Χρειάζεται άμεση επέμβαση διάσωσης – σωτηρίας του δικτύου και έπειτα, πρέπει να ακολουθήσει η επαναλειτουργία αυτού. Θέλουμε να κηρυχθεί η ιστορική γραμμή, μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς εν λειτουργία. Οι τοπικές αρχές που είναι; Δεν μπορεί να κρύβεται κανένας. Θέλουμε συμπαράσταση. Ως εδώ και μη παρέκει“.
Αυτά, μεταξύ άλλων, τόνισε στην ομιλία του, ο βασικός εισηγητής της εκδήλωσης που έγινε στην Τρίπολη, για τη γνωστοποίηση του Κινήματος για τη Διάσωση και την Επαναλειτουργία του Σιδηρόδρομου της Πελοποννήσου, εκπαιδευτικός, Κώστας Μπρούσαλης.
Στην ανοιχτή σύσκεψη του Εργατικού Κέντρου Αρκαδίας, έγινε γνωστό, ότι η Συντονιστική Επιτροπή του Κινήματος, έχει καταθέσει ερώτηση στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχό, για να ενημερωθεί εάν τα 14,5 εκατ. ευρώ που ήταν να επενδυθούν για την γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, ισχύουν και εάν αυτά τα χρήματα υπάρχουν και σήμερα. Ζητούν επίσης, να ενημερωθούν για τις προθέσεις της νέας Περιφερειακής Αρχής, πάνω στο θέμα της επαναλειτουργίας της μετρικής γραμμής.
Επίσης, έγινε γνωστό, ότι, στις 15 Μαρτίου 2024, θα βρεθεί στην Αρκαδία, κλιμάκιο απ’ την Ελβετία, όπου και θα δει από κοντά το δίκτυο.
Θυμίζουμε, ότι, το 2016, το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης, είχε ετοιμάσει μελέτη για να κηρυχθεί ο σιδηρόδρομος της Πελοποννήσου, ως μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της Ουνέσκο, εν ενεργεία.
Στην εκδήλωση, διαβάστηκαν γραπτές αναφορές από ειδικούς του τρένου, ενώ υπήρξαν και τοποθετήσεις μελών του Κινήματος, αλλά και ατόμων που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.
Κατατέθηκαν προτάσεις για τις επόμενες δράσεις του Κινήματος.
Το επόμενο χρονικό διάστημα, το Κίνημα, θα επιχειρήσει να μεγαλώσει και να ξεκινήσει τις παρεμβάσεις.
Οι άνθρωποι της Συντονιστικής Επιτροπής, κάλεσαν τον απλό κόσμο να συμμετέχει στο Κίνημα και να ενεργοποιηθεί στις όποιες δράσεις του.
Το δίκτυο Κόρινθος – Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα, εδώ και 13 χρόνια παραμένει εκτός λειτουργίας.
Το 2002 αποφασίστηκε να γίνει αναβάθμιση της γραμμής. Το διάστημα 2004 – 2009 έγιναν τα έργα. Τον Αύγουστο του 2010, λειτούργησε το δίκτυο μέχρι και τις αρχές Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου. Μάλιστα, προβλεπόταν η απόσταση Αθήνα – Τρίπολη να φτάσει στις 2,30 ώρες. Τελικά, τα δρομολόγια σταμάτησαν και έπαψε να υφίσταται το συγκοινωνιακό έργο. Ακολούθησαν οι μνημονιακές εποχές.
Αυτά, μεταξύ άλλων, τόνισε στην ομιλία του, ο βασικός εισηγητής της εκδήλωσης που έγινε στην Τρίπολη, για τη γνωστοποίηση του Κινήματος για τη Διάσωση και την Επαναλειτουργία του Σιδηρόδρομου της Πελοποννήσου, εκπαιδευτικός, Κώστας Μπρούσαλης.
Στην ανοιχτή σύσκεψη του Εργατικού Κέντρου Αρκαδίας, έγινε γνωστό, ότι η Συντονιστική Επιτροπή του Κινήματος, έχει καταθέσει ερώτηση στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχό, για να ενημερωθεί εάν τα 14,5 εκατ. ευρώ που ήταν να επενδυθούν για την γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, ισχύουν και εάν αυτά τα χρήματα υπάρχουν και σήμερα. Ζητούν επίσης, να ενημερωθούν για τις προθέσεις της νέας Περιφερειακής Αρχής, πάνω στο θέμα της επαναλειτουργίας της μετρικής γραμμής.
Επίσης, έγινε γνωστό, ότι, στις 15 Μαρτίου 2024, θα βρεθεί στην Αρκαδία, κλιμάκιο απ’ την Ελβετία, όπου και θα δει από κοντά το δίκτυο.
Θυμίζουμε, ότι, το 2016, το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης, είχε ετοιμάσει μελέτη για να κηρυχθεί ο σιδηρόδρομος της Πελοποννήσου, ως μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της Ουνέσκο, εν ενεργεία.
Στην εκδήλωση, διαβάστηκαν γραπτές αναφορές από ειδικούς του τρένου, ενώ υπήρξαν και τοποθετήσεις μελών του Κινήματος, αλλά και ατόμων που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.
Κατατέθηκαν προτάσεις για τις επόμενες δράσεις του Κινήματος.
Το επόμενο χρονικό διάστημα, το Κίνημα, θα επιχειρήσει να μεγαλώσει και να ξεκινήσει τις παρεμβάσεις.
Οι άνθρωποι της Συντονιστικής Επιτροπής, κάλεσαν τον απλό κόσμο να συμμετέχει στο Κίνημα και να ενεργοποιηθεί στις όποιες δράσεις του.
Το δίκτυο Κόρινθος – Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα, εδώ και 13 χρόνια παραμένει εκτός λειτουργίας.
Το 2002 αποφασίστηκε να γίνει αναβάθμιση της γραμμής. Το διάστημα 2004 – 2009 έγιναν τα έργα. Τον Αύγουστο του 2010, λειτούργησε το δίκτυο μέχρι και τις αρχές Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου. Μάλιστα, προβλεπόταν η απόσταση Αθήνα – Τρίπολη να φτάσει στις 2,30 ώρες. Τελικά, τα δρομολόγια σταμάτησαν και έπαψε να υφίσταται το συγκοινωνιακό έργο. Ακολούθησαν οι μνημονιακές εποχές.