Ο Δήμος Ναυπλιέων και ο ΔΟΠΠΑΤ διοργάνωσαν μουσική βραδιά στην συνοικία της Πρόνοιας στο Ναύπλιο το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου μια μοναδική συναυλία με το Βαγγέλη Τρίγκα και τη Μαργαρίτα Καραμολέγκου.
Η συνοικία της Πρόνοιας αποτελεί αγαπημένη και ξεχωριστή συνοικία στην πόλη του Ναυπλίου και πάντα βρίσκεται εντός των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου.
Την συναυλία παρακολούθησε πολύς κόσμος από την περιοχή και όχι μόνο, ανάμεσά τους ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος, ο Αντιδήμαρχος Κωνσταντίνος Ρούτουλας, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ναυπλίου Ιορδάνης Διαμιανός, ο Αντιπρόεδρος του ΔΟΠΠΑΤ Γιώργος Χατζόπουλος, το μέλος του ΔΟΠΠΑΤ Κωντσαντίνος Δημούλης, ο πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Αργολίδα Γιώργος Γαβρήλος κα.
Στην συναυλία παρουσιάστηκαν και τραγούδια από τον καινούργιο δίσκο του Βαγγέλη Τρίγκα, στον οποίο συμμετέχει και η Μαργαρίτα Καραμολέγκου και λέγεται “Με Δικά μου Λόγια”Ο Βαγγέλης Τρίγκας είναι δεξιοτέχνης σολίστας και δάσκαλος του μπουζουκιού.
Γεννήθηκε το 1960 στο Άργος και άρχισε να ασχολείται με το μπουζούκι, από τα χρόνια του δημοτικού σχολείου. Τα πρώτα του τραγούδια τα έμαθε από τον πατέρα του, που έπαιζε ερασιτεχνικά. Δεν πήγε σε δάσκαλο, είναι αυτοδίδακτος. Από τα 15 του άρχισε να παίζει επαγγελματικά και συνεργάστηκε με πολλούς από τους κορυφαίους Έλληνες τραγουδιστές.
Ανιψιά της καταξιωμένης Μαρίζας Κωχ, μεγάλωσε σε ένα σπίτι γεμάτο μουσική , τραγούδι και μελωδικά πρότυπα. Θα ήταν σχεδόν αδύνατο να μην ανθίσει το ταλέντο της. Στη συνέχεια σχολικές μπάντες, λίγες δουλειές ενδιάμεσα και μετά η εδραίωση της σαν επαγγελματίας σε έναν άλλο απαιτητικό και ανταγωνιστικό χώρο, αυτού του τουρισμού. Και κάπου εκεί, η άσβεστη φλόγα της για το τραγούδι, ξανά φουντώνει με την συνάντηση της με τον Βαγγέλη Τρίγγα, που βρίσκει στη φωνή της τη μούσα του.
Παράλληλα με τις συνεργασίες του αυτές, από το 1990 και μετά άρχισε να διδάσκει. Το μεγαλύτερο μέρος της προσπάθειάς του μέχρι σήμερα, το έχει αφιερώσει στη μελέτη-έρευνα, για να αποκτήσει το μπουζούκι τεκμηριωμένη τεχνική κ’ εμπεριστατωμένη σπουδή.
Σημαντικότερες από τις συνεργασίες του είναι αυτή με τη Μαρία Φαραντούρη το 2004 κ’ το Γιώργο Νταλάρα το 2007.
Με τη Μαρία Φαραντούρη έπαιξε σε μεγάλους μουσικούς χώρους πολλών Ευρωπαϊκών πόλεων, όπως «Wiener Konzerthaus» της Βιέννης, «Φιλαρμονική του Μονάχου» κ.λ.π. ενώ με το Γιώργο Νταλάρα έπαιξε στο «Ηρώδειο» στο «Μέγαρο Μουσικής Αθηνών», «Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης» κ.λ.π.
Άλλοι τραγουδιστές με τους οποίους συνεργάστηκε είναι η Μαίρη Λίντα, η Χάρις Αλεξίου, ο Δημήτρης Μητροπάνος, η Μαρινέλα, ο Μανώλης Μητσιάς, ο Μανώλης Λιδάκης και πολλοί άλλοι.
Ο Βαγγέλης Τρίγκας έχει μέχρι στιγμής κυκλοφορήσει τρεις προσωπικές συλλογές με οργανικές του συνθέσεις, “12 οργανικά για μπουζούκι” (2004), “Σε τρεις χορδές” (2008), “Optima” (2016), μία συλλογή με δικά του τραγούδια “Με δικά μου λόγια” (2021) καθώς και μία συλλογή με επανεκτελέσεις παλιών λαϊκών τραγουδιών με τον τίτλο “Δεξιοτέχνες και Ερμηνείες” (2006). Έχει επίσης ένα μεγάλο αριθμό συμμετοχών σε δίσκους άλλων καλλιτεχνών.
Ο Βαγγέλης Τρίγκας έχει σχηματίσει το δικό του μουσικό σύνολο και δίνει μουσικές παραστάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σε αυτές τις παραστάσεις επιλέγονται σημαντικά τραγούδια από την Ελλάδα και τη Μεσόγειο και παρουσιάζει τις προσωπικές του οργανικές συνθέσεις σε μια προσπάθεια ανάδειξης του μπουζουκιού στη σύγχρονη Ελληνική Λαϊκή Μουσική. Ο εκλεπτυσμένος ήχος του μπουζουκιού που δένει αρμονικά με τον ήχο των υπόλοιπων κλασικών οργάνων, σε συνδυασμό με τον ιδιαίτερο τρόπο απόδοσης των τραγουδιών από τις φωνές, προσφέρει μια διαφορετική ακρόαση που αποτελεί παράλληλα και μια νέα πρόταση.
Η Μαργαρίτα ΚαραμολέγκουΑνιψιά της καταξιωμένης Μαρίζας Κωχ, μεγάλωσε σε ένα σπίτι γεμάτο μουσική , τραγούδι και μελωδικά πρότυπα. Θα ήταν σχεδόν αδύνατο να μην ανθίσει το ταλέντο της. Στη συνέχεια σχολικές μπάντες, λίγες δουλειές ενδιάμεσα και μετά η εδραίωση της σαν επαγγελματίας σε έναν άλλο απαιτητικό και ανταγωνιστικό χώρο, αυτού του τουρισμού. Και κάπου εκεί, η άσβεστη φλόγα της για το τραγούδι, ξανά φουντώνει με την συνάντηση της με τον Βαγγέλη Τρίγγα, που βρίσκει στη φωνή της τη μούσα του.
Τραγουδώντας σε ύφος “έντεχνο λαϊκό” τα τραγούδια του Τρίγκα δίνουν στο μπουζούκι μια άλλη διάσταση αφού το όργανο αυτό συνοδεύεται συνήθως από όργανα συμφωνικής ορχήστρας. Η φωνή της Μαργαρίτας βελούδο και σε απόλυτη αρμονία με τη μελωδία και η αλήθεια είναι πως είναι πολύ δύσκολο να μην θαυμάσεις το αποτέλεσμα. Στίχοι και αυτοί “βελούδινοι” με ουσία, ανθρωπιά και έντονο θαλασσινό, ελληνικό στοιχείο.