Ι. Τροχαία Ατυχήματα.
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν -32- τροχαία ατυχήματα με -34- παθόντες (νεκροί και σοβαρά τραυματίες).
Ειδικότερα σημειώθηκαν:
-4- θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, με -4- νεκρούς,
-1- σοβαρό τροχαίο ατύχημα, με -1- σοβαρά τραυματία,
-27- ελαφρά τροχαία ατυχήματα, με -29- ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:Μη τήρηση κανόνων κυκλοφορίας πεζών.
Απόσπαση της προσοχής του οδηγού.
Αντικανονικό προσπέρασμα.
Ολισθηρότητα οδοστρώματος.
Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος.
Παραβιάσεις σήμανσης.
Παραβίαση προτεραιότητας.
ΙΙ. Δράσεις Τροχονομικής Αστυνόμευσης.
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας και οι Υπηρεσίες μεικτής αρμοδιότητας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο, ενώ επιπλέον πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση ημερίδες και ενημερώσεις του κοινού.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον Απρίλιο του 2024, συγκροτήθηκαν -646- συνεργεία ελέγχων μέθης, ενώ πραγματοποιήθηκαν –13.438- έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν -164- παραβάσεις.
Επιπλέον, το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν, εκτός των άλλων και -4.459- επικίνδυνες παραβάσεις. Ειδικότερα βεβαιώθηκαν:-2.759- για υπερβολική ταχύτητα,
-526- για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
-389- για Κ.Τ.Ε.Ο.,
-365- για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση,
-106- για αντικανονικό προσπέρασμα,
-101- για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
-68- για παραβίαση σηματοδότη,
-64- για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
-30– για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
-26- για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά,
-25- για αντικανονικούς ελιγμούς.
-1- σοβαρό τροχαίο ατύχημα, με -1- σοβαρά τραυματία,
-27- ελαφρά τροχαία ατυχήματα, με -29- ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:Μη τήρηση κανόνων κυκλοφορίας πεζών.
Απόσπαση της προσοχής του οδηγού.
Αντικανονικό προσπέρασμα.
Ολισθηρότητα οδοστρώματος.
Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος.
Παραβιάσεις σήμανσης.
Παραβίαση προτεραιότητας.
ΙΙ. Δράσεις Τροχονομικής Αστυνόμευσης.
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας και οι Υπηρεσίες μεικτής αρμοδιότητας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο, ενώ επιπλέον πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση ημερίδες και ενημερώσεις του κοινού.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον Απρίλιο του 2024, συγκροτήθηκαν -646- συνεργεία ελέγχων μέθης, ενώ πραγματοποιήθηκαν –13.438- έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν -164- παραβάσεις.
Επιπλέον, το ίδιο χρονικό διάστημα βεβαιώθηκαν, εκτός των άλλων και -4.459- επικίνδυνες παραβάσεις. Ειδικότερα βεβαιώθηκαν:-2.759- για υπερβολική ταχύτητα,
-526- για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
-389- για Κ.Τ.Ε.Ο.,
-365- για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση,
-106- για αντικανονικό προσπέρασμα,
-101- για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
-68- για παραβίαση σηματοδότη,
-64- για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
-30– για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
-26- για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά,
-25- για αντικανονικούς ελιγμούς.