Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
Δράση για τις Ευρωεκλογές στο 2ο Λύκειο Ναυπλίου
Κατηγορίες:
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
,
ΝΑΥΠΛΙΟ
Στις 18 Απριλίου είχαμε τη μεγάλη τιμή και χαρά να φιλοξενούμε διαδικτυακά στο πλαίσιο του προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου – EPAS» τον κ. Μιχάλη Φεφέ, Καθηγητή του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και τον κ. Σταύρο Σαμουηλίδη, Υπεύθυνο Ψηφιακών Μέσων του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο λιμάνι από το Λιμεναρχείο Ναυπλίου για το Run Greece και το Mediterranean Yacht Show
Ανακοινώνεται ότι για την εύρυθμη διεξαγωγή της Αθλητικής Διοργάνωσης "RUN GREECE ΝΑΥΠΛΙΟ 2024" απαγορεύεται η κυκλοφορία και η στάθμευση όλων των οχημάτων σε τμήμα της χερσαίας ζώνης λιμένα Ναυπλίου και συγκεκριμένα:
Νεαροί γράφουν ποίηση στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα, σαν να «ξαναρχίσεις από το μηδέν»
Κατηγορίες:
ΓΚΕΛΗ ΝΤΗΛΙΑ
,
ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΥΛΩΝΑ
Της Γκέλης Ντηλιά
Η παρουσία του Πέτρου Δαμιανού στο Ε.Κ.Κ.Ν.Α. μετρά από το 2000 ως Διευθυντής Γυμνασίου, Λυκείου και αργότερα ΙΕΚ και είναι όχι μόνο πολύτιμη, αλλά και καταλυτική. Ήδη από το 1997 συνέβαλε δυναμικά στο εγχείρημα δημιουργίας σχολείου στις Φυλακές, για πρώτη φορά από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.
Η παρουσία του Πέτρου Δαμιανού στο Ε.Κ.Κ.Ν.Α. μετρά από το 2000 ως Διευθυντής Γυμνασίου, Λυκείου και αργότερα ΙΕΚ και είναι όχι μόνο πολύτιμη, αλλά και καταλυτική. Ήδη από το 1997 συνέβαλε δυναμικά στο εγχείρημα δημιουργίας σχολείου στις Φυλακές, για πρώτη φορά από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.
Η παιδική χορωδία «Φάρος» Πορτοχελίου στην υποδοχή της Ολυμπιακής της φλόγας στο Ναύπλιο
Η παιδική χορωδία του Πολιτιστικού Συλλόγου «Φάρος» Πορτοχελίου υπό τη διεύθυνση του Μαέστρου Αντώνη Ρεμούνδου συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Ναύπλιο για την υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας.
Αγώνες τριάθλου τον Οκτώβριο σε Τολό και Ναύπλιο
Ο Δήμος Ναυπλιέων, σε συνεργασία με την εταιρεία whynot διοργανώνουν στις 5- 6 Οκτωβρίου, την αθλητική εκδήλωση Nafplio Challenge .