Σημειώνεται, εξ άλλου, ότι για πρώτη φορά εντάσσονται στην συστηματική προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, αγορές που έδωσαν ιδιαίτερη δυναμική στον τουρισμό της χώρας μας το 2022.
Στο νέο αυτό σποτ προβάλλονται όλες οι Περιφερειακές Ενότητες της Πελοποννήσου, μέσα από εικόνες και μηνύματα τα οποία αναδεικνύουν συνολικά τα χαρακτηριστικά του προορισμού.
“Παραμένουμε σταθεροί στην στρατηγική και στον τρόπο που υλοποιούμε τις καμπάνιες μας, σε απόλυτη αρμονία με το brand του προορισμού” σημείωσε σχετικά η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αννα Καλογεροπούλου.