Στην χρηματοδότηση δράσεων που αφορούν στην τουριστική προβολή της προτίθεται να προβεί η Περιφέρεια Πελοποννήσου, στο πλαίσιο εφαρµογής του Περιφερειακού Προγράµµατος.
Οι εν λόγω δράσεις, με δικαιούχο την Διεύθυνση Τουρισμού, όπως καθορίστηκαν μετά από συσκέψεις υπό τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, αφορούν:
Α) Εκθέσεις Τουρισμού και Προϊόντων (Φυσικές, Ψηφιακές ή Υβριδικές), µε προϋπολογισµό 300.000 ευρώ.
Οι εκθέσεις τουρισμού -μίγμα εκθέσεων γενικού και εναλλακτικού τουρισμού αλλά και εκθέσεων αγροδιατροφικού περιεχοµένου-, συνδράµουν στην προβολή, προώθηση και εμπορική διασύνδεση των πελοποννησιακών προϊόντων στο εξωτερικό µε τον προορισμό “Πελοπόννησος”.
Β) Διαφήμιση µε ψηφιακά και “παραδοσιακά” μέσα / παραγωγή περιεχομένου, µε προϋπολογισµό 280.000 ευρώ.
Σκοπός είναι η ενίσχυση της προβολής του προορισμού τόσο µέσα από τα ψηφιακά κανάλια προβολής όσο και µέσα από τα παραδοσιακά µέσα προβολής σε αγορές στόχευσης της Πελοποννήσου. Περιλαμβάνονται επίσης όλες οι ενέργειες για κάθε είδους περιεχόµενο που θα παραχθεί, όπως οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες, κείµενα και λοιπά επικοινωνιακά υλικά.
Γ) Εκδηλώσεις / Διοργανώσεις / Φεστιβάλ – Μελέτες – Ψηφιακά Κανάλια, µε προϋπολογισµό 440.000 ευρώ. Αφορούν
– εκδηλώσεις, διοργανώσεις, φεστιβάλ, μεταξύ των οποίων α) το Φεστιβάλ Γαστρονομίας Πελοποννήσου “Peloponnese Food Stories” σε συνεργασία µε τοπικούς φορείς, β) το Διεθνές Συνέδριο Travel Bloggers και Online Content Creators TBEX στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, γ) διοργάνωση λοιπών εκδηλώσεων και αποστολών (FamTrips, RoadShows)
– εκπόνηση μελετών
– ενέργειες για την αναβάθµιση και διαχείριση των ψηφιακών καναλιών και υποδομών τουριστικής επικοινωνίας ιδιοκτησίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της Διεύθυνσης Τουρισμού.
Οι εν λόγω δράσεις, με δικαιούχο την Διεύθυνση Τουρισμού, όπως καθορίστηκαν μετά από συσκέψεις υπό τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, αφορούν:
Α) Εκθέσεις Τουρισμού και Προϊόντων (Φυσικές, Ψηφιακές ή Υβριδικές), µε προϋπολογισµό 300.000 ευρώ.
Οι εκθέσεις τουρισμού -μίγμα εκθέσεων γενικού και εναλλακτικού τουρισμού αλλά και εκθέσεων αγροδιατροφικού περιεχοµένου-, συνδράµουν στην προβολή, προώθηση και εμπορική διασύνδεση των πελοποννησιακών προϊόντων στο εξωτερικό µε τον προορισμό “Πελοπόννησος”.
Β) Διαφήμιση µε ψηφιακά και “παραδοσιακά” μέσα / παραγωγή περιεχομένου, µε προϋπολογισµό 280.000 ευρώ.
Σκοπός είναι η ενίσχυση της προβολής του προορισμού τόσο µέσα από τα ψηφιακά κανάλια προβολής όσο και µέσα από τα παραδοσιακά µέσα προβολής σε αγορές στόχευσης της Πελοποννήσου. Περιλαμβάνονται επίσης όλες οι ενέργειες για κάθε είδους περιεχόµενο που θα παραχθεί, όπως οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες, κείµενα και λοιπά επικοινωνιακά υλικά.
Γ) Εκδηλώσεις / Διοργανώσεις / Φεστιβάλ – Μελέτες – Ψηφιακά Κανάλια, µε προϋπολογισµό 440.000 ευρώ. Αφορούν
– εκδηλώσεις, διοργανώσεις, φεστιβάλ, μεταξύ των οποίων α) το Φεστιβάλ Γαστρονομίας Πελοποννήσου “Peloponnese Food Stories” σε συνεργασία µε τοπικούς φορείς, β) το Διεθνές Συνέδριο Travel Bloggers και Online Content Creators TBEX στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, γ) διοργάνωση λοιπών εκδηλώσεων και αποστολών (FamTrips, RoadShows)
– εκπόνηση μελετών
– ενέργειες για την αναβάθµιση και διαχείριση των ψηφιακών καναλιών και υποδομών τουριστικής επικοινωνίας ιδιοκτησίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της Διεύθυνσης Τουρισμού.