Συγκεκριμένα η «Μήδεια», που θα παρουσιάσει ο Φρανκ Κάστορφ στις 21 και 22 Ιουλίου στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, εξακολούθησε να προβληματίζει έντονα τα μέλη του ΚΑΣ για ένα «σπασμένο» λογότυπο της Coca-Cola που περιλαμβάνεται στο σκηνικό, για μια μεγάλη οθόνη 10 επί 5 μέτρα, το ικρίωμα της οποίας έχει συνολική όψη περίπου 100 τ.μ. και θα εδράζεται στον χώρο μεταξύ ορχήστρας και αρχαίας σκηνής (κάτι που δεν επιτρέπεται από τον σχετικό κανονισμό), αλλά και για ένα δωμάτιο που θα περιλαμβάνει έναν στύλο pole dancing.
Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ, Κατερίνα Ευαγγελάτου, ανέφερε στο συμβούλιο ότι το λογότυπο δεν συνιστά διαφήμιση, ότι η προετοιμασία της παράστασης βρίσκεται σε σημείο που δύσκολα εφαρμόζονται αλλαγές και ότι δεν γνωρίζει πώς θα αξιοποιηθεί δραματουργικά ο στύλος.
Τελικά, τα μέλη του συμβουλίου ενέκριναν κατά πλειοψηφία την παρουσία του λογοτύπου καθώς και την εισήγηση της αρμόδιας διεύθυνσης για το ζήτημα, η γνωμοδότηση της οποίας ήταν να μετακινηθούν το ικρίωμα και η οθόνη πίσω από το σκηνικό οικοδόμημα.
Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε και η «μπασκέτα» που περιλαμβάνεται στους «Σφήκες», ενώ ομόφωνα «πέρασε» η δεξαμενή νερού του «Φιλοκτήτη» που είχε ανησυχήσει το ΚΑΣ για τυχόν διαρροές, καθώς οι συντελεστές της παράστασης την τροποποίησαν.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στο χθεσινό ΚΑΣ συζητήθηκε η ανάγκη να επανακαθοριστεί από του χρόνου το πλαίσιο των σκηνικών των παραστάσεων της Επιδαύρου.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στο χθεσινό ΚΑΣ συζητήθηκε η ανάγκη να επανακαθοριστεί από του χρόνου το πλαίσιο των σκηνικών των παραστάσεων της Επιδαύρου.