Ειδικότερα σημειώθηκαν:
-1 θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα με 2 νεκρούς,
-2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα με 2 σοβαρά τραυματίες,
-18 ελαφρά τροχαία ατυχήματα με 21 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:
-2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα με 2 σοβαρά τραυματίες,
-18 ελαφρά τροχαία ατυχήματα με 21 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:
-Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος.
-Μη τήρηση κανόνων κυκλοφορίας πεζών.
-Υπερβολική ταχύτητα.
-Παραβιάσεις σήμανσης.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, το Νοέμβριο του 2023, συγκροτήθηκαν 578 συνεργεία ελέγχων μέθης, ενώ πραγματοποιήθηκαν 11.751 έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν 103 παραβάσεις.
Επιπλέον, το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν, εκτός των άλλων και 2.470 επικίνδυνες παραβάσεις.
Ειδικότερα βεβαιώθηκαν:
-Μη τήρηση κανόνων κυκλοφορίας πεζών.
-Υπερβολική ταχύτητα.
-Παραβιάσεις σήμανσης.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, το Νοέμβριο του 2023, συγκροτήθηκαν 578 συνεργεία ελέγχων μέθης, ενώ πραγματοποιήθηκαν 11.751 έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν 103 παραβάσεις.
Επιπλέον, το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν, εκτός των άλλων και 2.470 επικίνδυνες παραβάσεις.
Ειδικότερα βεβαιώθηκαν:
1.727 για υπερβολική ταχύτητα,
245 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
181 για Κ.Τ.Ε.Ο.,
132 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση,
59 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
46 για παραβίαση σηματοδότη,
38 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
20 για αντικανονικό προσπέρασμα,
10 για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά,
8 για αντικανονικούς ελιγμούς,
4 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων.
245 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
181 για Κ.Τ.Ε.Ο.,
132 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση,
59 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
46 για παραβίαση σηματοδότη,
38 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
20 για αντικανονικό προσπέρασμα,
10 για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά,
8 για αντικανονικούς ελιγμούς,
4 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων.