Κρυβόμενος ο κ. Κωστούρος γι’ άλλη μια φορά πίσω από κάποιον άλλο, αυτή τη φορά πίσω από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών, με λύπη διαπιστώνουμε την πλήρη ταύτιση του τελευταίου με τον απερχόμενο δήμαρχο, μιας και είναι αυτός που υπογράφει μια κατάπτυστη και εξ ολοκλήρου ψευδή ανακοίνωση, για τα όσα υπεύθυνα και με στοιχεία καταγγείλαμε.
Εκτός και αν δεν έχει διαβάσει την Έκθεση Αποτελεσμάτων Εκτέλεσης Προϋπολογισμού του Β΄ Τριμήνου του έτους 2023, την οποία και αυτός ψήφισε, πράγμα μάλλον απίθανο. Άλλωστε η Έκθεση είναι αναρτημένη στο πρόγραμμα Διαύγεια.Το πιθανότερο ωστόσο είναι ότι θέλει να καλύψει τον απερχόμενο Δήμαρχο Δημήτρη Κωστούρο, ο οποίος και φέρει την πρωταρχική ευθύνη για την οικονομική κακοδιαχείριση του Δήμου και όπως συνηθίζει κρύβεται, για να μην δίνει ο ίδιος απαντήσεις.
Το να παραθέτει ο κ. Αντιδήμαρχοςαυθαίρετους αριθμούς, χωρίς στοιχεία, και να μας υβρίζει και από πάνω, πάει πολύ.
Αναφέρθηκα συγκεκριμένα ότι αναφορικά με τα Έσοδα από Ανταποδοτικά Τέλη και Δικαιώματα, από τα 7.094.332,01€ που έχουν προϋπολογιστεί, έχουν βεβαιωθεί και εισπραχθεί, μόλις 1.346.247,36€. Πρόκειται για ανταποδοτικά έσοδα, που εισπράττονται ως δημοτικά τέλη μέσα από τους λογαριασμούς κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, για να καλυφθούν τα έξοδα του ηλεκτροφωτισμού και της αποκομιδής των απορριμμάτων.
Πρόκειται για μία τεράστια απόκλιση αναφορικά με τις προσδοκίες του Δήμου, από τη στιγμή που εισπράχθηκε μόνο το 18,98% των προϋπολογισθέντων. Όπως είναι αναμενόμενο μία τόσο μεγάλη απόκλιση ενδέχεται να έχει αντίκτυπο στις δαπάνες του Δήμου και στην εκτέλεση του προϋπολογισμού εν γένει.
Υπέβαλα συγκεκριμένα ερωτήματα στον κ. Κωστούρο αλλά απάντηση δεν έλαβα.
Απαιτώ τη δημοσίευση του Πίνακα της Ετήσιας Ανάλυσης Ελέγχου Απόκλισης Στοχοθεσίας2023, όπως έχει διαμορφωθεί στο τέλος του Β’ εξαμήνου. Άλλωστε, οι Δήμοι έχουν την υποχρέωση της ανάρτησης στην ιστοσελίδα τους του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης τους (ΟΠΔ= Στοχοθεσία) προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχουν αποκλίσεις στην εκτέλεση του προϋπολογισμού,
Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου έχει υποχρέωση να υποβάλλει έκθεση με οικονομικά στοιχεία του 1ου, 2ου και 3ου τριμήνου κάθε έτους για τη πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού του τρέχοντος έτους. Η υποχρέωση αυτή προκύπτει από τις διατάξεις του άρθρου 266 του Ν.3852/10. Στην έκθεση αναφέρονται και τυχόν αρνητικές αποκλίσεις προκύπτουν από τον έλεγχο της στοχοθεσίας με βάση την πραγματική εκτέλεση του Προϋπολογισμού.
Επιπλέον, είναι δεδομένες οι υψηλές οφειλές του Δήμου σε προμηθευτές. Σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού Β’ εξαμήνου που προαναφέραμε, ο Δήμος ξεκίνησε το 2023 με οφειλές παρελθόντων ετών ύψους 4.911.787,14 € και με χρηματικό υπόλοιπο στο ταμείο του 1.590.510,82 €(;;;). Καθόλου καλό αυτό.
Όταν διαπιστώνεται αρνητική Απόκλιση Οικονομικού Αποτελέσματος ΟΠΔ άνω του 10%, σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, γεγονός που συνεπάγεται την εφαρμογή της διαδικασίας υπαγωγής του Δήμου στο Πρόγραμμα Εξυγίανσης. Δηλαδή σε ένα είδος Μνημονίων…
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα μέσω λήψης μέτρων να διορθωθεί η απόκλιση, τότε το Δημοτικό Συμβούλιο προβαίνει υποχρεωτικά σε αναμόρφωση.Η υποχρεωτική αναμόρφωση του προϋπολογισμού προβλέπεταιστην περίπτωση κατά την οποία η έκθεση εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 2ου και 3ου τριμήνου του έτους, διαπιστώνει ό,τι στον προϋπολογισμό έχουν εγγραφεί υπερεκτιμημένα έσοδα ή έσοδα που δεν πρόκειται να εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης, ώστε να μην καταστεί σε καμία περίπτωση ελλειμματικός ο προϋπολογισμός.
Απαιτώ τη δημοσίευση του Πίνακα της Ετήσιας Ανάλυσης Ελέγχου Απόκλισης Στοχοθεσίας προκειμένου να φανεί το ύψος των αποκλίσεων καιυποβάλω συγκεκριμένα ερωτήματα στον κ. Κωστούρο;
Σε τι ποσοστό διαμορφώνεται η απόκλιση αναφορικά με τη Στοχοθεσία του Ταμειακού και του Οικονομικού Αποτελέσματος του Δήμου;
Έχουμε Απόκλιση Οικονομικού Αποτελέσματος ΟΠΔ άνω του 10%;
Απαιτούνται να ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα από το Δημοτικό Συμβούλιο για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού προκειμένου αυτός να γίνει ρεαλιστικός;
Κινδυνεύει ο Δήμος Ναυπλιέων να βρεθεί υπό επιτήρηση και να του επιβληθεί ένα είδος Μνημονίου;
Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα.
Οι συνδημότες μας πρέπει να λάβουν τις απαιτούμενες απαντήσεις προκειμένου να μην υποθηκευτεί το μέλλον του Δήμου και να σταματήσει η κακοδιαχείριση.
Εμείς φυσικά συνεχίζουμε να ενημερώνουμε τους συνδημότες μας και τους αφήνουμε να συνεχίζουν τον αδιέξοδο δρόμο που ακολουθούν.Απλά επαναλαμβάνουμε, ότι θα αναζητηθεί και το τελευταίο Ευρώ και ο τρόπος διάθεσής του, όταν με το καλό σε τρεις μήνες αναλάβουμε τη Δημαρχία, με την θέληση και την ψήφο των συνδημοτών μας.
Απαιτώ τη δημοσίευση του Πίνακα της Ετήσιας Ανάλυσης Ελέγχου Απόκλισης Στοχοθεσίας2023, όπως έχει διαμορφωθεί στο τέλος του Β’ εξαμήνου. Άλλωστε, οι Δήμοι έχουν την υποχρέωση της ανάρτησης στην ιστοσελίδα τους του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης τους (ΟΠΔ= Στοχοθεσία) προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχουν αποκλίσεις στην εκτέλεση του προϋπολογισμού,
Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου έχει υποχρέωση να υποβάλλει έκθεση με οικονομικά στοιχεία του 1ου, 2ου και 3ου τριμήνου κάθε έτους για τη πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού του τρέχοντος έτους. Η υποχρέωση αυτή προκύπτει από τις διατάξεις του άρθρου 266 του Ν.3852/10. Στην έκθεση αναφέρονται και τυχόν αρνητικές αποκλίσεις προκύπτουν από τον έλεγχο της στοχοθεσίας με βάση την πραγματική εκτέλεση του Προϋπολογισμού.
Επιπλέον, είναι δεδομένες οι υψηλές οφειλές του Δήμου σε προμηθευτές. Σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού Β’ εξαμήνου που προαναφέραμε, ο Δήμος ξεκίνησε το 2023 με οφειλές παρελθόντων ετών ύψους 4.911.787,14 € και με χρηματικό υπόλοιπο στο ταμείο του 1.590.510,82 €(;;;). Καθόλου καλό αυτό.
Όταν διαπιστώνεται αρνητική Απόκλιση Οικονομικού Αποτελέσματος ΟΠΔ άνω του 10%, σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, γεγονός που συνεπάγεται την εφαρμογή της διαδικασίας υπαγωγής του Δήμου στο Πρόγραμμα Εξυγίανσης. Δηλαδή σε ένα είδος Μνημονίων…
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα μέσω λήψης μέτρων να διορθωθεί η απόκλιση, τότε το Δημοτικό Συμβούλιο προβαίνει υποχρεωτικά σε αναμόρφωση.Η υποχρεωτική αναμόρφωση του προϋπολογισμού προβλέπεταιστην περίπτωση κατά την οποία η έκθεση εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 2ου και 3ου τριμήνου του έτους, διαπιστώνει ό,τι στον προϋπολογισμό έχουν εγγραφεί υπερεκτιμημένα έσοδα ή έσοδα που δεν πρόκειται να εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης, ώστε να μην καταστεί σε καμία περίπτωση ελλειμματικός ο προϋπολογισμός.
Απαιτώ τη δημοσίευση του Πίνακα της Ετήσιας Ανάλυσης Ελέγχου Απόκλισης Στοχοθεσίας προκειμένου να φανεί το ύψος των αποκλίσεων καιυποβάλω συγκεκριμένα ερωτήματα στον κ. Κωστούρο;
Σε τι ποσοστό διαμορφώνεται η απόκλιση αναφορικά με τη Στοχοθεσία του Ταμειακού και του Οικονομικού Αποτελέσματος του Δήμου;
Έχουμε Απόκλιση Οικονομικού Αποτελέσματος ΟΠΔ άνω του 10%;
Απαιτούνται να ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα από το Δημοτικό Συμβούλιο για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού προκειμένου αυτός να γίνει ρεαλιστικός;
Κινδυνεύει ο Δήμος Ναυπλιέων να βρεθεί υπό επιτήρηση και να του επιβληθεί ένα είδος Μνημονίου;
Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα.
Οι συνδημότες μας πρέπει να λάβουν τις απαιτούμενες απαντήσεις προκειμένου να μην υποθηκευτεί το μέλλον του Δήμου και να σταματήσει η κακοδιαχείριση.
Εμείς φυσικά συνεχίζουμε να ενημερώνουμε τους συνδημότες μας και τους αφήνουμε να συνεχίζουν τον αδιέξοδο δρόμο που ακολουθούν.Απλά επαναλαμβάνουμε, ότι θα αναζητηθεί και το τελευταίο Ευρώ και ο τρόπος διάθεσής του, όταν με το καλό σε τρεις μήνες αναλάβουμε τη Δημαρχία, με την θέληση και την ψήφο των συνδημοτών μας.