Του επιβλήθηκε από το δικαστήριο 6 χρόνια κάθειρξη με αναστολή, που πρακτικά σημαίνει ότι ο 49χρονος μπορεί να συνεχίσει να κυκλοφορεί ελεύθερος.
Στο Mega μίλησε ο γιος της γυναίκας που πέθανε μαζί με τους δύο θείους του. Οι δύο τελευταίοι σκοτώθηκαν ακαριαία από το ταχύπλοο του σκάφους, ενώ η άτυχη γυναίκα ταλαιπωρήθηκε για 2 χρόνια στο νοσοκομείο βαριά τραυματισμένη, μέχρι που άφησε την τελευταία της πνοή.
"Πιο μεγάλη ζημιά είχε γίνει στο κεφάλι, της δημιουργούσε και κινητικά προβλήματα, αλλά και νοητικά ήταν σε μία άλλη φάση", είπε ο γιος της.
Το δυστύχημα είχε σημειωθεί τον Αύγουστο του 2019. Το 12μετρο ταχύπλοο, που είχε δύο εξωλέμβιες 350 ίππων η κάθε μία, έκοψε στη μέση τη βάρκα που βρίσκονταν τα τρία αδέρφια και συνέχισε την πορεία του.
Ο Γάλλος χειριστής αποβίβασε τα 10 άτομα που μετέφερε και παρουσιάστηκε με δικηγόρο στο Λιμενικό, 16 ώρες αργότερα όταν συνειδητοποίησε ότι ο εντοπισμός του ήταν θέμα χρόνου.
"Δεν εμφανίστηκα αμέσως γιατί είχα τραυματιστεί. Δεν έφυγα μετά το δυστύχημα. Βούτηξα πολλές φορές στη θάλασσα και βοήθησα στον εντοπισμό της μίας σορού. Δεν ήμουν μεθυσμένος, απλά δεν είδα έγκαιρα τη βάρκα των ανθρώπων", ανέφερε τότε ο Γάλλος χειριστής του ταχύπλοου.
Οι φθορές στις προπέλες και στη δεξιά πλευρά του ταχύπλοου, μαρτυρούσαν τα όσα είχαν προηγηθεί, με τον κατηγορούμενο να υποστηρίζει από την πρώτη στιγμή πως δεν έτρεχε και δεν είδε τη βάρκα με τα τρία αδέρφια.
Τους συγγενείς των θυμάτων εκπροσώπησε την περασμένη Παρασκευή, ο Απόστολος Λύτρας, που είχε αναλάβει την υπόθεση από την αρχή.
Από τις έρευνες που έγιναν διαπιστώθηκε πως η βάρκα των θυμάτων είχε εκείνη τη νύχτα φώτα ναυσιπλοΐας. Τα θύματα ήταν αδύνατον να αποφύγουν το ταχύπλοο.
"Η ταχύτητα ήταν πάνω από 40 κόμβους. Η ταχύτητα ήταν εγκληματική", είπε ο γιος του θύματος.
Στην απολογία του, ο 44χρονος Γάλλος χειριστής επανέλαβε ότι δεν αδιαφόρησε μετά το δυστύχημα. Εξέφρασε την οδύνη του, γι’ αυτό που συνέβη, το οποίο όπως ανέφερε θα στοιχειώνει τις σκέψεις του, για το υπόλοιπο της ζωής του.
Στο Mega μίλησε ο γιος της γυναίκας που πέθανε μαζί με τους δύο θείους του. Οι δύο τελευταίοι σκοτώθηκαν ακαριαία από το ταχύπλοο του σκάφους, ενώ η άτυχη γυναίκα ταλαιπωρήθηκε για 2 χρόνια στο νοσοκομείο βαριά τραυματισμένη, μέχρι που άφησε την τελευταία της πνοή.
"Πιο μεγάλη ζημιά είχε γίνει στο κεφάλι, της δημιουργούσε και κινητικά προβλήματα, αλλά και νοητικά ήταν σε μία άλλη φάση", είπε ο γιος της.
Το δυστύχημα είχε σημειωθεί τον Αύγουστο του 2019. Το 12μετρο ταχύπλοο, που είχε δύο εξωλέμβιες 350 ίππων η κάθε μία, έκοψε στη μέση τη βάρκα που βρίσκονταν τα τρία αδέρφια και συνέχισε την πορεία του.
Ο Γάλλος χειριστής αποβίβασε τα 10 άτομα που μετέφερε και παρουσιάστηκε με δικηγόρο στο Λιμενικό, 16 ώρες αργότερα όταν συνειδητοποίησε ότι ο εντοπισμός του ήταν θέμα χρόνου.
"Δεν εμφανίστηκα αμέσως γιατί είχα τραυματιστεί. Δεν έφυγα μετά το δυστύχημα. Βούτηξα πολλές φορές στη θάλασσα και βοήθησα στον εντοπισμό της μίας σορού. Δεν ήμουν μεθυσμένος, απλά δεν είδα έγκαιρα τη βάρκα των ανθρώπων", ανέφερε τότε ο Γάλλος χειριστής του ταχύπλοου.
Οι φθορές στις προπέλες και στη δεξιά πλευρά του ταχύπλοου, μαρτυρούσαν τα όσα είχαν προηγηθεί, με τον κατηγορούμενο να υποστηρίζει από την πρώτη στιγμή πως δεν έτρεχε και δεν είδε τη βάρκα με τα τρία αδέρφια.
Τους συγγενείς των θυμάτων εκπροσώπησε την περασμένη Παρασκευή, ο Απόστολος Λύτρας, που είχε αναλάβει την υπόθεση από την αρχή.
Από τις έρευνες που έγιναν διαπιστώθηκε πως η βάρκα των θυμάτων είχε εκείνη τη νύχτα φώτα ναυσιπλοΐας. Τα θύματα ήταν αδύνατον να αποφύγουν το ταχύπλοο.
"Η ταχύτητα ήταν πάνω από 40 κόμβους. Η ταχύτητα ήταν εγκληματική", είπε ο γιος του θύματος.
Στην απολογία του, ο 44χρονος Γάλλος χειριστής επανέλαβε ότι δεν αδιαφόρησε μετά το δυστύχημα. Εξέφρασε την οδύνη του, γι’ αυτό που συνέβη, το οποίο όπως ανέφερε θα στοιχειώνει τις σκέψεις του, για το υπόλοιπο της ζωής του.