Επειδή, όπως αναφέρεται, η πολύ μεγάλη κλίμακα του μετώπου του προτεινόμενου κτηριακού συγκροτήματος, η ομοιομορφία των κτηρίων που το απαρτίζουν και αναπτύσσονται σε εξαιρετικά μεγάλο μήκος και η χρήση αναγνωρίσιμων μορφών προερχόμενων από άλλα περιβάλλοντα δεν συνάδουν με την προστατευόμενη –από την αρχαιολογική νομοθεσία - Παλαιά Πόλη του Ναυπλίου και με τα εξέχοντα μνημεία της.
Προφανώς, απαιτούνται τροποποιήσεις για την επένδυση που είναι ύψους 25 εκατ. ευρώ και αποτελούσε μάλιστα το πρώτο ΣΔΙΤ για μαρίνα. Αλλά να δούμε και τη συνέχεια...
Η ΣΔΙΤ είχε διάρκεια έως 40 έτη, με ανάδοχο την ΤΕΚΑΛ. Κατά πληροφορίες, προβλέπεται η κατασκευή τουριστικής μαρίνας χωρητικότητας 210 θέσεων στο Ναύπλιο, 500 μέτρα βόρεια από το υπάρχον λιμάνι, με δυνατότητα σε αυτή ελλιμενισμού σκαφών μήκους 8 έως 12 μέτρα ενώ θα καταλαμβάνει θαλάσσιο μέτωπο μήκους 320 μέτρων περίπου.