“Η πολιτεία θα πρέπει να προσέξει περισσότερο τον εκπαιδευτικό κόσμο, καθώς καμία κυβέρνηση δεν έχει επιδείξει την αναλογούσα υποστήριξη προς τον κόσμο αυτόν -από τον οποίον εξαρτάται το μέλλον των παιδιών της πατρίδας μας”.
Τα πιο πάνω σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, στον χαιρετισμό του -το μεσημέρι την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου, στο Άργος- του 37ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, που διοργανώνει το παράρτημα Αργολίδας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) στο Άργος και το Ναύπλιο, από τις 4 ώς τις 6 του μήνα.
Μιλώντας ο περιφερειάρχης στην εν λόγω διοργάνωση -την οποία στηρίζει η Περιφέρεια Πελοποννήσου και οι Δήμοι Ναυπλιέων, Άργους – Μυκηνών καθώς και το Επιμελητήριο Αργολίδας- σημείωσε ακόμα, ότι “τα μαθηματικά αποτελούν την βάση όλων των επιστημών και της φιλοσοφίας”, προσθέτοντας ότι ως Ελληνες “θα πρέπει να αισθανόμαστε υπερήφανοι που καλλιεργήθηκαν με τέτοια ένταση στην αρχαία Ελλάδα”, αναφερόμενος σε μνημεία και τεχνουργήματα των αρχαίων Ελλήνων “τα οποία προκαλούν θαυμασμό για την εξαιρετική εφαρμογή μαθηματικών κανόνων -μεταξύ των οποίων ο Παρθενώνας στην Ακρόπολη των Αθηνών ή το Ευπαλίνειο όρυγμα στη Σάμο”.
Ο Π. Νίκας, συνεχίζοντας, αναφέρθηκε στην “φοβία των παιδιών προς τα μαθηματικά, η οποία δεν απαντάται μόνο στην Ελλάδα, αλλά αποτελεί πανευρωπαϊκό πρόβλημα”, για να τονίσει ακολούθως ότι “χρειάζεται οπωσδήποτε βελτίωση η παιδαγωγική και η ψυχολογική κατάρτιση των μαθηματικών εκπαιδευτικών καθώς υπάρχουν πολλά παιδιά με αντικειμενικές δυσκολίες -οικογενειακά ή ψυχολογικά προβλήματα-, που καθιστούν δύσκολο να παρακολουθήσουν αλλά και να αναλύσουν”.
Καταλήγοντας, τόνισε ότι από την πλευρά της, η Περιφέρεια Πελοποννήσου “είναι προφανές ότι συνδράμει την εκπαιδευτική διαδικασία, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της, με τη διάθεση εξοπλισμού προς τα σχολεία”.
Ο Π. Νίκας, συνεχίζοντας, αναφέρθηκε στην “φοβία των παιδιών προς τα μαθηματικά, η οποία δεν απαντάται μόνο στην Ελλάδα, αλλά αποτελεί πανευρωπαϊκό πρόβλημα”, για να τονίσει ακολούθως ότι “χρειάζεται οπωσδήποτε βελτίωση η παιδαγωγική και η ψυχολογική κατάρτιση των μαθηματικών εκπαιδευτικών καθώς υπάρχουν πολλά παιδιά με αντικειμενικές δυσκολίες -οικογενειακά ή ψυχολογικά προβλήματα-, που καθιστούν δύσκολο να παρακολουθήσουν αλλά και να αναλύσουν”.
Καταλήγοντας, τόνισε ότι από την πλευρά της, η Περιφέρεια Πελοποννήσου “είναι προφανές ότι συνδράμει την εκπαιδευτική διαδικασία, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της, με τη διάθεση εξοπλισμού προς τα σχολεία”.