα θέματα αυτά.

Αφού ευχαριστήσω το Δήμαρχο Αναστάσιο Χρόνη για τη μακρά μας συνεργασία, η οποία έρχεται από το 2011, την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, το Δημοτικό Συμβούλιο για την απόφασή του, τον Πρόεδρο Γεώργιο Παύλου για την άριστη και ειλικρινή συνεργασία των 2,5 χρόνων και την αποφασιστικότητα που επέδειξε όλο αυτό το διάστημα, γιατί χωρίς αυτά δεν θα είχαν γίνει και πολλά, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για την εξαιρετική συνεργασία, έστω και αν λόγω Covid δεν βρεθήκαμε σε όλες τις συνεδριάσεις δια ζώσης, τους Προέδρους των Κοινοτήτων, τους Αντιδημάρχους και τους εντεταλμένους συμβούλους για την αγαστή συνεργασία, θα παρακαλούσα να δεχθείτε την αίτηση παραίτησής μου για λόγους προσωπικούς και μόνο.

Επίσης να ευχαριστήσω και τους εργαζόμενους-συνεργάτες της επιχείρησης, οι περισσότεροι των οποίων ενστερνίστηκαν τη θέληση για αλλαγή πορείας, τους εξωτερικούς συνεργάτες, οι οποίοι με ανέχτηκαν, τους υπαλλήλους του Δήμου, λόγω προγραμματικής όπου χρειάστηκε, τους προμηθευτές και εργολάβους για την πολύ καλή συνεργασία και φυσικά τους καταναλωτές οι οποίοι στήριξαν όλο αυτό το διάστημα της επιλογές της νέας Διοίκησης και βρέθηκαν συμπαραστάτες στη μεγάλη προσπάθεια για να γίνει υγιής η επιχείρηση, όπως αρμόζει για το καλό όλων μας. Προσπαθήσαμε όλοι μαζί, Διοίκηση και εργαζόμενοι, να είμαστε δίκαιοι, να εξυπηρετήσουμε όλους όσους έρχονταν στα γραφεία της επιχείρησης, να τακτοποιήσουμε εκκρεμότητες χρόνων και γενικά αφουγκραζόμαστε το κάθε αίτημα και παράπονο και προσπαθούσαμε να δίνουμε λύσεις.

Εύχομαι ολόψυχα η ανοδική αυτή πορεία της επιχείρησης να συνεχιστεί και τα προβλήματα του παρελθόντος να μην τα ξαναδούμε, όποιοι και αν βρεθούν στο τιμόνι της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ., γιατί είναι υγιέστατη και έτσι πρέπει να διατηρηθεί για το καλό όλων μας. Καταναλωτών και Διοίκησης.

Τελειώνοντας, επειδή πολλά ακούγονται, θα ήθελα να δηλώσω ότι τα 2,5 χρόνια δεν έλαβα χρήματα από την επιχείρηση, με κανένα τρόπο, για τις υπηρεσίες που προσέφερα και τις αμέτρητες ώρες που αφιέρωσα, γιατί ήθελα πραγματικά να προσφέρω εθελοντικά, όπως έχω πράξει για πολλά χρόνια και από άλλα μετερίζια. Προκαλώ τον οιονδήποτε έχει αντίθεση άποψη να φέρει οποιοδήποτε στοιχείο διάψευσης των όσων αναφέρω. Το πρόγραμμα “Διαύγεια” και η μικρή κοινωνία που ζούμε μπορούν να αποδείξουν και σε βάθος χρόνου τα λεγόμενά μου. Ο εθελοντισμός είναι στη φιλοσοφία μου και είναι πράξη ζωής για τον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ. Άπιαστο όνειρο για μερικούς άλλους, που ξέρουν ΜΟΝΟ να κρίνουν και να κατηγορούν.

Με τιμή
Βασίλης Γ. Μπιμπής
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ