Η θέση εργασίας έχει διευρυμένες αρμοδιότητες υπαλλήλου υποδοχής και ταυτόχρονα ελέγχου ορθής λειτουργίας του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του ωραρίου εργασίας. Στις αρμοδιότητες περιλαμβάνονται room division, εξυπηρέτηση πελατών στο lobby bar, διαχείριση προβλημάτων, ενημέρωση και εξυπηρέτηση επιθυμιών πελατών, concierge αλλά και συνεργασία με το τμήμα εστίασης, καθαριότητας και συντήρησης, με στόχο με στόχο πάντα την μέγιστη ικανοποίηση των πελατών και την παροχή υψηλού επίπεδου υπηρεσιών φιλοξενίας.
Απαιτούνται τίτλοι σπουδών ανάλογης κατεύθυνσης και εκπαίδευσης, προϋπηρεσία σε θέση υποδοχής τουλάχιστον ένα έτος, άριστη γνώση Αγγλικών, όπως επίσης και ικανότητες χειρισμού Η/Υ (εφαρμογές word - excel και εφαρμογές διαδικτύου κ.λπ). Η γνώση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
Συμπεριφορές / Ικανότητες
Προσανατολισμός στον πελάτη και στην επίτευξη αποτελέσματος.
Εργατικότητα και ακεραιότητα.
Διαχείριση προβλημάτων.
Ομαδικότητα και συνεργασία.
Παρέχονται άριστες συνθήκες και περιβάλλον εργασίας, προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης μέσω συνεχούς εκπαίδευσης (on the job training), μακροχρόνια συνεργασία και ανταγωνιστικές απολαβές (ανάλογες των προσόντων).
Παρακαλούμε, στείλτε μας τα βιογραφικά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@hotelperivoli.com
Εργατικότητα και ακεραιότητα.
Διαχείριση προβλημάτων.
Ομαδικότητα και συνεργασία.
Παρέχονται άριστες συνθήκες και περιβάλλον εργασίας, προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης μέσω συνεχούς εκπαίδευσης (on the job training), μακροχρόνια συνεργασία και ανταγωνιστικές απολαβές (ανάλογες των προσόντων).
Παρακαλούμε, στείλτε μας τα βιογραφικά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@hotelperivoli.com