ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2023

"Ναυπλία Ενωμένη": Τα έργα που δεν θα κάναμε, ποτέ!!!

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:25:00 μ.μ. | |
"Ναυπλία Ενωμένη"
Άρθρο του ΤΟΛΗ ΚΟΪΝΗ
Υπ. ΔΗΜ. ΣΥΜΒ.με τον συνδυασμό
ΝΑΥΠΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ του υποψήφιου Δημάρχου
ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

‘Όταν πρωτομαζεύτηκε η παράταξή μας, η ΝΑΥΠΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ στο Εργατικό Κέντρο και εκλέξαμε επικεφαλής τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΠΟΥΛΟ, ξεκαθαρίσαμε «η πόλη δεν έχει ανάγκη κανένα κόμμα, έχει το δικό της αρχοντικό χρώμα». Και αυτό το «χρώμα της πόλης» αγωνιζόμαστε να το διατηρήσουμε. Με αυτό ως συγκριτικό πλεονέκτημα προσπαθούμε να δομήσουμε ένα πρόγραμμα αειφόρου ανάπτυξης.

Δεν είναι μόνο μια ρομαντική διάθεση. Είναι και προϊόν ορθολογιστικής προσέγγισης της πραγματικότητας και του κοντινού μέλλοντος. Δυστυχώς, δεν έχουμε πλέον βιομηχανία… Διατηρούνται δραστηριότητες εμπορίου, υπηρεσιών και – οι περισσότερες – εξυπηρέτησης του τουρισμού. Το εξαγωγικό εμπόριο μέσω του λιμανιού έχει μειωθεί στο ελάχιστο. Άρα για να διατηρήσουμε τις θέσεις εργασίας … δλδ. για να ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΡΓΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ… πρέπει να προσέξουμε τη διαδικασία προσέλκυσης τουριστών, ώστε α) να μην ξεπεράσει τα όρια της φέρουσας ικανότητας του συστήματος και οδηγηθούμε σε ολοκληρωτική καταστροφή και β) να αντιμετωπίσουμε τους ανταγωνιστικούς προς εμάς τουριστικούς προορισμούς.

Μερικά έργα δεν θα έπρεπε να είχαν γίνει. Είναι καταστροφικά για την πόλη. Τέτοια έργα, σας υποσχόμαστε πως δεν θα τα κάναμε ποτέ.

Θα αναφερθώ σήμερα σε τέσσερα… Είναι και άλλα πολλά στα οποία θα επανέλθω…

1) ΟΔΟΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ στην παραλία. Ήταν αίτημα να πεζοδρομηθεί. Αντί όμως για μια πεζοδρόμηση, έγινε ένα «μεγάλο» έργο… α) Κατέστρεψαν τις δημοτικές τουαλέτες με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον τουρισμό, β) μείωσαν κατά 400 περίπου τις θέσεις στάθμευσης, δημιουργώντας τη γνωστή απελπιστική κατάσταση, γ) Φυτεύτηκε ένα πυκνό φοινικόδασος ώστε να κρυφτεί από τον επισκέπτη εκείνη η γοητευτική εικόνα των προσόψεων των νεοκλασικών σπιτιών του δρόμου (που κανένα δεν είχε πόρτα σε αυτόν τον δρόμο!!!!!!), δ)καταστράφηκε πλήρως η σιδηροδρομική γραμμή που έφτανε στο λιμάνι (αν θέλετε να την δείτε, υπάρχει στο γιουτιουμπ ένα τρέηλερ μιας αγγλικής σειράς που έχει εκεί γυρίσματα) και ε) Δεν προβλέφτηκαν θέσεις προσωρινής στάθμευσης των αυτοκινήτων για τον ανεφοδιασμό των μαγαζιών, με αποτέλεσμα κάθε πρωί να μπαίνουν αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα. Κανένας δεν απολογήθηκε ποτέ για αυτά, κανένας δεν μας ενημέρωσε πόσο στοίχισαν οι διακοσμητικοί φοίνικες και από πού αγοράστηκαν… (όλως περιέργως οι απανταχού της Ελλάδος δεξιοί Δήμαρχοι της περιόδου 1986-1994 αγόραζαν μανιωδώς τους ίδιους φοίνικες και τους φύτευαν όπου μπορούσαν… τυχαίο;) Καμία πρόβλεψη για τη διατήρηση του χρώματος της πόλης… Φιλοξενώ δυο φωτογραφίες: Μια γύρω στο 2000 και μια έναν αιώνα πριν… Στην μια φαίνεται το παραλιακό μέτωπο της πόλης, στην άλλη φαίνονται οι φοίνικες… ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΝΑ «ΚΡΥΒΕΙ» ΤΗΝ ΠΟΛΗ και ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ.

2) ΜΠΑΝΙΕΡΕΣ, το μεγάλο έργο του νυν Δημάρχου. Με τα βράχια που τοποθετήθηκαν χάθηκε για πάντα μια μικρή «πλαζ», που κάποτε ήταν «σήμα κατατεθέν» του Ναυπλιακού Τουρισμού. Ένα πλήρως αψυχολόγητο έργο, που αλλοίωσε μια γοητευτική εικόνα της πόλης. Ρωτήστε τον, τώρα που λόγω προεκλογικής περιόδου δεν θα σας …μαλώσει, ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΣΕ αυτή η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ; Και ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ; Ο μόνος που κέρδισε από αυτό το έργο ήταν ο εργολάβος που έριξε εκεί τα βράχια… ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ.

3) ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΝΑΥΠΛΙΑ έργο του 1977. Μόλις είχαν τελειώσει τα έργα αναστήλωσης από τον αείμνηστο Πιτίδη, ο Δήμος Ναυπλιέων επέλεξε να τοποθετήσει ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ μια υδατοδεξαμενή. Ενώ μπορούσε να επιλέξει σε ισοϋψή τοποθεσία είτε στον Προφήτη Ηλία είτε στην πλαγιά του Παλαμηδιού… Με απλά λόγια καταστρέψαμε ένα μεσαιωνικό κάστρο για να φτιάξουμε δεξαμενή και να τοποθετήσουμε τις τεράστιες σωλήνες… Δεν σκεφτήκαμε καν τις γεωλογικές επιπτώσεις από την ορμή του νερού που πέφτει στην Δεξαμενή και μετά αναρωτιόμαστε γιατί γκρεμίζονται τα βράχια… ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΕΡΓΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ.

4) ΟΔΟΣ ΑΙΓΙΟΥ.
Πέραν των γνωστών καταστροφών (κοπές ευκαλύπτων, τσιμεντοστρώσεις κλπ.) η οδός Αιγίου ενώ είναι ένας βασικός δρόμος τον διαμορφώνουμε εντελώς … «κουτουρού». Μόνο και μόνο να πάρουμε τα λεφτά από την Ευρώπη και με την ευκαιρία να εξυπηρετήσουμε και κάποιους φίλους επαγγελματίες στην τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων στο δυτικό πεζοδρόμιο – ποδηλατόδρομο. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο Ναύπλιο είναι έντονο και έχει αρχίσει να υπονομεύει την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας. Θα έπρεπε να είχε προηγηθεί μια συγκοινωνιακή μελέτη αποσυμφόρησης της κίνησης. Την μελέτη αυτή θα είμαστε υποχρεωμένοι να την κάνουμε, ιδιαίτερα όταν θα αρχίσει να υλοποιείται η επέκταση του σχεδίου Πόλης. Τότε πολύ πιθανά να βρεθεί μια Δημοτική αρχή στο εγγύς μέλλον να ξηλώσει αυτό το έργο. Ο κ. Κωστούρος στα δώδεκα χρόνια που είναι Δήμαρχος δεν είδε και δεν αντιμετώπισε το πρόβλημα. Ο ίδιος μαζί με τον μελετητή τηςοδ. Αιγίου είχαν πει στη συγκέντρωση των περιοίκων ότι ΘΑ γίνει συγκοινωνιακή μελέτη βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή μονοδρόμησης ή όχι της Αιγίου. Δεν έγινε, αλλά το έργο προχώρησε… ΕΡΓΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ.

Τέτοια έργα να μην τα περιμένετε από την ΝΑΥΠΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ και τον υποψήφιο Δήμαρχο ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΠΟΥΛΟ. Πρώτον γιατί θα προηγείται δημόσια διαβούλευση και δεύτερον είναι μακριά από το γράμμα και το πνεύμα του προγράμματός μας (έχει αναρτηθεί στο nafpliaenomeni.gr)

ΝΑΥΠΛΙΟ, 10/9/2023
ΤΟΛΗΣ ΚΟΪΝΗΣ
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ