ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Πανελλήνιες Εξετάσεις: Ευχές για καλή επιτυχία και οδηγίες από το 1ο Λύκειο Άργους

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:48:00 π.μ. | |
Πανελλήνιες Εξετάσεις
Στους απόφοιτους της Γ' Λυκείου που αποχαιρετούνε το σχολείο μας και «απογειώνονται» για ένα νέο ξεκίνημα στην Γ' Β/θμια εκπαίδευση, αλλά και σε όλους του μαθητές και μαθήτριες που συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις, εύχομαι καλή επιτυχία, δύναμη και καλή συνέχεια στην πορεία της ζωής τους για γνώση και μάθηση με πολλές επιτυχίες και διακρίσεις.


Στους συνοδοιπόρους τους, τους γονείς και τους καθηγητές, οι οποίοι στηρίζουν κάθε προσπάθεια σας εύχομαι καλή υπομονή. Με σοβαρότητα, νηφαλιότητα και αυτοπεποίθηση, να προσπαθήσετε να αξιοποιήσετε τις γνώσεις που πήρατε από τους εκπαιδευτικούς σας, τις θυσίες και τους κόπους σας..

Η έκβαση αυτή της μάχης, αν και πολύ σημαντική, να είστε βέβαιοι ότι δεν ορίζει ούτε προδιαγράφει τη ζωή σας. Θα σας δοθούν κι άλλες ευκαιρίες να ανοίξετε τα φτερά σας και να κάνετε τα όνειρά σας πραγματικότητα. Εμείς οι καθηγητές σας πάντα θα σας αγαπούμε, θα σας σκεφτόμαστε και θα είμαστε περήφανοι για σας! Καλή επιτυχία, παιδιά μας!!!

ΟΔΗΓΙΕΣ

• Την ημέρα της εξέτασης στις 07:45 θα πρέπει να βρίσκομαι στο Εξεταστικό Κέντρο, γιατί στις 08:00 κλείνει η πόρτα και δεν επιτρέπεται πέραν αυτής της ώρας η είσοδος.

Την ημέρα των εξετάσεων θα πρέπει να έχουμε απαραιτήτως μαζί μας:

1. Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο

2. Δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι)

3. Τρία στυλό (μπλε ή μαύρου χρώματος), μολύβι, γόμα και ξύστρα

4. Γεωμετρικά όργανα, όπου χρειάζονται

5. Ένα μπουκαλάκι με νερό ή χυμό

6. Ένα ρολόι χειρός, ώστε να διαχειριζόμαστε σωστά τον χρόνο μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης (όχι smartwatch)

Κατά τη διάρκεια της τρίωρης δοκιμασίας


• Διαβάζουμε τα θέματα αργά και προσεκτικά, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τι ζητείται, ξεκινάμε από αυτά που γνωρίζουμε καλύτερα και είναι κατά τη γνώμη μας ευκολότερα.

• Αφού απαντήσουμε κάποιο ερώτημα, καλό θα ήταν να διαβάσουμε άλλη μία φορά την εκφώνηση.

• Ερωτήσεις που μας φαίνονται γνωστές και εύκολες χρειάζονται περισσότερη προσοχή.

• Ακόμη και αν κάποιο από τα θέματα δεν μας θυμίζει κάτι, δεν πρέπει να απογοητευτούμε, καθώς μπορεί στη συνέχεια της εξέτασης να «καθαρίσει» το μυαλό μας και να το κατανοήσουμε.

• Δεν αποκαρδιωνόμαστε από τυχόν δύσκολα θέματα και, κυρίως, δεν τα παρατάμε. Τα θέματα όσο δύσκολα φαίνονται σε εμάς άλλο τόσο δύσκολα φαίνονται και στους άλλους μαθητές.

• Χρησιμοποιούμε, όπου χρειάζεται, το πρόχειρο (δηλαδή, τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου).

• Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιμείνουμε για πολλή ώρα σε κάποιο θέμα που μας δυσκολεύει ιδιαίτερα. Πρέπει να προχωρήσουμε, να αντιμετωπίσουμε τα υπόλοιπα ζητούμενα και μετά να επιστρέψουμε στο ερώτημα που δεν λύσαμε και να αφοσιωθούμε σε αυτό.

• Γράφουμε ό,τι γνωρίζουμε, ακόμη και αν δεν είμαστε σίγουροι· δεν αφήνουμε κανένα ερώτημα χωρίς απάντηση.

• Το γραπτό μας πρέπει να αποπνέει σιγουριά και να δίνουμε σαφείς απαντήσεις, ώστε ο διορθωτής να μην έχει την παραμικρή αμφιβολία για τις γνώσεις μας.

• Προσέχουμε την εμφάνιση του γραπτού μας, ώστε να είναι ευανάγνωστο. Ένα καλά δομημένο και καθαρογραμμένο γραπτό είναι βέβαιο πως προκαταβάλλει θετικά τον διορθωτή.

• Κατανέμουμε σωστά τον χρόνο ανάμεσα στα θέματα, ώστε να αφήσουμε τουλάχιστον 10 λεπτά για να ξαναδιαβάσουμε τις απαντήσεις μας και να διορθώσουμε τυχόν ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη.

• Δεν βιαζόμαστε. Αν μέσα στον ενθουσιασμό μας βιαστούμε, υπάρχει κίνδυνος να δώσουμε λανθασμένες απαντήσεις.

• Ακόμα και αν έχουμε τελειώσει νωρίτερα, εξαντλούμε τον χρόνο της εξέτασης! Διαβάζουμε ξανά και ξανά τις απαντήσεις μας, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τίποτα δεν διέφυγε από την προσοχή μας.

• Αφού τελειώσει η εξέταση… τελείωσε και το μάθημα αυτό! Δεν μπορούμε να ξέρουμε απολύτως τι γράψαμε και, κυρίως, δεν ξέρουμε πώς έχουν γράψει οι άλλοι. Ας μην ξεχνάμε ότι ο βαθμός μας συγκρίνεται με τους βαθμούς των άλλων υποψηφίων.

Στόχος μας, πλέον, είναι το επόμενο μάθημα και διαγράφουμε τα συναισθήματά μας μετά το τέλος της εξέτασης.

Πριν από τις εξετάσεις

• Παύουμε να επαναλαμβάνουμε στον εαυτό μας ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι κάτι φοβερό, που δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε.

• Οι επιδόσεις δεν είναι «ή του ύψους ή του βάθους». Υπάρχουν αξιόλογες λύσεις στο μηχανογραφικό δελτίο για όλες τις βαθμολογικές δυνατότητες, αρκεί να συγκεντρώσουμε την προσοχή μας, για να υπερβούμε τον πήχη της Ε.Β.Ε.

• Αξιοποιούμε το ασφαλές μας περιβάλλον από ανθρώπους που μας γνωρίζουν καλά (Γονείς, Φίλοι, Καθηγητές), οι οποίοι είναι βέβαιο πως και σε αυτήν τη δοκιμασία θα βρίσκονται δίπλα μας, μοιραζόμενοι τις αγωνίες μας και τις ανησυχίες μας.

• Δεν χρειάζεται να αναστατωνόμαστε από φήμες της τελευταίας στιγμής για «SOS» θέματα, που δεν επιβεβαιώνονται ποτέ.

• Δεν ξενυχτάμε το βράδυ πριν από κάθε εξέταση. Καλύτερα να κλείσουμε από νωρίς τα βιβλία και να κάνουμε το πρωί μια σύντομη επανάληψη.

• Η διατροφή μας, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια των Εξετάσεων, θα πρέπει να είναι ισορροπημένη. Ειδικά το βράδυ της παραμονής κάθε εξέτασης αποφεύγουμε τις διατροφικές υπερβολές και καταναλώνουμε ένα ελαφρύ γεύμα.

• Την ημέρα της εξέτασης στις 07:45 θα πρέπει να βρίσκομαι στο Εξεταστικό Κέντρο, γιατί στις 08:00 κλείνει η πόρτα και δεν επιτρέπεται πέραν αυτής της ώρας η είσοδος.

H Διευθύντρια
Λένα Παπαθανασίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ