ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

Τουρισμός: Αυξημένες πληρότητες αναμένονται στο Ναύπλιο για Νοέμβριο και Δεκέμβριο

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:28:00 μ.μ. | | |
Βουκαμβίλιες
Στους πρωταγωνιστές της νέας τουριστικής σεζόν, αναμένεται να είναι η Ελλάδα, με την τάση για revenge tourism να παραμένει αμείωτη, επιβεβαιώνοντας τον όρο που έχει επικρατήσει για το μεταπανδημικό ταξίδι.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του powergame.gr ανοδική είναι η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της χώρας για τον Σεπτέμβριο με τη συνολική δραστηριότητα των αεροσκαφών να καταγράφει άνοδο 5,79% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Όσον αφορά την κίνηση του Οκτωβρίου, υπολείπονται ακόμη πολλά στοιχεία από βασικά αεροδρόμια της χώρας, ωστόσο, μόνο για την Αθήνα, η επιβατική κίνηση αρχίζει πλέον για πρώτη φορά να αγγίζει τα επίπεδα του Οκτωβρίου του 2019, με οριακή μείωση 0,5%.

«Ο ανταγωνισμός είναι υψηλός αλλά το ταξίδι είναι μέσα στην ανθρώπινη φύση» σχολιάζει σχετικά η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), υπογραμμίζοντας ότι παρά τις προκλήσεις της φετινής χρονιάς (ενεργειακή κρίση, πληθωρισμός, γεωπολιτικά), η επιβατική κίνηση παραμένει ιδιαίτερα ικανοποιητική.

Θυμίζουμε ότι στη φετινή Routes World 2022, τη μεγαλύτερη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών, που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε την πρώτη θέση σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των 10-17,5 εκατ. επιβατών, αφήνοντας πίσω τα αεροδρόμια του Μονάχου, της Ρώμης και της Βιέννης.

«Φέτος το καλοκαίρι διαπιστώσαμε έντονα την τάση για revenge tourism και ο χειμώνας, όπως δείχνει για την ώρα, θα αποτελέσει ένα ακόμη μεγαλύτερο στοίχημα για το ταξίδι», συμπληρώνει βλέποντας μια πιθανή τροποποίηση στη διάρκεια διαμονής, αλλά όχι στο ενδιαφέρον για ταξίδι, καθώς όπως λέει οι άνθρωποι θα παραμένουμε ταξιδευτές.

Ήδη, αυτό φαίνεται και από το ενδιαφέρον που έχει αρχίσει να παρατηρείται για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Γερογιάννη, CEO της AEGEAN το ταξιδιωτικό ενδιαφέρον είναι αυξημένο και αναμένεται να προστεθούν επιπλέον πτήσεις charter κατά την περίοδο των εορτών.

Αυτή την ώρα, το χειμερινό πτητικό πρόγραμμα περιλαμβάνει είκοσι δύο συνολικά προορισμούς, δηλαδή δέκα εσωτερικού (Αθήνα, Ηράκλειο, Ρόδος, Μυτιλήνη, Χίος, Καλαμάτα, Κως, Λήμνος, Σάμος, Ικαρία) και δώδεκα εξωτερικού σε έξι χώρες (Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Κύπρο, Ισραήλ).

Ξενοδοχεία: Στο 10% οι προκρατήσεις από Μ. Βρετανία


Τα κλειδιά παραδίδουν τις επόμενες δέκα ημέρες τα περισσότερα ξενοδοχεία στους δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς, για να ξεκινήσουν τις εργασίες για το καλοκαίρι του 2023 που όπως όλα δείχνουν θα ξεκινήσει από τον Μάρτιο.

Από την άλλη, αυξημένη είναι δραστηριότητα στα ξενοδοχεία πόλεως και ορεινού όγκου καθώς ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος αναμένεται να πιάσει το peak στις πληρότητες.

Αυξημένες αναμένεται να είναι οι πληρότητες για Αθήνα, Καλάβρυτα, Τρίκαλα Κορινθίας, Αράχοβα, Καλαμάτα, Ναύπλιο, και Ιωάννινα – που το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου ξεπέρασαν το 95% σε πληρότητα, ενώ δυναμικό παραμένει το ενδιαφέρον για τη Μάνη που, συνολικά, φέτος κατέγραψε πολύ υψηλή ζήτηση.

«Αυτή την περίοδο, βλέπουμε ότι οι αγορές στην Ελλάδα συμπεριφέρονται με βάση την κουλτούρα του πελάτη-ταξιδιώτη», εξηγεί σε επικοινωνία με το powergame.gr, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Γρηγόρης Τάσιος.

«Οι Βρετανοί για παράδειγμα, έχουν ήδη ξεκινήσει τις κρατήσεις τους, από πολύ νωρίς, κάποιοι από τον Αύγουστο θέλοντας να εξασφαλίσουν ελκυστικά πακέτα διακοπών. Οι Γερμανοί κινούνται διαφορετικά, όχι τόσο προνοητικά».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΟΞ, καταγράφεται ένα ποσοστό πάνω από 10% για κρατήσεις του 2023 και κυρίως μέσω TUI, Jet2 και άλλων ισχυρών tour operator, ενώ όπως επισημαίνει ο Γρ. Τάσιος, «η Ελλάδα είναι η πρώτη επιλογή στη Μεσόγειο».

Με το βλέμμα στη Philoxenia 2022


Αυτή την ώρα, το ενδιαφέρον του τουριστικού κλάδου και δη των ξενοδόχων επιχειρηματιών στρέφεται στην επερχόμενη Philoxenia 2022 που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη (18-20 Νοεμβρίου), όπου αναμένεται να φανεί ο παλμός της τουριστικής αγοράς για το 2023.

Μάλιστα, φέτος, η διοργάνωση θα αποτελέσει ένα κομβικό ραντεβού των επαγγελματιών του χώρου καθώς θα πραγματοποιηθεί το συμβούλιο της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής.

Καταλυτική θα είναι η παρουσία της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης για την πρόοδο του city break στην συμπρωτεύουσα, ενώ, ιδιαίτερη βαρύτητα αναμένεται να δοθεί, στην παρουσίαση του ΣΕΤΕ για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού.

Τέλος, το φετινό συνέδριο της Philoxenia 2022 θα εστιάσει στον αθλητικό τουρισμό και τους τρόπους που μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη της τουριστικής οικονομίας.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ