Συγκεκριμένα στις 3/10/2023 ένα τμήμα της Γ’ Γυμνασίου συνοδευόμενο από την καθηγήτρια κ. Οικονόμου Αικατερίνη, επισκέφθηκαν το εργαστήριο Φυσικών επιστημών του ΕΚΦΕ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ και πραγματοποίησαν τη δράση που είχε διοργανωθεί από την υπεύθυνη του Ε.Κ.Φ.Ε. Αργολίδας κ. Κλεοπάτρας Μανουσάκη στην οποία συμμετείχε και ο υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Αργολίδας κ. Γιατράκος Ιωάννης.
Η δράση περιελάμβανε 5 κατάλληλα διαμορφωμένους σταθμούς πειραματισμού και συμμετοχής (βιωματικά εργαστήρια) στα θεματικά πεδία Πληροφορική & Ηλεκτρονική, Τεχνολογία Ηλιακής Ενέργειας, Βιονική, Οπτικές Τεχνολογίες και Συντήρηση Μνημείων.
Οι σταθμοί προσέφεραν επιλεγμένο υλικό για μια θεματική ενότητα με την οποία οι μαθητές/μαθήτριες μπόρεσαν να ασχοληθούν ατομικά ή ομαδικά και να τη διερευνήσουν. Για παράδειγμα, κατάφεραν να προγραμματίσουν ένα ρομπότ, να ανακαλύψουν τι βρίσκεται μέσα στο κινητό τους (σταθμός πληροφορικής & Ηλεκτρονικής), να εξερευνήσουν τις πρώτες ύλες για την τεχνολογία της ηλιακής ενέργειας (σταθμός Τεχνολογία Ηλιακής Ενέργειας), να φτιάξουν μια κατασκευή στέρεη από χαρτί, να μελετήσουν τη φύση με εφαρμογές στην καθημερινότητα (σταθμός Βιονική), να ανακαλύψουν οπτικά φαινόμενα, πως το φως γίνεται μήνυμα (σταθμός Οπτικές Τεχνολογίες), να αναλύσουν δομικά υλικά στο μικροσκόπιο, να σχεδιάσουν το εκμαγείο ενός κομματιού μνημείου που έλειπε (σταθμός Συντήρηση Μνημείων).
Τα βιωματικά ερεθίσματα του Parcours, βοήθησαν τους μαθητές/ μαθήτριες να συνεργαστούν σε κλίμα ομαδικότητας και αλληλεγγύης. Μέσω αυτής της δράσης κατάφεραν να αντιληφθούν ποια είναι τα δικά τους ενδιαφέροντα και δυνατά σημεία, ώστε συνειδητά να συγκρατήσουν τις εμπειρίες που απέκτησαν και να αναπτύξουν νέες ιδέες για την επιλογή του επαγγέλματος τους μελλοντικά.
Η δράση περιελάμβανε 5 κατάλληλα διαμορφωμένους σταθμούς πειραματισμού και συμμετοχής (βιωματικά εργαστήρια) στα θεματικά πεδία Πληροφορική & Ηλεκτρονική, Τεχνολογία Ηλιακής Ενέργειας, Βιονική, Οπτικές Τεχνολογίες και Συντήρηση Μνημείων.
Οι σταθμοί προσέφεραν επιλεγμένο υλικό για μια θεματική ενότητα με την οποία οι μαθητές/μαθήτριες μπόρεσαν να ασχοληθούν ατομικά ή ομαδικά και να τη διερευνήσουν. Για παράδειγμα, κατάφεραν να προγραμματίσουν ένα ρομπότ, να ανακαλύψουν τι βρίσκεται μέσα στο κινητό τους (σταθμός πληροφορικής & Ηλεκτρονικής), να εξερευνήσουν τις πρώτες ύλες για την τεχνολογία της ηλιακής ενέργειας (σταθμός Τεχνολογία Ηλιακής Ενέργειας), να φτιάξουν μια κατασκευή στέρεη από χαρτί, να μελετήσουν τη φύση με εφαρμογές στην καθημερινότητα (σταθμός Βιονική), να ανακαλύψουν οπτικά φαινόμενα, πως το φως γίνεται μήνυμα (σταθμός Οπτικές Τεχνολογίες), να αναλύσουν δομικά υλικά στο μικροσκόπιο, να σχεδιάσουν το εκμαγείο ενός κομματιού μνημείου που έλειπε (σταθμός Συντήρηση Μνημείων).
Τα βιωματικά ερεθίσματα του Parcours, βοήθησαν τους μαθητές/ μαθήτριες να συνεργαστούν σε κλίμα ομαδικότητας και αλληλεγγύης. Μέσω αυτής της δράσης κατάφεραν να αντιληφθούν ποια είναι τα δικά τους ενδιαφέροντα και δυνατά σημεία, ώστε συνειδητά να συγκρατήσουν τις εμπειρίες που απέκτησαν και να αναπτύξουν νέες ιδέες για την επιλογή του επαγγέλματος τους μελλοντικά.