ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Ελαιόλαδο από τις Μυκήνες με φύλλα χρυσού πρώτο στη λίστα των ακριβότερων του κόσμου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:37:00 μ.μ. | |
Λάδι
Ένα ελληνικό ελαιόλαδο βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα ακριβότερα ελαιόλαδα του κόσμου. Ο λόγος για το λάδι της εταιρείας Ε-LA-WON με φύλλα χρυσού το οποίο βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων από αραβικές βασιλικές οικογένειες στην Αραβική Χερσόνησο.
"Από τις «Χρυσές Μυκήνες» του Ομήρου και τη «Χρυσή προσωπίδα του Αγαμέμνονα» ορμώμενος καινοτομήσαμε προσθέτοντας βρώσιμο χρυσό στο Luxury E-LA-WON Gold και το ταξιδέψαμε σε Ανατολικούς κυρίως προορισμούς, όπως Ντουμπάι, Άμπου Ντάμπι, Μπαχρέιν, Μπαγκόγκ μέχρι τη Ρωσία και το επικοινωνήσαμε σε βασιλικές οικογένειες, οικονομικά ευκατάστατους και celebrities στον αθλητικό χώρο. Τέλος αποστέλλεται κι ως επιχειρηματικό δώρο σε ειδικό αγοραστικό κοινό. Το ελαιόλαδο με βρώσιμο χρυσό πωλείται σε ένα πολυτελές κουτί το οποίο είναι κατασκευασμένο από χαρτόπανο, χειροποίητο, και προσφέρεται σε συσκευασία των 250ml" είπε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας, Γιάννης Καμπούρης και πρόσθεσε ότι «όλο το concept όμως είναι εκείνο το οποίο δίνει την αίγλη και χαρακτηρίζεται Ultra premium εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο», με το κόστος ανά συσκευασία να αγγίζει τα 1.050 ευρώ.

Το 70% του καταναλωτικού κοινού βρίσκεται στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, την Αμερική, τον Καναδά, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, και την Κορέα ενώ πλέον η εταιρία προσπαθεί να κάνει «άνοιγμα» στην ανερχόμενη αγορά της Ταϊβάν.

Όπως τόνισε ο κ. Καμπούρης «το ελαιόλαδο το οποίο προσφέρουμε, είναι πρώιμης συγκομιδής, έχει υψηλές φαινολικές ουσίες, είναι δηλαδή ωφέλιμο για τον οργανισμό».

Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα που έχει διενεργήσει το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών τα ελαιόλαδα διακρίνονται για την θεραπευτική ιδιότητα για τη σκλήρυνση κατά πλάκας, έχουν υψηλό φαινολικό δείκτη, αυξημένες πολυφαινόλες, οι οποίες είναι θεραπευτικές, καρδιοαγγειοπροστευτικές.

Το εν λόγω προϊόν έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις σε όσες διεθνείς εκθέσεις έχει παρουσιαστεί με τον κ. Καμπούρη να υπογραμμίζει ότι «κάνει την Ελλάδα μας περήφανη, είναι εκείνο το οποίο ελκύει πελάτες, είναι κάτι διαφορετικό συγκριτικά με τους άλλους».

Όπως τόνισε, όταν είχε πάει ο ίδιος να λανσάρει το ελαιόλαδο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, σε ένα event ήταν και ο υπουργός Ευτυχίας του Αμπου Νταμπι. «Του δωρίσαμε το ελαιόλαδο και όταν το δοκίμασε με την οικογένειά του, το μήνυμα που μας έστειλε έλεγε: «εξαιρετικό, συγκινητικό», είπε ο κ. Καμπούρης.

Μέλι, γλυκό τριαντάφυλλο και ελιές με βρώσιμο χρυσό

Το ελαιόλαδο με βρώσιμο χρυσό αποτελεί την «αιχμή του δόρατος» για την Ε-LA-WON ωστόσο η εταιρία παράγει και άλλα καινοτόμα προϊόντα. «Δημιουργήσαμε γλυκό τριαντάφυλλο με βρώσιμο χρυσό, ελιές με βρώσιμο χρυσό και μέλι με την προσθήκη βρώσιμου χρυσού το οποίο μάλιστα προσφέρεται σε χειροποίητα μοναδικά βαζάκια με κρύσταλλα Swarovski» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.

Μάλιστα όπως λέει ο ίδιος φέτος στη διεθνή έκθεση Τροφίμων SIAL, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι παρουσιάστηκε μια κολόνια που ήταν από εκχύλισμα ελιάς και απευθύνεται σε άνδρες και γυναίκες και «έκλεψε» τις εντυπώσεις.

Η Ε- LA-WON διαθέτει συνολικά 34 κωδικούς ελαιόλαδου ενώ πρόσφατα στους κωδικούς αυτούς εντάχθηκε και το ελαιόλαδο από ελιές με χαμηλή αλατότητα, ειδικά για την αγορά των Αραβικών Εμιράτων.

Σωστές καλλιεργητικές πρακτικές και σωστή αποθήκευση


Για τη δημιουργία και τη διαφοροποίηση των ελαιολάδων και γενικά των προϊόντων της εταιρίας όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ε-LA-WON στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «γίνεται έγκυρη συγκομιδή η οποία έχει πραγματοποιηθεί μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου» ενώ τα μέλια προέρχονται από την Πελοπόννησο και είναι μονοποικιλιακά.

Μετά τη συγκομιδή ακολουθεί η αποθήκευση η οποία γίνεται υπό πίεση, σε δεξαμενές αζώτου όπου κάθε μπουκάλι «περιέχει μια "ανάσα" αζώτου για να μη δημιουργεί το οξυγόνο ελάττωμα στο προϊόν» κάτι που έχει ως αποτέλεσμα «η εταιρεία να μετρά πάνω από 115 βραβεία διεθνώς» σημείωσε.

Τέλος, όπως τόνισε ο Κ. Καμπούρης είναι το «άνοιγμα» των νέων αγορών αλλά και ο εμπλουτισμός της γκάμας της εταιρείας με νέα προϊόντα.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ