Πόση άραγε τεχνογνωσία χρειάζεται για να βάλεις ένα ρελέ ασφαλείας στον ηλεκτρικό πίνακα του σχολείου για να μην κινδυνεύουν τα παιδιά μας από ηλεκτροπληξία; Πόση μελέτη χρειάζεται για να κάνεις μία πολεοδομική τακτοποίηση ενός δημοσίου κτιρίου και τι φακέλους και έγγραφα πρέπει να βρεις για να υλοποιήσεις μία τέτοια διαδικασία; Πόση έρευνα είχαν κάνει "η ομάδα των έμπειρων στατικών μηχανικών του δήμου" που δεν αντιλήφθηκε τους σοβάδες και τα τούβλα που έπεσαν από την οροφή της αίθουσας του 2ου Δημοτικού το Μάιο;
Και φτάσαμε στην προχθεσινή καταιγίδα όπου από κεραυνούς καταστράφηκε η ηλεκτρική εγκατάσταση και ο μετσσχηματιστής του ΕΠΑΛ και του Γ’ Λυκείου και αντί να μεριμνήσει ο Δήμος να βάλει μία γεννήτρια μέχρις ότου διορθωθεί η βλάβη σε ένα μήνα ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ!
Γιατί είναι ανίκανος ο Δήμαρχος να ανταπεξέλθει σε ένα απλό πρόβλημα που αφορά δύο μεγάλα Λύκεια του Δήμου μας. Πόσα χρήματα άλλωστε απαιτούνται (όταν ξοδεύονται χιλιάδες ευρώ για ασήμαντα άλλα είδους πράγματα) για να εγκαταστήσει αλεξικέραυνα τουλάχιστον στα σχολικά κτίρια, προκειμένου να τα προστατεύσει από τους κεραυνούς?
Λυπάμαι Δήμαρχε, τέτοια τεχνογνωσία σαν τη δική σου ούτε έχω ούτε θα ήθελα ποτέ να αποκτήσω!
Υ.Γ. Πάει στοίχημα ότι θα σπεύσει να βάλει σε μία ημέρα γεννήτρια; Όπως έχω τονίσει πολλές φορές δε θέλει πολλά χρήματα, ενδιαφέρον και ικανότητα ιεράρχησης των αναγκών χρειάζεται.
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΛΤΕΖΟΣ
Λυπάμαι Δήμαρχε, τέτοια τεχνογνωσία σαν τη δική σου ούτε έχω ούτε θα ήθελα ποτέ να αποκτήσω!
Υ.Γ. Πάει στοίχημα ότι θα σπεύσει να βάλει σε μία ημέρα γεννήτρια; Όπως έχω τονίσει πολλές φορές δε θέλει πολλά χρήματα, ενδιαφέρον και ικανότητα ιεράρχησης των αναγκών χρειάζεται.
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΛΤΕΖΟΣ