Όμως, όπως εμφαίνεται στο από 06-06-2023 σχετικό έγγραφο του Δήμου Άργους - Μυκηνών το οποίο και δημοσιεύουμε προκύπτουν τα παρακάτω :
1. Η έγκριση των τεχνικών προδιαγραφών της προμήθειας αποφασίστηκε με το από 06-06-2023 εν λόγω έγγραφο!!!
2. Η έγκριση της διενέργειας της προμήθειας των οργάνων των παιδικών χαρών αποφασίστηκε επίσης με το από 06-06-2023 έγγραφο!!!
3. Η ανάθεση της εκτέλεσης της προμήθειας ποσού 37. 125,60 € στην εταιρία που ανέλαβε το έργο έγινε επίσης με το από 06-06-2023 έγγραφο!!!
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι πρώτα γίνεται η υλοποίηση του έργου και μετά να αποφασίζονται οι σχετικές αναθέσεις!!!
Μήπως κάτι δεν έχει γίνει σωστά;
Πάντως σίγουρα η σωστή σειρά δεν έχει ακολουθηθεί.
Επίσης μια σημαντική απορία έχουμε. Οι χώροι των παιδικών χαρών είναι πιστοποιημένοι και αδειοδοτημένοι;
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος γιατί παραιτήθηκε;
Θα ερευνησουμε αν πρόκειται για παρανομίες και θα επανέλθουμε.