Τετάρτη 31 Μαΐου 2017
Φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας για την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου Πολιτών Άργους
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:22:00 μ.μ. |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΡΓΟΥΣ
Κατηγορίες:
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΡΓΟΥΣ
Συνέδριο Ευρωπαϊκού Προγράμματος για την διπλή καριέρα των αθλητών στο Δήμο Ναυπλιέων
Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Τοπικής Ανάπτυξης σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τον Δήμο Ναυπλιέων και τον ΔΟΠΠΑΤ (Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού, Περιβάλλοντος, Αθλητισμού και Τουρισμού) διοργανώνουν Ευρωπαϊκό Συνέδριο με θέμα «Διπλή Καριέρα: Κατευθυντήριες γραμμές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Διπλή Σταδιοδρομία των Αθλητών (DC4AC)».
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος – Οι μαθητές της Β3 τάξης του 5ου Γυμνασίου Τρικάλων ζητούν Προστασία από το Παθητικό Κάπνισμα
Η επιστολή ήταν προϊόν ομαδικής εργασίας. Οι μαθητές την συνέταξαν για να λάβουν μέρος στο Διαγωνισμό του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου για τον Έλεγχο του Καπνίσματος. Η κ. Τάσιου Ευαγγελία, εκπαιδευτικός του 5ου Γυμνασίου, ενέπνευσε και καθοδήγησε τους μαθητές σ’αυτήν την προσπάθεια.
Το κείμενο των μαθητών είναι το ακόλουθο:
Το κείμενο των μαθητών είναι το ακόλουθο:
Γ. Μανιάτης: Συνεχίζονται οι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στον Ανάβαλο
Η αδράνεια, ου μην και αδιαφορία, για την ολοκλήρωση των έργων του Αναβάλου, υποχρέωσε τον Γ. Μανιάτη να υποβάλλει εκ νέου ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Ε. Αποστόλου, στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ζητώντας άμεσες απαντήσεις για την πορεία των έργων «Μεταφορά και Διανομή Νερού Άρδευσης από Δίκτυα Ανάβαλου σε Κουτσοπόδι, Μυκήνες, Μοναστηράκι, Φίχτια, Χώνικα, Αεροδρόμιο, Ελληνικό και Δήμο Μιδέας Ν. Αργολίδας» και «Έργα μεταφοράς και διανομής νερού άρδευσης από δίκτυα Ανάβαλου στους Δήμους Ασκληπειού και Επιδαύρου», αλλά και την πορεία ένταξης των έργων «Επέκταση του δικτύου σε Φίχτια, Μοναστηράκι, Μυκήνες» και «Έργα μεταφοράς και διανομής νερού άρδευσης από τα δίκτυα του Ανάβαλου στην Ερμιονίδα» στο ΠΑΑ 2014 -2020, όπως δημόσια έχει δεσμευθεί ο Υπουργός.
Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:
Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης: