Όπως αναγράφεται στο ΦΕΚ, με τον χιλιομετρικό συντελεστή για την Καρδίτσα, την Αργολίδα, τη Δράμα, τη Θήβα, τα Ιωάννινα, την Καβάλα, τη Λιβαδειά, τη Μεσσηνία, τη Ξάνθη, την Πιερία, τη Σέρρες, τα Τρίκαλα, τη Φθιώτιδα, τη Χαλκιδική, να διαμορφώνεται στο 0,0931.
Κατά τους επαγγελματίες του κλάδου, η άνοδος της τιμής των εισιτηρίων υπήρξε επιβεβλημένη λόγω αυξημένου λειτουργικού κόστους, ενώ η τελευταία φορά που ανατιμήθηκαν τα κόμιστρα των ΚΤΕΛ ήταν το 2010.
«Το κοινωνικό έργο των ΚΤΕΛ συνεχίστηκε παρά τις αντίξοες συνθήκες που ενέσκηψαν όλα αυτά τα χρόνια. Απορροφήσαμε ως Αστικά ΚΤΕΛ όλους τους οικονομικούς κραδασμούς που προκάλεσαν οι αλλεπάλληλες οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις, σεβόμενοι πρώτα από όλα την κοινωνία και το επιβατικό μας κοινό» δήλωσε ο Μιχάλης Σακελλαρίου, πρόεδρος της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΣ) και διευθύνων σύμβουλος των ΚΤΕΛ Λάρισας.