H οικονομική επιτροπή του Δήμου Επιδαύρου ενέκρινε την μελέτη ανάπλασης του υφιστάμενου αγροτικού δρόμου που διέρχεται ΝΑ του Αρχαιολογικού χώρου του Ασκληπιείου της Επιδαύρου, ΑΑ 4 της Πράξης «Ανάδειξη του ευρύτερου χώρου του Ασκληπιείου Επιδαύρου σε αρχαιολογικό και περιβαλλοντικό πάρκο » με κωδικό ΟΠΣ «5002117», συνολικού προϋπολογισμού «360,000 €», και για τον καθορισμό των όρων διακήρυξης για την διεξαγωγή ανοικτού διαγωνισμού κάτω των ορίων.
Το προς κατασκευή τμήμα της οδού έχει αφετηρία την νότια πύλη του αρχαιολογικού χώρου του Ιερού του Ασκληπιού και το τέλος του βρίσκεται 50μ περίπου βορειότερα της πύλης του αρχαιολογικού χώρου του Ιερού του Απόλλωνα Μαλεάτα (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 1+220,53 Οριστικής Μελέτης Οδοποιίας). Η απόσταση μεταξύ των εισόδων των αρχαιολογικών χώρων είναι περίπου ίση με 1.200μ. Εξαιρείται τμήμα ασφαλτοστρωμένου οδοστρώματος μήκους 290μ, το οποίο συναρμόζεται κατάλληλα με τα προς κατασκευή / ασφαλτόστρωση νέα τμήματα.
Το αντικείμενο του παρόντος έργου βελτίωσης περιλαμβάνει:
(α) Διαμόρφωση διατομής εύρους κατ’ ελάχιστον 5,0μ με επιφανειακή επίστρωση από ακανόνιστες φυσικές πλάκες τύπου Καβάλας και συνολικό πάχος οδοστρώματος 0,40μ, σε τμήμα μήκους 911μ της οδού, που στην υφιστάμενη κατάσταση είναι διαμορφωμένο με μη σταθεροποιημένη επιφάνεια κύλισης.
(β) Κατασκευή πλευρικών διαμορφώσεων κατά μήκος του τμήματος των 911μ της οδού (ερείσματα και πλευρικές επενδεδυμένες τάφροι 1:6).
(γ) Αποκατάσταση των δύο ιρλανδικών διαβάσεων (διάβαση επιφανειακής εγκάρσιας διέλευσης ομβρίων υδάτων επί του βατού από οχήματα οδοστρώματος) στις υφιστάμενες θέσεις διασταύρωσης της οδού από μισγάγκειες (ΧΘ 0+308,90 και ΧΘ 0+534,20) με κατασκευή νέου οδοστρώματος πάχους 0,40μ, όπως και στο υπόλοιπο μήκος της οδού.
(δ) Διαμόρφωση περιοχής ελιγμού λεωφορείων στο τέλος του μελετώμενου τμήματος, περί την ΧΘ 1+200, απέναντι από την υφιστάμενη είσοδο του αρχαιολογικού χώρου του Ιερού του Απόλλωνα Μαλεάτα
(ε) Αποκατάσταση της απορροής των ομβρίων προς τα κατάντη, στις θέσεις συμβολής εγκάρσιων αγροτικών οδών στο προς κατασκευή οδικό τμήμα, όπου διακόπτεται η συνέχεια της προβλεπόμενης πλευρικής τάφρου.
(ζ) Επιμελημένη διαμόρφωση του μετώπου διεπαφής του υφιστάμενου οδοστρώματος με το προς κατασκευή νέο οδόστρωμα, μετά από αφαίρεση των εκατέρωθεν ακραίων τμημάτων του υφιστάμενου οδοστρώματος, μήκους 2,0μ έκαστο.