ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023

Οι Τούρκοι κατασκευάζουν τεράστιο εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίο (Gemlik)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:44:00 μ.μ. | | |
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Μετά από την Togg και την Amperino η Τουρκία φαίνεται πως είναι έτοιμη να λανσάρει και τον τρίτο εγχώριο κατασκευαστή της, ο οποίος θα παράγει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Very ονομάζεται ο τρίτος στη σειρά κατασκευαστής της Τουρκίας που κάνει την εμφάνισή του μέσα σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα, έπειτα από τις Togg και Amperino. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της τούρκικης εταιρείας σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε μέσα σε μόλις 300 μέρες, σύμφωνα με τούρκικα μέσα ενημέρωσης από την «ομάδα» τεχνολογίας EVRY.

Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στο αστικό περιβάλλον και ανήκει στην κατηγορία των microcars από πλευρά προδιαγραφών, με το μήκος και το πλάτος του να βρίσκονται στα 3.700 και 1.500 χλστ. αντίστοιχα και το ύψος να φτάνει τα 1.660 χλστ. Φέρει τέσσερεις πόρτες και θα μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα.

Το Very θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα και στον στάνταρ εξοπλισμό του θα περιλαμβάνονται το ABS και δύο τουλάχιστον αερόσακοι.

Αναφορικά με τις διαθέσιμες μπαταρίες ιόντων λιθίου που θα τροφοδοτούν τον μικρό ηλεκτρικό κινητήρα των 400V που αποδίδει 140 Nm ροπής, οι επιλογές για τους ενδιαφερόμενους είναι τρεις. Στην πρότη περίπτωση η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας φτάνει τα 11 kWh, στη δεύτερη η χωρητικότητα διπλασιάζεται στα 22 kWh, ενώ στην τρίτη η μπαταρία κερδίζει ένα ακόμη 50% με την χωρητικότητά της να φτάνει τα 33 kWh.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας με τη μεγαλύτερη από τις τρεις μπαταρίες το αυτοκίνητο πόλης της τούρκικης εταιρείας θα μπορεί να διανύσει έως και 350 χλμ. με μία φόρτιση, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα.

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για την τιμή του, η οποία εκτιμάται κοντά στα διόλου ευκαταφρόνητα 18.300 ευρώ, ένα ποσό που θα αντιστοιχεί στην έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία και θα φτάνει έως και τα 22.900 ευρώ.

Για τα μοντέλα της Very θα κατασκευαστεί ένα νέο εργοστάσιο στην πόλη Gemlik (Κίος). Οι Τούρκοι έχουν ένα αισιόδοξο πλάνο κατασκευής για το εργοστάσιο, το οποίο και θέλουν να παράγει αυτοκίνητα το 2025, σε λιγότερο από δύο χρόνια, με αρχικό ρυθμό μάλιστα που φτάνει τις 10.000 μονάδες ετησίως.

Το πρώτο μοντέλο της Very θα προορίζεται για ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και για τις αγορές της Β. Αφρικής και της Μέσης Ανατολής ενώ οι Τούρκοι αναμένεται να το χρησιμοποιήσουν ως βάση για μια ολόκληρη οικογένεια αυτοκινήτων τα οποία προορίζονται ακόμη και για στρατιωτική χρήση.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ